Peugeot

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Peugeot 407 ) 407 Kopci na czarno FAP OFF KOTBURY !


Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum PEUGEOT Forum Strona Główna -> ( Peugeot 407 ) Silnik Diesel-układ chlodzenia-układ zasilania-układ napędowy.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Transit 2

Auto Maniak



Dołączył: 25 Sty 2015
Posty: 2118
Skąd jesteś (miejscowość / region): Podlaskie
Posiadane auto: Peugeot 106, Ford mondeo, Transit, Mercedes sprinter, Opel Vectra 2.0 tdi. Obecnie posiadam Forda Transit 2.0 tdi 300 rok 2003., Peugeot 206 1.1 2002 rok, Citroen c5 2.0 hdi 2002 rok.
Piwa: 102/6
Wysłany: Sob 05 Gru 2015, 10:27
Temat postu:

Re: ( Peugeot 407 ) 407 Kopci na czarno FAP OFF KOTBURY !


Cytat:
Nie polegałbym tak bezgranicznie na opiniach i diagnozach mechaników. Oni tylko wymieniają w całości, najlepiej turbosprężarkę, pompę WC i wtryskiwacze oraz kasują pieniądze.
Słuszna decyzja szczególnie kiedy w trafimy na nieuczciwych mechaników, uczciwy mechanik i dobry zawsze zacznie od jak najmniejszych kosztów i nie bardzo rozumiem podejście:
Cytat:
Oni nie będą się bawić w zaślepianie EGR, sprawdzanie przepływomierza, czy też wykluczanie po kolei wszystkich czujników podczas jazdy z diagnoskopem na kolanach.
A niby dlaczego uczciwy mechanik nie będzie sprawdzał?.
Cytat:
Woli więc z góry pobrać pieniądze za podłączenie laptopa diagnostycznego do komputera, który ma już dawno w swojej pamięci kluczowe informacje.
Jeszcze nie widziałem, aby z góry mechanik pobrał pieniędzy i jeśli tak jest w tamtejszych rejonach to omijać takich warsztatów(bo nie bez powodu o tym mowa), gdzie mechanik stosujący bardzo dobrze triki co niejednokrotnie udowodniono, że to Ci właśnie często wrabiają swoich klientów i robią tak: aby jeszcze raz klient przyjechał z tą samą przyczyną. Dobry mechanik nie stosuje triki, bo jego tryki to solidna naprawa auta o którym kierowca cieszy się i przekazuje drugiemu( to jest właśnie najlepsza reklama)
W tym przypadku kierowca chce wiedzieć, co ma powiedzieć swojemu mechanikowi skoro twierdzi że odłączenie EGR nie przepływomierza zaczął lepiej zbierać się i skoro odłączenie przepływomierza silnik dostaje kangura to świadczy o sprawnym przepływomierzu, bo zazwyczaj po jej odłączeniu silnik powinien lepiej pracować lub bez zmian przy nie nagannym pracy silnika. A więc wspomniane odłączenie Egr o którym mowa, silnik lepiej zbiera się i świadczy, że mamy do czynienia z nadmiernym niedopalonym paliwa w komorze spalania, który przechodzi przez Egr , następnie przez kolektora dolotowego do komory spalania i tak coraz więcej w ciągłym rosnącym nadmiernym niedopalonego paliwa.
W tym przypadku kolega cpk musi poinformować swojemu mechanikowi, aby zbadał na podstawie odczytu paramentu pracy wtryskiwaczy i stwierdziwszy, dlaczego wtryskiwacz wtryskuje dużą dawkę paliwa do komory spalania na którym nie nadąża spalić paliwa.
Wina może być kilka przyczyn co należy podłączyć pod komputer i zajrzeć w paramenty pracy silnika( nie na podstawie błędu a tylko paramenty silnika).
Pozdrawiam
_________________
Każda rada jest dobra, ale odpisanie jak zostało naprawione to też dobra rada.
Szczęśliwego Nowego Jorku.
Powrót do góry
Angel_Eyes

Czytelnik



Dołączył: 19 Lut 2020
Posty: 8
Skąd jesteś (miejscowość / region): Wrocław
Posiadane auto: C-max 2.0 tdci 136km
Piwa: 0/0
Wysłany: Sro 19 Lut 2020, 14:19
Temat postu:

Re: ( Peugeot 407 ) 407 Kopci na czarno FAP OFF KOTBURY !


