Peugeot

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Peugeot 307 ) pompa paliwa



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum PEUGEOT Forum Strona Główna -> ( Peugeot 307 ) Silnik iskrowy-układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krakow-biezanow

Debiutant



Dołączył: 08 Lis 2018
Posty: 27
Skąd jesteś (miejscowość / region): Kraków
Posiadane auto: Peugeot 307 SW 2.0i 2005
Piwa: 2/0
Wysłany: Nie 24 Mar 2019, 15:30
Temat postu:

pompa paliwa


Witam. Proszę podpowiedzcie mi czy przy uruchamianiu silnika pompa paliwa daje jakies wieksze cisnienie niz potem gdy silnik juz odpali. Moje pytanie wynika z tego ze po dłuższym postoju musze długo kręcic silnikiem zeby zapalił natomiast po 10min postoju autko ładnie odpala. Wnioskuje ze przez te 10 min cisnienie w przewodach sie jeszcze utrzymuje a po dłuzszym postoju spada cisnienie. Wie ktos moze jakie powinno byc na starcie bo jutro jadę zmierzyć cisnienie. Peugeot 307 sw 2005 2.0 i RFN
Powrót do góry
Sabion

Stały Bywalec



Dołączył: 04 Gru 2018
Posty: 241
Skąd jesteś (miejscowość / region): Łódź
Posiadane auto: C8, 3008, C1
Piwa: 11/0
Wysłany: Wto 26 Mar 2019, 18:37
Temat postu:

Re: ( Peugeot 307 ) pompa paliwa


Ciśnienie powinno być takie samo, powodów dłuższego kręcenia na zimnym szukałbym gdzie indziej- może świece ?
Powrót do góry
krakow-biezanow

Debiutant



Dołączył: 08 Lis 2018
Posty: 27
Skąd jesteś (miejscowość / region): Kraków
Posiadane auto: Peugeot 307 SW 2.0i 2005
Piwa: 2/0
Wysłany: Sro 27 Mar 2019, 20:25
Temat postu:

Re: ( Peugeot 307 ) pompa paliwa


Problem tkwi w tym że jak kupowałem auto miał własnie takie problemy z odpalaniem i tez się sugerowałem swiecami. Podczas wymiany kompletu rozrządu,oleju i filtrow wymieniłem też swiece. Wczoraj byłem zmierzyć cisnienie na listwie wtryskowej i wynosiło 3,6 i nie spadało. Wymieniłem także czujnik wału i czujnik temp. cieczy. Szykuje się do wymiany czujnika wałka rozrzadu i jak to nie pomoze to czujnik temp. powietrza w przepustnicy. może jeszce czujnik podcisnienia dawać w du.. ?
Powrót do góry
Sabion

Stały Bywalec



Dołączył: 04 Gru 2018
Posty: 241
Skąd jesteś (miejscowość / region): Łódź
Posiadane auto: C8, 3008, C1
Piwa: 11/0
Wysłany: Czw 28 Mar 2019, 09:40
Temat postu:

Re: ( Peugeot 307 ) pompa paliwa


Sprawdź też napięcie na cewce podczas rozruchu na zimnym
Powrót do góry
krakow-biezanow

Debiutant



Dołączył: 08 Lis 2018
Posty: 27
Skąd jesteś (miejscowość / region): Kraków
Posiadane auto: Peugeot 307 SW 2.0i 2005
Piwa: 2/0
Wysłany: Czw 28 Mar 2019, 18:37
Temat postu:

Re: ( Peugeot 307 ) pompa paliwa


Dzisiaj wymieniłem czujnik wałka rozrzadu i nie pomogło. Jutro sprawde napiecie na cewce tak jak spominasz. Dam znac co i jak
Powrót do góry
Reklama








Wysłany: Czw 28 Mar 2019, 18:37
Temat postu:

reklama


Powrót do góry
krakow-biezanow

Debiutant



Dołączył: 08 Lis 2018
Posty: 27
Skąd jesteś (miejscowość / region): Kraków
Posiadane auto: Peugeot 307 SW 2.0i 2005
Piwa: 2/0
Wysłany: Czw 04 Kwi 2019, 11:25
Temat postu:

Re: ( Peugeot 307 ) pompa paliwa


Witam ponownie. Winowajcą w problemie odpalania okazał się być regulator ciśnienia paliwa. Wstyd się przyznać ale problem rozwiązałem tylko przez przypadek. Byłem już tak zdesperowany po wizytach u czterech różnych mechaników włącznie z firmą która w szyldzie ma napisane "naprawa aut francuskich" gdzie podłączono mi fure pod komputer który nie wykazał żadnych błędów ale mimo to panowie nakazali mi wymianę BSM bo stwierdzili że jest uszkodzone. Dotarłem do BSM o identycznych numerach i podmieniłem lecz to tez nie pomogło. Nie zanudzam już Panie i Panowie jeżeli ktoś bedzie miał problem z odpalaniem oczywiscie przyczyn może być wiele nie zapomnijcie o tym właśnie regulatorze ciśnienia który jest zamontowany w "koszu" pod pompą paliwa. W moim przypadku wystarczyło przedmuchać kompresorem i wszystko działa. Jeszcze tylko napomnę że mierzyłem ciśnienie na listwie i wynosiło 3,6 bara które jest ok ale co z tego jak auto nie odstało tej właśnie godziny po której pojawiały się przykre objawy nie odpalania. Mechanik powiedział że nie ma to znaczenia czy mierzymy 10min po czy 60min po zgaszeniu silnika. JEDNAK MA!!! Smile Moje koszty związane z dotarciem do prawdy to czujnik położenia wału,czujnik wałka rozrządu , czujnik cieczy, BSM (udało się oddać) mechanicy sugerowali jeszcze czujnik powietrza w przepustnicy i czujnik podciśnienia których na szczęście nie zdążyłem wymienić. Pozdrawiam
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum PEUGEOT Forum Strona Główna -> ( Peugeot 307 ) Silnik iskrowy-układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
Ogłoszenia sprzedaży - Peugeot 307 »

Opinie o samochodach Peugeot 307 - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Peugeot 307 ) Silnik iskrowy-układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy.


PeugeotPartner

11 499

2007r.

326 000 km

warmińsko-mazurskie

Peugeot308

34 500

2016r.

148 300 km

wielkopolskie

Peugeot208

26 500

2017r.

89 160 km

wielkopolskie

Peugeot308

45 300

2019r.

187 763 km

podkarpackie

Peugeot208

36 850

2017r.

65 700 km

wielkopolskie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group



Partnerskie fora dyskusyjne: Peugeot 405 club   



Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System