Peugeot

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęściksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Peugeot 607 ) Brak biegu "P"-arkingowego. 607 3.0v6 -01r. Automat 4HP20



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum PEUGEOT Forum Strona Główna -> ( Peugeot 607 ) Silnik iskrowy-układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gracyan

Czytelnik



Dołączył: 21 Sie 2015
Posty: 4
Skąd jesteś (miejscowość / region): Zielona Góra
Posiadane auto: Peugeot 607 3.0v6-01
Piwa: 0/0
Wysłany: Pią 21 Sie 2015, 12:07
Temat postu:

Brak biegu "P"-arkingowego. 607 3.0v6 -01r. Automat 4HP20


Witam! Mam problem- dziwne, mianowicie frustruje mnie brak biegu P*arkingowego, przez co nie mogę odpalić...

*-P^S- P sport-brak
-P^* - P zima-brak

Tu jest obszerny opis co się stało i zostało zrobione: na wycieczce, zostawiłem samochód na parkingu, zatrzymałem się, wrzuciłem bieg P, odłączyłem zapłon, poszedłem cieszyć się urlopem, po 3-4h wracam wsiadam do samochodu, próbuję odpalić nic, zauważyłem, że inne biegi są, R-N-D-M1-M2-M3-M4, ale nie ma P.

Laweta-auto zastępcze i powrót z urlopu..., po próbie odpalenia pod domem zauważyłem komunikat -tłumaczenie- Słaby akumulator, przełączenie w stan bezpieczny, w przybliżeniu. Sprawdziłem akumulator, czarna plamka, po ładowaniu i powtórnej próbie odpalenia schemat był ten sam, okienko zmieniło się na białe, kupiłem nowy akumulator.

Postanowiłem sprawić jeszcze jedną rzecz, dobrałem się do sprytnego urządzenia które sam nazwałem programatorem do pralki.. a w gruncie rzeczy do selektora zmiany biegów... Po rozebraniu oczyszczeniu poklejeniu, sprawdziłem wszystkie pozycje-działa! opór jest nikły przejścia dobre i ściśle przylegające do siebie. Sprawdziłem przewody od komputera-czyste, bezpieczniki wszystkie o.k. Po sprawdzeniu wszystkiego 2 razy złożyłem wszystko do kupy, samochód odpalił.

Zadowolony z naprawy pojechałem na weekend się zrelaksować, po powrocie zostawiłem samochód w garażu, następnego dnia wieczorem chciałem zrobić "rundkę" po sklepach, wsiadam próbuję odpalić, i moim oczom okazuje się czarny ekran na wybraniu biegu 'P', wściekłem się, zamknąłem gwałtownie drzwi, odłączyłem akumulator, wyszedłem, jak i z siebie tak i z garażu. Po 3-4 dniach postanowiłem przy nim pogrzebać, podłączyłem akumulator, otworzyłem samochód i od niechcenia przekręcam kluczyk... AUTO PALI...Lecz moja radość nie trwa długo, wyjechałem z garażu, zgasiłem dziada... otworzyłem bagażnik, wyładowałem stare alusy- PS mam do sprzedania wraz z zimówkami Wink chcę wjechać odpalam-chciałbym odpalić i znów to samo... samochód za pomocą wielokrążka wprowadziłem do garażu

...schemat się powtarza....

____________________________________________________________________________________________

Ważne! 1. Skrzynia biegów ma stały błąd biegu 3-4, jeździ, pali, czasami przerzuci na tryb awaryjny, wiem czego jest to przyczyna, na tiptronic błąd wypada sporadycznie. Jest uślizg podczas zmiany biegu z 3 na 4, płytki już mają dość...

2. Od niedawna pojawił się błąd "deactivate antypollution " -błąd filtra cząstek stałych, dezaktywacja ? w 3.0v6 benzynie nie spodziewałem się tego, myślę, aa skubańcu.. ale nie to nie katalizator, nie mam go..?


Krótsza treść dla osób niechcących czytać...

Skrzynia 4HP20

Co się dzieje: Brak biegu "P", wszystkie biegi "wchodzą" na zgaszonym silniku- widoczne na wyświetlaczu, po zmianie na na bieg "P"- czarny ekran wyboru, słuchać przepustnice, słychać przekaźniki, po próbie odpalenia gaśnie wszystko i cisza, samochód znajduje je po kilkudniowym odłączeniu zasilania (przynajmniej do tej pory) można palić jechać.

Co zrobiłem: Zregenerowałem selektor zmiany biegów, kupno nowego akumulatora, sprawdzenie bezpieczników i ich wymiana na nowe.

Co chcę zrobić: Oczyścić i zregenerować BSI, sprawdzić połączenie pomiędzy skrzynią a jej komputerem.

____________________________________________________________________________________________

Mało istotne i niewnoszące nic w temat:

Tak to wygląda, nie wiem co mam dalej zrobić jestem zdeterminowany, zaraz zacznę odpalać go na krótko...Lecz determinacja doprowadziła mnie na forum. Odpowiem na wszystkie pytania, kieruje tym samym prośbę osoby niechcące wnieść nic do tematu, szanujmy się, nie traćmy wspólnego czasu.

____________________________________________________________________________________________

AKTUALIZACJA:

#1. 27-08-2015 - po 6 dniach i 3 próbach dziś samochód odpalił, schemat ten sam, błędy te same, na których jeździł i palił jak zwykle.

#2. 30-08-2015 - nowość, dzień wcześniej nie chciał odpalić ale kręcił, po 20 minutach i kilku próbach odpalił..
Dziś, kręcił kręcił nie zagadał aż w końcu brak biegu "P" i nie kręci...

Sprawdziłem: paliwo-JEST, iskra-JEST, przepustnica lekko uchylona, powietrze-JEST... powoli poddaje się, brak błędów ECU....
Powrót do góry
gadu-gadu
Gracyan

Czytelnik



Dołączył: 21 Sie 2015
Posty: 4
Skąd jesteś (miejscowość / region): Zielona Góra
Posiadane auto: Peugeot 607 3.0v6-01
Piwa: 0/0
Wysłany: Sob 05 Mar 2016, 18:20
Temat postu:

Re: ( Peugeot 607 ) Brak biegu "P"-arkingowego. 607 3.0v6 -01r. Automat 4HP20


Zamykam temat, samochód pali jeździ działa.
Powrót do góry
gadu-gadu
Scever

Czytelnik



Dołączył: 07 Lis 2019
Posty: 1
Skąd jesteś (miejscowość / region): Łapy
Posiadane auto: Peugeot 607 3.0
Piwa: 0/0
Wysłany: Sob 09 Lis 2019, 16:40
Temat postu:

Re: ( Peugeot 607 ) Brak biegu "P"-arkingowego. 607 3.0v6 -01r. Automat 4HP20


Gracyan napisał:
Zamykam temat, samochód pali jeździ działa.


Mam prawie dokładnie taki sam problem, mógłbyś podzielić się informacjami?
Obstawiam, że to jakaś drobnostka Smile
Z góry dziękuję i mam nadzieję, że to przeczytasz. Parę lat minęło
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum PEUGEOT Forum Strona Główna -> ( Peugeot 607 ) Silnik iskrowy-układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
Ogłoszenia sprzedaży - Peugeot 607 »

Opinie o samochodach Peugeot 607 - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Peugeot 607 ) Silnik iskrowy-układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy.






Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group



Partnerskie fora dyskusyjne: Peugeot 405 club   



Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2020 Created by idealneT and OM System