Witam,

Mam problem z Fordem C-MAX 2.0 TDCI 136km 170 000 km 2005

Samochód nie odpalał, została wymieniona pompa wtryskowa i ożył. Wcześniej ciśnienie przy starcie było MAX 33 BAR.

Obecnie bardzo mocno dymi na czarno. Przy normalnej jeździe jest w miarę ok, przy wciśnięciu gazu do spodu zasłona dymna!

EGR zaślepiony

DPF lekko przytkany, ale on nie ma wpływu na dymienie


Mam kilka skanów błędów i logi

Sprawdziłem świece żarowe, wszystkie mają przejście i równy opór. Prąd na wtyczce po przekręceniu kluczyka jest, przekaźnik cyka - tylko skąd ten błąd P0380 ??

Czy przyczyna mogą być lejące wtryski ?? Po zdjęciu przepustnicy Y są ślady oleju, ale zawsze trochę oleju jest w dolocie.

Skąd to dymienie ????


Mam FORSCANa do diagnozy.


Błędy są tutaj:

===PCM DTC P0380-78===
Kod: P0380 - Obwód sterujący świec(y) żarowych(ej).

Dodatkowe symptomy usterki:
- Nieprawidłowy sygnał

Status:
- DTC obecny w czasie wydania polecenia
- Kontrolka usterki wyłączona przy tym DTC
- Test nie został ukończony

Moduł: Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module).

Szczegóły kodów usterek

Obwód sterujący świec(y) żarowych(ej).

Sprawd, czy zcza nie s uszkodzone, czy nie dostajsi do nich woda, czy nie s skorodowane itd.

Nieczynne świece żarowe mogą być przyczyną trudności przyrozruchu. Sprawdź, czy świece żarowe są całkowicie sprawne.

Przyczyną tego kodu DTC może być:

Przerwa w obwodzie

Obwód wiązki przewodów zwarty do akumulatora lub zwarty do masy

Zwarcie z masą lub z akumulatorem.

Przekaźnik świec żarowych

Niesprawne świece żarowe.

Niesprawny albo uszkodzony PCM.

===END PCM DTC P0380-78===

===PCM DTC P0002-61===
Kod: P0002 - Usterka obwodu zaworu regulacji dawki paliwa

Dodatkowe symptomy usterki:
- Sygnał powyżej maksymalnej wartości progowej

Status:
- DTC obecny w czasie wydania polecenia
- Kontrolka usterki wyłączona przy tym DTC

Moduł: Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module).

Szczegóły kodów usterek

Usterka obwodu zaworu regulacji dawki paliwa

Przyczyną tego kodu DTC może być:

Powietrze w układzie paliwowym.

Zatkany lub zabrudzony filtr paliwa.

Niedrożne. splątane lub zgniecione powrotne przewody zasilaniapaliwem.

Zewnętrzne wycieki z układu paliwowego.

Otwarty obwód zaworu regulacji dawki paliwa

Wysokie napiecie w obwodzie zaworu regulacji dawki paliwa

Zawór regulacji dawki paliwa zwarty do masy

Sprawdzić PCM pod względem ostatniej kalibracji.

Doświadczenia wskazują, że objawy tego niedomaganiasą następujące:

RFM

Nieplynna jazda pojazdu

Brak rozruchu/ utrudniony rozruch lub silnik gasnie

(Zbyt) niskie ciśnienie paliwa.

===END PCM DTC P0002-61===

===PCM DTC P242F-E1===
Kod: P242F - Zatkanie filtru cząsteczek stałych w pojeździe Diesel - nagromadzenie popiołu

Dodatkowe symptomy usterki:
- Sygnał powyżej maksymalnej wartości progowej

Status:
- DTC obecny w czasie wydania polecenia
- Kontrolka usterki włączona przy tym DTC

Moduł: Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module).

