Witam wszystkich forumowiczów.
Mam problem z samochodem Peugeot 407 2.0HDI 136km, 2006.
Przeglądałam wiele postów z podobnymi tematami, ale nie znalazłam by ktoś miał identyczny problem.
Mechanicy mówią, że to na pewno pompa, z tym że pompa była wymieniana z pół roku temu (na używaną i wiem że ta też miała prawo się zepsuć, jednak objawy były troche inne).
Samochód zdaje się, że jeździ normalnie. Przy jeździe w mieście nie ma żadnego problemu. Problem pojawia się na trasie, gdy po osiągnięciu wysokich obrotów i prędkości (raz jest to 90km/h, raz 110km/h, raz 130km/h) zapala się kontrolka check engine i znany wszystkim komunikat "Depollution system faulty".
Mam wrażenie, że samochód traci wtedy moc. Gdy zaraz po tym pojeżdżę trochę po mieście kontrolka gaśnie, samochód odzyskuje wigor i wszystko wraca do normy.
Diagnostyka samochodowa pokazuje następujące błędy: P1198, P2199, P0087. Mechanicy wymienili regulator na pompie, przekładając go ze starej, jednak nic to nie dało. (chyba ze w starej tez byl uszkodzony)
Oczywiście wymienialiby wszystko po kolei.
Dodam, że rok temu wymieniane były dwa wtryski, reszta była ok. Jednak zdaje sobie sprawę z tego, że się mogło dużo zmienić od tego czasu, tymbardziej że była awaria pompy.
Bardzo proszę o jakieś sugestie co może dolegać samochodowi, bo ja już nie mam na niego siły... ciągle coś. Czy to znów pompa?
P1198 Elektrozawór regulacji przepływu paliwa : Przepływ zbyt mały
P2199 Sygnał temperatury powietrza dolotowego : Możliwość
P0087 Regulacja wysokiego ciśnienia paliwa : Ciśnienie zmierzone w kolektorze jest zbyt niskie w
stosunku do zadanego
cos z paliwem, filtr kiedy zmieniany? sa opiłki w filtrze ? nie zapowietrza sie ?
Filtr był zmieniany dwukrotnie, teraz siedzi oryginalny, ponieważ mechanicy zasugerowali że zamiennik może być za słaby.
Opiłki w filtrze ponoć jakieś są, jednak mówili że to się jeszcze mogło zbierać od starej pompy, bo cały układ nie był czyszczony. Nie wiem na ile jest to możliwe. Jestem zielona i nie mam się do kogo udać, bo nikt nic nie wie. Najlepiej to wymieniać wszystko po kolei, tylko skąd na to pieniędzy.
Samochód się nie zapowietrza.
Może warto wybrać się do jakiegoś serwisu? Korzystam od dłuższego czasu z usług AT Garage i jestem bardzo zadowolony. Mój Peugeot nigdy tak dobrze nie chodził
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Peugeot 407 ) Silnik Diesel-układ chlodzenia-układ zasilania-układ napędowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.