Dołączył: 26 Lis 2015 Posty: 96 Skąd jesteś (miejscowość / region): Konin Posiadane auto: brak
Piwa: 0/0
Wysłany: Czw 26 Lis 2015, 20:33
Temat postu:
Peugeot 407 piski przy ktęceniu kierownicą
witam, jestem posiadaczem 407 2004r , 2.0HDI i problem jest w tym że jak kręce kierownicą czy to na postoju czy podczas jazdy słychać dziwne buczenie ale o tyle jest to dziwne że na zewnątrz tego nie słychać tylko jak siedzę w środku, również wyczuwam jak przy mocniejszym podkręcaniu coś jak by próbowało blokować, czytałem wiele wypowiedzi, jedni piszą o wymianie płynu drudzy o wężach, a i dodam jeszcze że korek od pompy jest cały czas mokry, płynu pokazuje z 2cm ponad max, czekam na sugestie i z góry dziękuje
mógłby ktoś podać najlepszy sposób na wymiane płynu od wspomagania i którym wężykiem spóścić, mam płyn z serwisu orginalny, może spróbuje wymienić i coś to pomoże, pompa jest elektryczna
Witam . Najprostszy sposób na wymiane płynu to, odłaczasz wężyk od powrotu pod pompą wspomagania i wkładasz do butelki 2l .Nastepnie kolega uruchamia silnik , a Ty lejesz do zbiornika na pompie świeży płyn. Do momentu aż zauważysz ze z weżyka butelce leci świeży płyn. Tylko musisz lać tak by pompa nie zdążyła pociągnąć powietrza.
Albo spuść całkowicie stary płyn , można się też posłużyć sprężarką, by wypchnąć resztki płynu z maglownicy do wężyka powrotnego, kręąc przy tym kierownicą. Oczywiście na zgaszonym silniku i potem zalać i odpwietrzyć.
Problem nie jedno krotnie przerabiany , chrobotanie , piszczenie , opory. Wymienić można plyn ale wina będzie wężem tak czy siak. Waz używka tyle co plyn :p wiec lepiej poszukać węża z 407 ale po fl ze względu na zastosowanie dodatkowego elementu. Przewód 4014 fn bodajże. Powodzenia.
kolego powiedz dokładnie o jaki wąż chodzi, bo jak mam wymieniać płyn a potem wężyk to troche bezsensu, płyn mam już zakupiony oryginał i dzięki za sugestie
dzisiaj zauważyłem że ten wąż gumowy który dochodzi do pompy nie był wsunięty do końca i raczej średnio dokręcony, poluźniłem opaske i go wsunąłem do końca i dokręciłem, płyn w zbiorniczku mocno spieniony, może to było przyczyną że łapał tam powietrze, a następna sprawa to czy te śruby mocujące pompe powinny być dokręcone do oporu bo jak poruszam pompą to spory luz tam jest i na koniec takie pytanie czy to normalne że jak kręce kierownicą to światła delikatnie przygasają?
dodaje kolejne spostrzeżenie, po dokręceniu tego gumowego wężyka płyn nie wycieka przez korek, czyli poprawa jest, ale reszta się nie zmieniła, piski nie ustąpiły i płyn nadal spieniony, myśle że problem bedzie iż jest mało płynu i układ jest zapowietrzony, zaryzykuje z wymianą płynu, później się podziele czy to pomogło może komuś się przyda a na wymiane weża za 600zł zawsze zdąże
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.