Szczegóły kodów usterek

Zatkanie filtru cząsteczek stałych w pojeździe Diesel - nagromadzenie popiołu

Przyczyną tego kodu DTC może być:

Zatkanie filtrów na wczesnym etapie eksploatacji wynika z usterki regeneracji.

Jezeli sa obecne jakies inne kody DTC, najpierw zajmij sie nimi.

Zawór EGR zacięty w położeniu otwartym.

Ograniczenie/blokada w układzie wlotu powietrza.

DPF jest zatkany.

Pojazd będzie w LOS.

Sprawdź następujące elementy:

Sprawdz, czy czujnik cisnienia róznicowego i przewody sa nieuszkodzone i nie sa zatkane.

Sprawdz czy czujniki temperatury przed i za katalizatorem dzialaja prawidlowo.

Sprawdź układ dolotowy powietrza pod kątem nieszczelności, zatkania i prawidłowości działania.

Jeżeli jakiekolwiek DPF lub związane z nimi elementy będą wymieniane, wykonaj funkcje serwisowe DPF ze skrzynki narzędziowej.

Sprawdzić PCM pod względem ostatniej kalibracji.

Wykonaj regeneracje reczna ukladu DPF.

Powt˘rz raz jeszcze test dla sprawdzenia czy usterka rzeczywicie zosta a usuni ta.

===END PCM DTC P242F-E1===

===PCM DTC P2452-E1===
Kod: P2452 - Obwód czujnika ciśnienia różnicowego oddzielacza cząsteczek stałych

Dodatkowe symptomy usterki:
- Sygnał powyżej maksymalnej wartości progowej

Status:
- DTC obecny w czasie wydania polecenia
- Kontrolka usterki włączona przy tym DTC

Moduł: Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module).

Szczegóły kodów usterek

Obwód czujnika ciśnienia różnicowego oddzielacza cząsteczek stałych

Jezeli sa obecne jakies inne kody DTC, najpierw zajmij sie nimi.

Jeżeli tylko ten kod DTC zostanie wyświetlony, nie oznacza to usterki.

===END PCM DTC P2452-E1===

===OBDII DTC P242F-P===
Kod: P242F - Zatkanie filtru cząsteczek stałych w pojeździe Diesel - nagromadzenie popiołu

Status:
- Oczekujący - usterka oczekuje na potwierdzenie

Moduł: Diagnostyka pokładowa II

Szczegóły kodów usterek

Zatkanie filtru cząsteczek stałych w pojeździe Diesel - nagromadzenie popiołu

Przyczyną tego kodu DTC może być:

Zatkanie filtrów na wczesnym etapie eksploatacji wynika z usterki regeneracji.

Jezeli sa obecne jakies inne kody DTC, najpierw zajmij sie nimi.

Zawór EGR zacięty w położeniu otwartym.

Ograniczenie/blokada w układzie wlotu powietrza.

DPF jest zatkany.

Pojazd będzie w LOS.

Sprawdź następujące elementy:

Sprawdz, czy czujnik cisnienia róznicowego i przewody sa nieuszkodzone i nie sa zatkane.

Sprawdz czy czujniki temperatury przed i za katalizatorem dzialaja prawidlowo.

Sprawdź układ dolotowy powietrza pod kątem nieszczelności, zatkania i prawidłowości działania.

Jeżeli jakiekolwiek DPF lub związane z nimi elementy będą wymieniane, wykonaj funkcje serwisowe DPF ze skrzynki narzędziowej.

Sprawdzić PCM pod względem ostatniej kalibracji.

Wykonaj regeneracje reczna ukladu DPF.

Powt˘rz raz jeszcze test dla sprawdzenia czy usterka rzeczywicie zosta a usuni ta.

