Witam.
Posiadam od półtora roku Peugeota 407 2,0 HDI. Auto kupiłem od swojego wujka który zakupił go w 2005 roku w Polskim salonie w Rzeszowie. Kupiłem go z oryginalnym przebiegiem 150500km. Dodam że auto ma wzmocniony silnik do 170KM i znacznie większy moment obrotowy ale niestety nie-wiem jaki.Samochód generalnie sprawuje się rewelacyjnie objechałem nim pół Europy i robię nim trasy nawet po 8000tys km. Auto ma jednak jeden mankament z którym sobie nie radzę. Chodzi o ślizganie sprzęgła. Mój wujek wymienił sprzęgło przy około 115tyś km wraz z kołem dwu masowym. Ja po zakupie przy około 155tys km zauważyłem że podczas przyśpieszania na 5 czy 6 biegu mocno ślizga sprzęgło. Ponieważ miałem jechać w daleką trasę postanowiłem je wymienić. Po wymianie wszystko było w porządku jednak w tym momencie przy przebiegu 185 tys znów zaczyna się to samo. Samo sprzęgło bierze od samego dołu ale znów zaczyna się ślizgać. Na razie jest to delikatne ale czuję że zrobię jeszcze parę tys km i wróci do stanu sprzed wymiany. Czy ma ktoś jakiś pomysł co jest z tym nie tak. Przecież to nie jest normalne żeby sprzęgło po zaledwie 30 tyś km znów nadawało się do wymiany. Czy to wynika ze zwiększonej mocy silnika. Sam już nie wiem co o tym myśleć.
Pozdrawiam.
Witam
Mam podobny problem, sprzęgło ślizga mi się przy mocniejszym przyspieszaniu, dziś rozebrałem sprzęgło tarcza grubość 9 mm , (nie wiem ile ma oryginał) powierzchnia na dwumasie i na docisku nie przypalona, wygląda całkiem przyzwoicie, czyżby siadła sprężyna w docisku, (sądziłem że poszedł olej z silnika na tarczę ,bo na łączeniu silnika z skrzynią było mokro od oleju, ale okazało się że tarcza sucha) nie wiem sam co z tym fantem zrobić, trochę mnie to zaskoczyło ,sądziłem że tarcza będzie do kitu, wprawdzie dwumasa ma spore luzy ,ale nic nie chałasowała, kupię cały komplet i wymienię,chyba inne powody ślizgania sprzęgła nie występują. Walczyłem dziś z demontażem 8 godzin( robiłem to w 407 pierwszy raz) ale jak na moją ocenę , to jest koszmar ,strasznie ciasno .Drugi raz jak bym miał to robić to chyba zaprowadził bym do mechanika.Mam nadzieję że po wymianie kompletu sprzęgło przestanie się ślizgać. Wprawdzie przy odkręcaniu docisku miałem wrażenie że strasznie lekko idą śruby , tak jakby docisk miał kiepską sprężynę _________________ Kupiłem 407 SW 2008
Ja dziś założyłem skrzynie , rozbieranie 8 godzin składanie 6 godzin ,z pomocą syna , robiłem to pierwszy raz, przednie aluminiową niby ramę trzeba zdemątować, ale to nie problem tylko 6 śrub ( ja nie zdemontowałeml i próbowałem wyciągnąć skrzynie ,ale tylko się darmo natrudziłem, wahacze ( swożeń zwrotnicy) od dołu musisz odkręcić, odciągnąć do siebie i wyjąć półśie.je przy okazji zepsułem poduszkę od silnika ( wyciek oleju) chyba za nisko opuściłem ślinik _________________ Kupiłem 407 SW 2008
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Peugeot 407 ) Silnik Diesel-układ chlodzenia-układ zasilania-układ napędowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.