Dołączył: 21 Sty 2020 Posty: 7 Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa Posiadane auto: Peugeot 407 2.0HDI 2004
Piwa: 0/0
Wysłany: Czw 23 Sty 2020, 21:05
Temat postu:
Gruszka paliwa 2.0HDI
Witam,
Mam problem z odpaleniem codziennie rano i muszę pompować gruszkę.
Parametry rozruchu są OK.
Rozrusznik 6+ zregenerowany. Nie mniej niż 230 obrotów ale skacze do 600 tak pokazuje PP2000
W PP2000 przelewy około 100% +/- 3%
Ciśnienie paliwa w trakcie rozruchu powyżej 220bar
Temperatura podobna jak na zewnątrz.
Jak podpompuje gruszkę codziennie rano to odpala bez problemu. Powietrza w układzie nie widzę. Rok temu wymieniłem opakowanie filtru.
Jak długo powinna trzymać gruszka po podpompowaniu? U mnie jest tak, że jak zrobi się twarda i poczekam minutę to znów mogę pompować. Czy tak powinno być?
Jak już odpali to żadnych problemów z pracą silnika nie mam. Pali za każdym razem. Przyspiesza normalnie.
Wiem, że jest zaworek w gruszce ale czy w pompie też jest?
Paliwo nie widzę by gdzieś uciekało.
Kodów błędów w PP2000 nie pokazuje.
Dodam, że jest to automat Peugeot 407 2.0HDI automat 2004
Dziękuje za podpowiedź.
Link do filmu: [youtube:f830518740] https://youtu.be/T6-bcszLFEQ [/youtube:f830518740]
Dołączył: 11 Lis 2010 Posty: 1902 Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa Posiadane auto: Peugeot 407SW 2.0HDI 2010r.
Piwa: 175/1
Wysłany: Sob 25 Sty 2020, 02:41
Temat postu:
Re: ( Peugeot 407 ) Gruszka paliwa 2.0HDI
tak, gruszka już po 30 sekundach będzie miękka i jest to normalne
gdzieś Ci się zapowietrza po nocy a ponieważ układ jest podciśnieniowy a nie ciśnieniowy to nie będzie wycieku paliwa a będzie łapanie lewego powietrza, dlatego znalezienie miejsca nieszczelności może nie być łatwe
często łapie nieszczelność na złączkach wchodzących w filtr paliwa
Dołączył: 21 Sty 2020 Posty: 7 Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa Posiadane auto: Peugeot 407 2.0HDI 2004
Piwa: 0/0
Wysłany: Nie 26 Sty 2020, 22:47
Temat postu:
Re: ( Peugeot 407 ) Gruszka paliwa 2.0HDI
Obecnie dałem zawór zwrotny i po dwóch dniach widzę, że jest postęp.
Odpala po kilku sekundach kręcenia.
Jutro postaram się nagrać filmik z parametrami PP2000.
Dzisiaj samochód pokazywał -1.
Jak będzie Ok to zaworek który umieściłem za filtrem przeniosę przed filtr.
Wszystko zrobiłem na szybkozlączkach o przekroju kabla 10mm.
A jakie są objawy uszkodzonego zaworu niskiego ciśnienia.
Czy zatkane sitko może mieć wpływ na odpalanie? Zastanawiam się czy jest sens go ruszać. By sprawdzić w jakim jest stanie.
Komputer dalej nie pokazuje błędów.
Dołączył: 21 Sty 2020 Posty: 7 Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa Posiadane auto: Peugeot 407 2.0HDI 2004
Piwa: 0/0
Wysłany: Pon 27 Sty 2020, 21:14
Temat postu:
Re: ( Peugeot 407 ) Gruszka paliwa 2.0HDI
Obecnie jest przezroczysty przewód i nie widzę powietrza. Dosłownie zero.
Jak ściskam mocno gruszkę to też nie widać by paliwo gdzieś wylatywało.
Wyciągnąłem ten zawór w pompie ale nie jest to wersja z sitkiem wiec tylko przedmuchałem i wsadziłem ponownie.
Postaram się jeszcze wymienić filtr paliwa bo był wymieniany w lato. Może jest jakiś kiepskiej jakości który zmniejsza wydajność pompy.
Dołączył: 21 Sty 2020 Posty: 7 Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa Posiadane auto: Peugeot 407 2.0HDI 2004
Piwa: 0/0
Wysłany: Sro 29 Sty 2020, 08:05
Temat postu:
Re: ( Peugeot 407 ) Gruszka paliwa 2.0HDI
Odłączyłem zaworek zwrotny. Po przedmuchaniu zaworu niskiego ciśnienia auto pali od kopa. Przynajmniej przez dwa dni.
Filtru jeszcze nie wymieniłem.
Pojeżdżę trochę i dam znać czy pomogło.
EDIT:
Na kilka dni pomogło. Czy jest jakaś możliwość sprawdzić ten zawór?
Albo może ktoś ma go sprawny do sprzedani,bo nowy kosztuje bardzo kasy.
Taki mam u siebie :
VDO
X39800300018Z
CITROEN / PEUGEOT
13150352
Taniej wyjdzie kupić używaną pompę
KOLEJNA EDYCJA:
Kupiłem całą pompę z zaworem.
Cała pompa kosztowała mnie miej niż sam zawór gdzie ludzie też mi nie byli wstanie zagwarantować czy zawór działa.
W tygodniu mam nadzieję, że uda mi się podmienić.
Będę pisał o dalszych postępach, bo może komuś się to przyda
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Peugeot 407 ) Silnik Diesel-układ chlodzenia-układ zasilania-układ napędowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.