===END OBDII DTC P242F-P===

===FACM DTC B1318-20===
Kod: B1318 - Niskie napięcie akumulatora

Status:
- Wczesniej zapisany kod DTC - nieobecny w czasie wydania polecenia.
- Kontrolka usterki wyłączona przy tym DTC

Moduł: Modul sterujacy dodatkowymi skladnikami paliwa

Szczegóły kodów usterek

Niskie napięcie akumulatora

Jezeli bajt statusu wskazuje, ze ten DTC byl wczesniej zapisany, ale nieobecny w chwili zapytania, mozna go wykasowac i nie sa wymagane zadne dalsze dzialania.

Przyczyną tego kodu DTC może być:

napięcie zasilania spada poniżej 10 V.

Sprawdź stan akumulatora.

Sprawdź działanie układu ładowania.

Upewnij się, że po wykonaniu napraw kody DTC zostaną wykasowane zarówno z FACM jak i PCM.

===END FACM DTC B1318-20===

===ABS DTC U2023-E0===
Kod: U2023 - Usterka sieci komunikacji pojazdu

Status:
- DTC obecny w czasie wydania polecenia
- Kontrolka usterki włączona przy tym DTC

Moduł: Układ przeciwdziałający blokowaniu hamulców (Antilock BrakingSystem).

Szczegóły kodów usterek

Usterka sieci komunikacji pojazdu

Uwaga :

DTCs zaczynajace sie litera 'U' oznaczaja usterki w komunikacji miedzy modulami.

Nigdy nie należy wymieniać modułów wyłącznie na podstawie kodu 'U'. Kody te nie zawsze oznaczają problem i mogą być spowodowane przez normalne funkcje diagnostyczne wykonywane w pojeździe.

Dalsze informacje dotyczące diagnostyki znajdziesz w odpowiednim dziale eTIS.

===END ABS DTC U2023-E0===

===EPB DTC Brak===
Pomyślny odczyt DTC, nie było kodów błędów

Moduł: Elektryczny hamulec postojowy

===END EPB DTC Brak===

===HCM DTC B2626-70===
Kod: B2626 - HCM nie skalibrowany

Status:
- DTC obecny w czasie wydania polecenia
- Kontrolka usterki wyłączona przy tym DTC
- Test nie został ukończony

Moduł: Moduł regulacji reflektorów

Szczegóły kodów usterek

HCM nie skalibrowany

Z menu czynności diagnostycznych wybierz opcję regulacji reflektorów.

===END HCM DTC B2626-70===

===EPS DTC Brak===
Pomyślny odczyt DTC, nie było kodów błędów

Moduł: Elektronicznie sterowany układ wspomagania kierownicy

===END EPS DTC Brak===

===IC DTC Brak===
Pomyślny odczyt DTC, nie było kodów błędów

Moduł: Tablica przyrządów

===END IC DTC Brak===

===FFH DTC Brak===
Pomyślny odczyt DTC, nie było kodów błędów

Moduł: Modul zasilanego paliwem ukladu ogrzewania plynu chlodzacego

===END FFH DTC Brak===

===CDP DTC Brak===
Pomyślny odczyt DTC, nie było kodów błędów

Moduł: Odtwarzacz płyt CD

===END CDP DTC Brak===

===PRDM DTC Brak===
Pomyślny odczyt DTC, nie było kodów błędów

Moduł: Zespół sterujący prawymi tylnymi drzwiami

===END PRDM DTC Brak===

===DRDM DTC Brak===
Pomyślny odczyt DTC, nie było kodów błędów

Moduł: Zespół sterujący lewymi tylnymi drzwiami

===END DRDM DTC Brak===

===PDM DTC B1235-60===
Kod: B1235 - Błąd sprzężenia zwrotnego położenia silniczka okna sterowanego elektrycznie

Status:
- DTC obecny w czasie wydania polecenia
- Kontrolka usterki wyłączona przy tym DTC

