Witam
Po złożeniu silnika zauważyłem jakby wypadanie zapłonu i gasniecie na biegu jałowym.
Chciałbym na samym poczatku wykluczyc rozrzad dlatego potrzebuje szczegółowych informacji na temat prawidłowego założenia paska rozrzadu.
Doszedłem do wniosku że wał ustawiony w pozycji 1 i 4 w GMP wałek rozrzadu zblokowany a pasek powinien zgrac sie z znakiem na wale i na wałku rozrzadu lecz go brakuje.
ustawienie na pałe jest dosyc ryzykowne, zawsze istnieje ryzyko pomylenia sie o jeden ząbek
Ktos posiada jakies pomocne informacje na ten temat?
Pozdrawiam
Witam
Klin jest na kółku wałka rozrządu, oznaczenie również wystarczy włożyć śrubę M8. Wał blokuje się na kole zamachowym otwór znajdziesz od strony filtra oleju w stronę koła zamachowego wystarczy klucz ampulowy jak dobrze pamiętam około 6 mm średnicy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Peugeot 206 ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.