Re: ( Peugeot 508 ) CHIP do 508 SW 2.0 HDI 163 HP automat
Jak bd robil długie trasy glownie to nie powinienes miec wiekszych problemow z fap przez najblisze ok 80-100tys km wazne aby dbac o odpowiedni stan plynu do fapa. I nie zakanczać wypalania do póki sie samo nie skonczy
Co do badania spalin za granica to raczej malo prawdopodobne jadac autostrada.. a raczej nie realne... u nas tez ci nic nie zrobia bo dalej bd sie miescil w pl normach, a sama puszka dalej fizycznie jest wycina sie sam wklad ze srodka.
Wyciac zreszta mozna w kazdej chwili a zamiennikow nie polecam bo znam przypadki ze po 30tys sie zapychały
Re: ( Peugeot 508 ) CHIP do 508 SW 2.0 HDI 163 HP automat
Niestety. Nie zrobiłem chiptuningu w Kamieniu Pomorskim u Walas. Byłem umówiony na 10:00. Wziąłem dzień wolnego w pracy. Jadę ze Szczecina 100 km, przyjeżdżam, a tam jakaś buda i brama zamknięta na kłódkę. Czekam 10 minut i dzwonię. Gościu odbiera telefon, a ja pytam, czy przypadkiem nie umówiliśmy się na godz. 10? Zamiast jakieś przepraszam, czy zaraz będę to jest:
- MÓWIŁEM PO DZIESIĄTEJ! Zaraz tam będę.
- Za ile? - pytam
- Za 10 min - odpowiada.
Czekam. Jest 10.30. Myślę, k..r..a myślę, to ja jadę ze Szczecina, mam czekać na miejscu aż on 3 km z domu do zakładu przyjedzie, co zajmuje mu pół godziny. Czekam jeszcze 10 minut (10:40) i stwierdzam: kurka, po dziesiątej to jest 10-20 minut - i to znaczy po dziesiątej, zaś za 20 jedenasta to jest nazywane "przed jedenastą" ewentualnie ok 10:30. Stwierdzam, że jak gościu nie umie na czas przyjechać a stoi jakaś buda, pomyślałem, że jak mam jeszcze tu wracać na jakieś poprawki (jak przedmówca pisał) to .... mam to w nosie. Stwierdziłem, że jadę z powrotem do pracy do Szczecina i anuluję wolne. Jednocześnie zobaczę, o której gościu do mnie zadzwoni, czyli o której przyjechał. No i ... 11:10 telefon. Mówię, że to jest przeginka takie traktowanie klientów a on odpowiada, że przyjechał o 10:20. ???? Mówię mu, że ja o 10:40 wyjechałem i go nie było, a dzwoni dopiero teraz, czyli pewnie teraz przyjechał. Pyta mnie, czy nadal jestem tam na miejscu? Czyli zakładam, że nawet go chyba nie było na miejscu, bo skąd to pytanie?
Powiedziałem: "Najpierw to trzeba znać się na zegarku a potem dopiero brać się za tuningowanie!". Gościu w nosie to miał. Nie było: przepraszam i jakaś ściema typu: "musiałem dziecko do szkoły, żonę do dentysty, przyjedź pan, zrobię kawę, zrobię upust.. itp"
Kurka, szopa na pustkowiu. Przyjeżdża klient z daleka, to zamiast być przed czasem, to ponad godzinę spóźnienia i gadka bez żadnej żenady - to jakiej rzetelności oczekiwać?
Ostatni raz jakieś wyprawy. V-tronic jako przedsawiciel V-techu daje 2 lata gwarancji i faktura kontra jakaś buda na pustkowiu z jakimś mającym w [cenzura] klientów gościem, ale za to 400 zł taniej (1300 vs 900 zł, ale tak naprawdę od oszczędności trzeba odjąć paliwo i dzień wolnego a jak jakaś poprawka to cała oszczędność idzie psu w d....).
Głupi połasiłem się na 200-300 zł oszczędności i mam nauczkę.
Dołączył: 14 Mar 2013 Posty: 188 Skąd jesteś (miejscowość / region): Opole Posiadane auto: C4 1,6i 16V
Piwa: 13/1
Wysłany: Sob 11 Mar 2017, 01:14
Temat postu:
Re: ( Peugeot 508 ) CHIP do 508 SW 2.0 HDI 163 HP automat
mimi31 napisał:
Nie do końca. Pierwsze generacje tych skrzyń zalewane były olejem o specyfikacji JWS3309. Jeśli się nie mylę to w 2010 lub 11 Aisin wprowadził modyfikacje tej skrzyni i zabronił stosować oleju 3309. W zamian tego wprowadził olej o tajemniczej nazwie AW-1.
Aisin niczego nie zabronił. Taka informacja pochodzi od PSA(z dokumentacji technicznej) Aisin milczy w temacie olejów i odsyła do dealerów po produkty dedykowane i konfekcjonowane na potrzeby konkretnej marki.Do tych skrzyń według PSA ma być olej typu TWS lub typu TIV w zależności od generacji skrzyni.
Re: ( Peugeot 508 ) CHIP do 508 SW 2.0 HDI 163 HP automat
Witam .
To mój pierwszy post tutaj
Zastanawiam się czy Chipowac swojego Peugeota 508 2.0 163 KM automat z 2014 roku po lifcie .Poprzednio byłem posiadaczem tego samego rocznika ale w sedanie silnik 2.0 140 KM
Po Chipie wyskakiwal mi błąd (możliwość zapchania filtra DPF ) .Osoba która chipowala autko poleciła mi regenerację filtra . Regeneracja przebiegła pomyślnie .Niestety nie zdążyłem sprawdzić przy dłuższej jeździe czy błąd wyskakuje bo auto za chwilę zostało skradzione .
Czy ktoś z Was może mi doradzić tak lub nie ...
Rozmawiałem z dwoma niezależnymi firmami i mówią że do 200KM jest to bezpieczne a najbardziej boje się o skrzynie automatyczna
Pozdrawiam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Peugeot 508 ) Tuning
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.