Moduł: Zespół sterujący drzwiami pasażera

Szczegóły kodów usterek

Błąd sprzężenia zwrotnego położenia silniczka okna sterowanego elektrycznie

===END PDM DTC B1235-60===

===DFDM DTC B1235-60===
Kod: B1235 - Błąd sprzężenia zwrotnego położenia silniczka okna sterowanego elektrycznie

Status:
- DTC obecny w czasie wydania polecenia
- Kontrolka usterki wyłączona przy tym DTC

Moduł: Zespół sterujący drzwiami kierowcy

Szczegóły kodów usterek

Błąd sprzężenia zwrotnego położenia silniczka okna sterowanego elektrycznie

===END DFDM DTC B1235-60===

===RCM DTC Brak===
Pomyślny odczyt DTC, nie było kodów błędów

Moduł: Moduł układu SRS

===END RCM DTC Brak===

===PAM DTC Brak===
Pomyślny odczyt DTC, nie było kodów błędów

Moduł: Moduł systemu wspomagającego parkowanie

===END PAM DTC Brak===

===EATC DTC B1676-20===
Kod: B1676 - Napięcie akumulatora poza zakresem.

Status:
- Wczesniej zapisany kod DTC - nieobecny w czasie wydania polecenia.
- Kontrolka usterki wyłączona przy tym DTC

Moduł: Elektroniczna automatyczna regulacja temperatury

Szczegóły kodów usterek

Napięcie akumulatora poza zakresem.

===END EATC DTC B1676-20===

===ACM DTC Brak===
Pomyślny odczyt DTC, nie było kodów błędów

Moduł: Moduł sterujący sprzętu audio

===END ACM DTC Brak===

===GEM DTC Brak===
Pomyślny odczyt DTC, nie było kodów błędów

Moduł: Moduł Elektroniczny Ogólny (generic)

===END GEM DTC Brak===
Powrót do góry
Angel_Eyes

Czytelnik



Dołączył: 19 Lut 2020
Posty: 8
Skąd jesteś (miejscowość / region): Wrocław
Posiadane auto: C-max 2.0 tdci 136km
Piwa: 0/0
Wysłany: Sro 19 Lut 2020, 14:31
Temat postu:

Re: ( Peugeot 407 ) 407 Kopci na czarno FAP OFF KOTBURY !


aaaa masa powietrza z przepływomierza jest niby ok w granicach 500, ale dziwne ze po odpięciu przepływki samochód zachowuje się tak samo.

Mocno dymi.

Nie ma różnicy czy jest wpięta czy nie. Jedynie komputer pokazuje błąd, że jest przerwany obwód i brak informacji o tem. powietrza na wejściu.

Samochód mocno równo przyspiesza, nie szarpie nie gaśnie.

Parametry:
[/img]https://zapodaj.net/248526aba302d.jpg.html[img]

[/img]https://zapodaj.net/49bc56f4da03b.jpg.html[img]

Pozdrawiam !![/img]
Powrót do góry
Angel_Eyes

Czytelnik



Dołączył: 19 Lut 2020
Posty: 8
Skąd jesteś (miejscowość / region): Wrocław
Posiadane auto: C-max 2.0 tdci 136km
Piwa: 0/0
Wysłany: Sro 19 Lut 2020, 22:15
Temat postu:

Re: ( Peugeot 407 ) 407 Kopci na czarno FAP OFF KOTBURY !


up
Powrót do góry
Angel_Eyes

Czytelnik



Dołączył: 19 Lut 2020
Posty: 8
Skąd jesteś (miejscowość / region): Wrocław
Posiadane auto: C-max 2.0 tdci 136km
Piwa: 0/0
Wysłany: Sob 22 Lut 2020, 11:47
Temat postu:

Re: ( Peugeot 407 ) 407 Kopci na czarno FAP OFF KOTBURY !


zazwyczaj każdy narzeka ze nie ma kompletu danych, nie ma błędów tylko jakieś głupie gadanie

Tutaj jest cały KOMPLET DANYCH i nikt nic nie potrafi powiedzieć ??
Powrót do góry
Reklama








Wysłany: Sob 22 Lut 2020, 11:47
Temat postu:

reklama


Powrót do góry
leszcz 407 sw 2.0hdi

Auto Maniak



Dołączył: 31 Lip 2010
Posty: 876
Skąd jesteś (miejscowość / region): Kołobrzeg
Posiadane auto: 407 sw -2.0 hdi, 5008-2.0 HDI,Citroen c3-1,4 HDI, P.308- 1,6HDI
Piwa: 79/1
Wysłany: Sob 22 Lut 2020, 13:10
Temat postu:

Re: ( Peugeot 407 ) 407 Kopci na czarno FAP OFF KOTBURY !


