Witam, jestem tutaj nowy nie do końca wiem gdzie mam się przywitać dlatego robię to tutaj. Jeśli ktoś jest w stanie udzielić mi wskazówek to będę wdzięczny, szukałem po innch tematach pt brak mocy, turbo nie ciagnie itp. ale każdy przypadek jest inny kupiłem lexie zrobiłem diagnoze i był bym wdzięczny gdyby ktoś zerknął na to fachowym okiem.
Sprawa wygląda tak jakiś czas temu wywaliło błąd zzapalil się check i auto przeszło w tryb awaryjny, po diagnozie u fachowca "jakims" komp wyszedł czujnik turbosprężarki ten który znajduje się w przepustnicy po następnej diagnozie ale już na lexi u innego fachowca turbo pozno wstaje ale stwierdziłem ze zanim wyciagne turbo wymieniłe elektrozawór ten z tylu silnika, przewody podciśnienia idące od elektrozaworu do gruchy turbosprężarki ten krotki od eletrozawou do zbiornika podciśnienia czyscilem przepustnice, mało tego kupiłem druga uzywana, wymieniłem przepływomierz na jakiś chiński ok 300zl ale ze to ponoc lipa kupiłem kolejny używany ale oryginalny, kolejna diagnoza u innego fachowca tez na lexi wykazala rzekomo egr, wiec kupiłem również egr nowy ale nie ogyginalny cos ok 350 zł co się okazało? dalej samochod nie jedzie nagle dmuchnalem w intercoler i nikt nie uwierzy co wyleciało....kawalek szmaty ( prawdopodobnie ktoś kiedyś cos robil wsadzil kawalek szmaty w dolot zapomnial zakrecil i wciagnęlo). Podsumowujac ta historie po wyciagnieciu szmaty z intercolera samochod "jakos jedzie" ale to straszny muł efekt jest taki ze turo zaczyna jakos ciagnac od ok 2800 obrotow a tak to jest porazka wiec kupiłem lexie i sam się ucze. ZZ tego co ja zauwazylem jako laik turbo faktycznie pozno wstaje np. podczas jazdy wartość zadawana to 2000 a moja pompuje np. 1300 i dopiero jak zacznie się krecicc np. pow 3tys to zaczynają się te wartości zblizac, 0 przy egr tez mnie niepokoi dlatego pisze tutaj ponieważ z tego co wyczytałem niektórzy maja potezna wiedze.
Z góry przepraszam ze zrobiłem kopiuj wklej sam text ale nie wiem jak wrzucić plik tu na forum, a wyniki z lexi zapisaly mi się w pdf.
Prędkość obrotowa silnika 739 Obr/min
Synchronizacja wałek rozrządu/wał korbowy
Tak
Temperatura płynu chłodzącego silnika
95 ° C
Wartość zadana wydatku powietrza 244 mg/wtrysk
Zmierzony wydatek powietrza 341 mg/wtrysk
Temperatura powietrza dolotowego w przepływomierzu
77 ° C
Odwzorowanie pozycji turbosprężarki
100 %
Wartość zadana pozycji turbosprężarki
53 %
Temperatura powietrza dolotowego w kolektorze
77 ° C
Cisnienie atmosferyczne 1000 mbar
Ciśnienie turbo zmierzone 1012 mbar
Wartość zadana ciśnienia turbo 835 mbar
RCO elektrozaworu ciśnienia turbodoładowania
74 %
RCO elektrozaworu recyrkulacji spalin
Wartość niewłaściwa %
Kopiowanie położenia EGR 0 %
Okresowy Stosunek Otwarcia elektrozaworu przepustnicy Recyrkulacji Spalin
Wartość niewłaściwa %
Przekazywanie położenia przepustnicy EGR
1 %
RCO elektrozawór przepustnicy bypass (jeżeli obecny)
Wartość niewłaściwa %
Kopiowanie położenia przepustnicy bypass (jeżeli obecny)
1 %
Temperatura paliwa 65 ° C
Zmierzone ciśnienie paliwa 243 bar
Zmierzony wydatek wtryskiwania 5.10 mg/wtrysk
Połozenie egr nie zmienia się podczas jazdy, caly czas wynosi 0.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Peugeot 407 ) Silnik Diesel-układ chlodzenia-układ zasilania-układ napędowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.