Witam,
w mojej 407 zaczęło się kopcić z pod maski. Silnik zalany ropą tryskającą z króćca wtryskiwacza. Oddałem samochód do mechanika, który wymienił przewody przelewowe. Przejechałem może z 10 km i powtórka z rozrywki. Stwierdziłem, że sam wymienię to jeszcze raz, gdyż mechanik odwalił fuszerkę. Prawdopodobnie wężyki spadały więc zawiązał je trytkom i nasmarował czymś w około plastikowego trójnika przy pierwszym wtrysku.
Pytanie do was Panowie i Panie, czy da się jakoś wyciągnąć zawleczkę z pierwszego trójnika po lewej stronie? Brakuje kilku mm i blokuje się o pokrywę od rozrządu (bodajże). Załączam zdjęcie.
Czy powinienem na coś uważać przy zakładaniu nowego kompletu?
Btw.... czy zepsuty krócieć mógł być powodem spadania wężyków? Widzę, że pierwszy wężyk z lewej napuchł jakby od zbyt dużego ciśnienia. [img]https://ibb.co/sQpMpKQ[/img]
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Peugeot 407 ) Silnik Diesel-układ chlodzenia-układ zasilania-układ napędowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.