W tej twojej całej liście , zrobionej jakimś uniwersalnym sprzętem, nie ma żadnych parametrów pracy silnika.
Nie mam pewności jaki masz w tym aucie sterownik silnika, czy po prostu nie można zrobić diagnostyki podłączając interfejs lexia z programem do silników z PSA.
Coś więcej można powiedzieć, kiedy mamy temperatury, ciśnienia, wartości zadane i rzeczywiste, korekty wtrysków, napięcia. Z tą listą , co tu zamieściłeś , to idż do wróża Michaela Przybyłowicza.
Powrót do góry
Angel_Eyes

Czytelnik



Dołączył: 19 Lut 2020
Posty: 8
Skąd jesteś (miejscowość / region): Wrocław
Posiadane auto: C-max 2.0 tdci 136km
Piwa: 0/0
Wysłany: Sob 22 Lut 2020, 13:53
Temat postu:

Re: ( Peugeot 407 ) 407 Kopci na czarno FAP OFF KOTBURY !


Czy otwierałeś linki ze zdjęciami ??

Nie będę zgadywał, ale chyba nie.
Powrót do góry
leszcz 407 sw 2.0hdi

Auto Maniak



Dołączył: 31 Lip 2010
Posty: 876
Skąd jesteś (miejscowość / region): Kołobrzeg
Posiadane auto: 407 sw -2.0 hdi, 5008-2.0 HDI,Citroen c3-1,4 HDI, P.308- 1,6HDI
Piwa: 79/1
Wysłany: Sob 22 Lut 2020, 14:57
Temat postu:

Re: ( Peugeot 407 ) 407 Kopci na czarno FAP OFF KOTBURY !


Zakładając że EGR jest zaślepiony pawidłowo, to myslę że to wina przytkanego FAP. wymuś wypalanie programowo.
Albo wymontuj i przemyj.
Powrót do góry
Angel_Eyes

Czytelnik



Dołączył: 19 Lut 2020
Posty: 8
Skąd jesteś (miejscowość / region): Wrocław
Posiadane auto: C-max 2.0 tdci 136km
Piwa: 0/0
Wysłany: Sob 22 Lut 2020, 15:13
Temat postu:

Re: ( Peugeot 407 ) 407 Kopci na czarno FAP OFF KOTBURY !


Dzięki. Tak masz racje FAP jest do wymiany/czyszczenia. Natomiast chodzi mi o to masakryczne kopcenie na czarno po przekroczeniu 2000 obrotów. Ewidentnie coś jest nie tak z dawka paliwa.

Podobno lubiły pękać obudowy filtra paliwa. Wtedy zaciąga lewe powietrze i regulacja dawki głupieje. Zrobię jeszcze tez ze podłącze zasilanie bezpośrednio z banki pomijając wszystko typu filtr przewody zbiornik i przejadę kawałek tak.

Skąd ten błąd:

===PCM DTC P0002-61===
Kod: P0002 - Usterka obwodu zaworu regulacji dawki paliwa

Czy ktoś się uporał z tym błędem ?
Powrót do góry
leszcz 407 sw 2.0hdi

Auto Maniak



Dołączył: 31 Lip 2010
Posty: 876
Skąd jesteś (miejscowość / region): Kołobrzeg
Posiadane auto: 407 sw -2.0 hdi, 5008-2.0 HDI,Citroen c3-1,4 HDI, P.308- 1,6HDI
Piwa: 79/1
Wysłany: Sob 22 Lut 2020, 16:30
Temat postu:

Re: ( Peugeot 407 ) 407 Kopci na czarno FAP OFF KOTBURY !


