głosna, nierówna praca silnika - części nie do dostania?
Witam,
mam od pół roku problem z nierówna pracą silnika (peugeot 307 hatchback, r. 2006, 140KM, 2.0, automat). Jak gdyby silnik się dławił, czasem nawet gasnie. co ciekawe, problem pojawia sie dopiero po 5-10 sekundach po odpaleniu, nie od razu. Jednak w ostatnich tygodniach zaczął tez głośno pracować. myślałem, że może to szklanki + wymiana oleju i bedzie ok. Niestety, mechanik stwierdził że to wina koła zmiennej fazy rozrzadu.
I teraz dochodzimy do istoty pytania- indeks części to 0805G4 . Istotna jest litera G. Bo części o tym indeksie już nie produkują. Czy ktoś kojarzy, czy takie koło mozna zastapić tym z oznaczeniem 0805J4 ? I czy wina tych dolegliwości może leżeć właśnie w KZFR? Auto stoi już drugi tydzień u mechanika , z góry dzięki za pomoc...
Re: ( Peugeot 307 ) głosna, nierówna praca silnika - części nie do dostania?
co do nie równej pracy silnika to tematów jest cała masa już napisana więc wystarczy poczytać zanim się wymieni szklanki + olej. a ten mechanik to z zawodu jest piekarzem czy ślusarzem? _________________ Pomagam więc Stawiasz Piwo!
Re: ( Peugeot 307 ) głosna, nierówna praca silnika - części nie do dostania?
Jeśli masz problem z uruchamianiem, to raczej uszkodzone jest KZFR. Sam poszukuję tej części o oznaczeniu 0805.G4.
Pisałem do serwisów w Anglii i we Francji, ale totalnie mnie olewają.
Znalazłem na chińskim Ebayu, ale raczej nie warto tego kupować.
Dołączył: 08 Mar 2017 Posty: 5 Skąd jesteś (miejscowość / region): Wawa Posiadane auto: Peugeot 307 SW 2005
Piwa: 0/0
Wysłany: Czw 09 Mar 2017, 00:01
Temat postu:
Nierowna praca silnika i swiece w oleju
Czesc,
Ostatnio wymienialem swiece bo silnik mi nie rowno pracuje. Zobaczylem ze swiece po wyjeciu sa cale w oleju (patrzcie filmik z demontarzu ponizej). Wiecie moze co to znaczy?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Peugeot 307 ) Silnik iskrowy-układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.