Dalej boryka się z 2.2 HDI 2010 r. 156KM. Auto odpala, ale musi kręcić bardzo długo. Wymieniona była pompa wysokiego ciśnienia bo uszkodziła się mechanicznie i przestała całkowicie podawać paliwo. Problem z długim kręceniem przy odpalaniu był i jest. Więc przyczyną nie jest pompa. Chwilowo ciśnienie mierzone 0 i później powoli narasta. Układ był odpowietrzony, a nawet paliwo było podawane z zewnętrznej elektrycznej pompki zanurzonej w paliwie, aby wyeliminować problem nieszczelności. Ma pytanie do specjalistów jaka powinna być prędkość wału korbowego podczas rozruchu silnika HDI? Na komputerze odczytuję wartość 130 obr./min. Porównując odgłos silnika z 2.0HDI to jest drastyczna różnica. Pojawiają się informację na forach o tym, że wymagane jest 200 obr. czy to prawda?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Peugeot ) Dyskusje ogólne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.