Według skanów masz cisnienie różnicowe w filtrze fap 2,1kpa , na biegu jałowym.Przy czystym filtrze nie powinno być większe niż 0,5 kpa, przy 800obr/min.
układ paliwowy zostaw na razie w spokoju. Czasem drobna nieszczelność w układzie paliwowymi i pęcherze powietrza , powodują wyświetlanie komunikatów , co nie którch mogą przyprawić o zawał, sugerując awarię pompy wc. Przemyj fap, to nic nie kosztuje. Wymontuj, następnie czysta woda pod ciśnieniem, w kierunku przeciwnym do wylotu spalin, do momentu aż będzie leciała czysta,potem odwrotnie i tak z dwa razy.
Powrót do góry
Angel_Eyes

Czytelnik



Dołączył: 19 Lut 2020
Posty: 8
Skąd jesteś (miejscowość / region): Wrocław
Posiadane auto: C-max 2.0 tdci 136km
Piwa: 0/0
Wysłany: Sob 22 Lut 2020, 21:14
Temat postu:

Re: ( Peugeot 407 ) 407 Kopci na czarno FAP OFF KOTBURY !


To wiem....
Tylko niestety nie tędy droga. Własnie odwrotnie najpierw trzeba się zając tym dymieniem a dopiero później FAPem

Czemu FAP się zapchał ?? Bo samochód dymi. A nie odwrotnie.

Nie obserwuje żądnych pęcherzyków małych czy dużych. Czytam to co ma mi do powiedzenia komputer. A mówi o tym błędzie:

===PCM DTC P0002-61===
Kod: P0002 - Usterka obwodu zaworu regulacji dawki paliwa

Czy ktoś się spotkał z taką usterką ??

Dodam że zapala się jeszcze błąd ESP w czasie tego dymienia i przy mocnym przyspieszeniu.
Powrót do góry
Angel_Eyes

Czytelnik



Dołączył: 19 Lut 2020
Posty: 8
Skąd jesteś (miejscowość / region): Wrocław
Posiadane auto: C-max 2.0 tdci 136km
Piwa: 0/0
Wysłany: Czw 05 Mar 2020, 23:06
Temat postu:

Re: ( Peugeot 407 ) 407 Kopci na czarno FAP OFF KOTBURY !


Dziękuje wszystkim za aktywną pomoc Smile już rozwiązałem problem !

Pozdrawiam
Powrót do góry
woiteq

Debiutant



Dołączył: 08 Sty 2011
Posty: 17
Skąd jesteś (miejscowość / region): Dębica
Posiadane auto: Peugeot 407 2.0 HDI
Piwa: 1/0
Wysłany: Sro 11 Mar 2020, 20:32
Temat postu:

Re: ( Peugeot 407 ) 407 Kopci na czarno FAP OFF KOTBURY !


Angel_Eyes napisał:
Dziękuje wszystkim za aktywną pomoc Smile już rozwiązałem problem !

Pozdrawiam


Podziel się rozwiązaniem kolego.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum PEUGEOT Forum Strona Główna -> ( Peugeot 407 ) Silnik Diesel-układ chlodzenia-układ zasilania-układ napędowy. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3
Ogłoszenia sprzedaży - Peugeot 407 »

Opinie o samochodach Peugeot 407 - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Peugeot 407 ) Silnik Diesel-układ chlodzenia-układ zasilania-układ napędowy.


PeugeotPartner

31 200

2015r.

172 153 km

podkarpackie

Peugeot807

33 000

2012r.

200 000 km

śląskie

Peugeot208

50 999

2020r.

31 000 km

lubelskie

Peugeot108

22 800

2015r.

88 000 km

mazowieckie

Peugeot308 SW

58 900

2016r.

174 000 km

śląskie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group



Partnerskie fora dyskusyjne: Peugeot 405 club   



Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System