Peugeot

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Peugeot 307 ) Pompa paliwa niskiego ciśnienia, pęknięta gruszka paliwa



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum PEUGEOT Forum Strona Główna -> ( Peugeot 307 ) Silnik Diesel-układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
apaczenko1993

Czytelnik



Dołączył: 11 Lis 2017
Posty: 3
Skąd jesteś (miejscowość / region): Kamienna Góra
Posiadane auto: 307 Lift 2.0 HDI RHR
Piwa: 0/0
Wysłany: Sob 11 Lis 2017, 14:59
Temat postu:

Pompa paliwa niskiego ciśnienia, pęknięta gruszka paliwa


Witam
ostatnio w chłodne dni miałem problem z cofającym się paliwem z wężyków do zbiornika paliwa i przez to miałem problem z odpaleniem samochodu po dłuższym postoju np. (po 10 godzinach) . Mechanik stwierdził że mam zatartą pompkę paliwa niskiego ciśnienia która montowana jest w baku. Po wymianie rzeczywiście pompka zaczęła pompować lecz zauważyłem że pompka zaczyna pompować zaraz po przekręceniu kluczyka i pompuje cały czas. Na moje pytania czy to jest normalne że pompka paliwa pompuje cały czas mechanik stwierdził że to normalne. Lecz po kilku dniach okazało się że przez to że pompka pompowała cały czas, pękła mi gumowa gruszka przy silniku która służy do ręcznego pompowania paliwa. Prawdopodobnie od zbyt wysokiego ciśnienia pompowanego paliwa przez pompkę niskiego ciśnienia. Spotkałem się z kilkoma opiniami że u moim samochodzie nie powinno być pompki paliwa niskiego ciśnienia gdyż zawór zwrotny w gruszce powinien utrzymywać paliwo w układzie. Czy to prawda? Skoro tak to czemu mam podciągnięte przewody zasilające do pompy paliwa niskiego ciśnienia? Dziś nawet sprawdziłem przekaźnik pompy paliwa i co dziwne że nawet po odpięciu tego przekaźnika i przekręceniu kluczyka w stacyjce pompa paliwa dalej pracowała. To nie jest chyba normalne, prawda? Przekaźnik pompy paliwa to Omron 240117. Czy ten przekaźnik odpowiada za załączenie pompki paliwa w baku? Gdzie zacząć szukać rozwiązania problemu? Z góry dzięki za pomoc.
Mój silnik to 2.0 HDI 136KM, kod silnika RHR.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum PEUGEOT Forum Strona Główna -> ( Peugeot 307 ) Silnik Diesel-układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
Ogłoszenia sprzedaży - Peugeot 307 »

Opinie o samochodach Peugeot 307 - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Peugeot 307 ) Silnik Diesel-układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy.


Peugeot3008

29 900

2012r.

199 500 km

śląskie

Peugeot2008

36 900

2013r.

88 000 km

mazowieckie

Peugeot308 SW

32 900

2015r.

236 194 km

mazowieckie

Peugeot3008

25 900

2011r.

244 000 km

wielkopolskie

Peugeot307 CC

12 900

2004r.

260 000 km

śląskie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group



Partnerskie fora dyskusyjne: Peugeot 405 club   



Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System