Peugeot 407sw 2.0 Hdi 2006 100kW 136KM silnik RHR
Wcześniej, z rzadka przy bardziej wysiłkowej jeździe wyskakiwał mi Depolution system fault, ale ten błąd był przejściowy tzn. po ponownym uruchomieniu silnika nie pojawiał się
ale ostatnio po tankowaniu zaświeciła się kontrolka silnika i tak świeci już na stałe
W PP delphi pokazuje mi
P1351 - przekaźnik wstępnego grzania sterowany i świece żarowe nie zasilane. stały
P1445 - Osiągnięte maksimum dodatków w filtrze emisji cząstek . stały
Z P1351 to jest jasne - przepalone świece co też widzę po objawach bo zimą na zimnym zawsze ciężko startuje
Wymiana świec jest obligatoryjna, bo sprawne świece są istotne w prawidłowym przeprowadzaniu procedury wypalania.
Ale mam pytanie dotyczące P1445: wystarczy zresetować licznik w komputerze?
Czy jednak obligatoryjne jest wymycie filtra?
Czy może jedno i drugie?
Czy dobrze rozumiem że ten błąd nic nie mówi o pozostałej ilości dodatków w zasobniku a jedynie o przekroczonej ilości zastosowanych iniekcji?
Wiec nie ma sensu kupować Eloys Fluid póki nie widać że go nie ma zbiorniku
a jeśli czyścic fap - to
jak się go wyjmuje?
Bo są firmy które to robią ale trzeba im dostarczyć wymontowany filtr.
U mnie dolanie płynu DPF eloys załatwiło sprawę. Dolałem, usunąłem w kompie błąd wraz z odznaczeniem ze filtr wyczyszczony (DIAGBOX-em), i wszystko śmiga aż miło. Samo dolanie 20 min. max. Wlałem 3l. pokazało na kompie po resecie że dolane 2,5l. - po prostu tak pokazuje na maxa i wszystko gra. Świece w wypalaniu nie mają za dużej roli, ale od kiedy zamontowałem diodę w lusterko zewnętrzne wiem kiedy się wypala FAP, wówczas nie gaszę auta, staram się jechać jednostajnie.
Witam. Mam 407 2.0hdi dobre 10 lat ,przejechane 400 tys. w tym czasie dwa razy uzupełniłem Elios i nic poza tym. Nigdy nie wyświetlił się żaden komunikat odnośnie FAP. Nie wiem dlaczego inni mają z nim tyle kłopotów , dlaczego go
usuwają. Może to, że mam zamontowaną kontrolkę wypalania FAP i nie gaszę silnika gdy się zacznie procedura wypalania.
Wypalanie następuje mniej więcej co 500-600 km niezależnie czy jazda w mieście czy trasa. Dodam,że od zawsze dolewam do paliwa olej do dwusuwów w ilości 1l. na 100 l. paliwa.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Peugeot 407 ) Silnik Diesel-układ chlodzenia-układ zasilania-układ napędowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.