Dołączył: 20 Cze 2015 Posty: 69 Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa Posiadane auto: peugeot 407 SW 05 rok 2.0hdi
Piwa: 0/20
Wysłany: Sro 03 Paź 2018, 09:20
Temat postu:
Peugeot 308 SW lepszy 1,6 hdi 90KM czy 110KM ???
Witam.Mam do kupienia w dobrej cenie Peugeota 308 SW z 2008r z przebiegiem 172tys km z książką serwisową i w full opcji wraz ze skóra,otwieraną nawigacją itp itd w wersji 1,6HDI ale 110KM. I właśnie czy ta wersja 1.6 HDi 110KM ma jakieś większe problemy niż 90KM?? Warte kupienia są te wersje,jakieś awarie?? Czy jednak tylko 90Km?? 110 Km posiada dwumasę i fap??Bo wiem że 90KM do 2010r nie posiadają a to zaleta no i po 2008 roku głowice już nie były 16zaworowe a 8 zaworowe dzięki czemu silnik jest podobno jeszcze trwalszy.Są problemy z zacierającym się turbo przez te zapychające się sitko w wężu doprowadzający olej do smarowania turbiny czy nie ??I czy wersję 1,6HDI nadal nęka te zużywanie się podkładek pod wtryskiwaczami przez co czuć spaliny w kabinie czy to już stary problem Peugeotów 307?? Z góry dzięki za pomoc Pozdrawiam
tak 90KM do 2010r nie ma DPF i dwumasy i można to poznac po VIN
sitko w węzu nie mam dokładnych danych kiedy poprawiono ale to groszowe sprawy , wymienic przewód po kupnie, podkładki to tez nie problem i przy zakupie tez widac wszystko
Jackass99 czemu byś wolał 90KM?? Bo nie ma tego dpf i dwumasy a 110KM ma tak tylko dlatego?? Poznać po VIN czyli jak to się poznaje,co musi być w nim zawarte??Wiem wiem że ten przewód i sitko to groszowa sprawa inni polecają po prostu wyczyścić wąż a sitko w ogóle wywalić bo za jakiś czas znowu się przypcha i ja chyba tak zrobię tylko strach w tym żeby własnie nie kupić auta już z na pół przytartą turbiną :/ Taki wąz to 10 min i samemu zmienię tak samo i te podkładki po wtryski tez w każdej chwili mogę zmienić bo to żadna filozofia a na mechanice się znam tylko myślałem że może już w 308 rozwiązali ten problem który w 307 i w fordzie focusie z tym silnikiem jest ciąglą przypadłością. No i w wersji 90KM chyba jest po 2008r ta 8mio zaworowa głowica więc super bezawaryjna,a w 110 chyba zawsze są te 16V. Dzięki za pomoc
Aha dobrze wiedzieć Akurat jutro jadę go oglądać co i jak to będę wiedział,a jak coś się okażę nie tak to przynajmniej i w kolejny egzemplarzu może tym razem 90KM będę wiedział o tym VINie także dzięki Wielkie raz jeszcze Pozdrawiam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Peugeot 308 ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.