Peugeot

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Peugeot 407 ) Peugeot 407 2.0 16v B/LPG nie ma mocy na benzynie.



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum PEUGEOT Forum Strona Główna -> ( Peugeot 407 ) Silnik iskrowy-układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
arek9b99

Czytelnik



Dołączył: 21 Lip 2021
Posty: 1
Skąd jesteś (miejscowość / region): Warmińsko-Mazurskie
Posiadane auto: Peugeot 407 2.0 16V 2005r.
Piwa: 0/0
Wysłany: Sro 21 Lip 2021, 17:02
Temat postu:

Peugeot 407 2.0 16v B/LPG nie ma mocy na benzynie.


Witam, mam problem z moją 407’ką. Auto jest z 2005r. Z silnikiem benzynowym 2.0 o mocy 136 km, od 6 miesięcy jest zasilany LPG, przejechałem ok. 6 tysięcy km na tej instalacji. Przechodząc do problemu. Na początku pojawiły mi się problemu z odpalaniem silnika gdy był rozgrzany (raz może na dwa tygodnie) teraz jest tak za każdym razem, otóż samochód zaraz po odpalaniu gaśnie, przydusza się obroty spadają i gaśnie. Gdy już odpali podczas tego jak się przydusza, ale nie zgaśnie pojawia się błąd ,, depolution system faulty” (jak go kupiłem 7 miesięcy temu, również był ten błąd po odpaleniu, ale silnik się nie dusił. Wtedy po podpięciu pod kompa pokazywało błąd od kata, było tez tak, że czasami całkiem znikał na jakiś czas, później się pojawiał, oczywiście chcecie engine w komplecie). Teraz gdy samochód jedzie na benzynie kompletnie nie ma mocy, do ok. 3,8 tys obrotów, później dostaje kopa i przyśpiesza normalnie. Na LPG nie ma żadnego problemu, auto przyśpiesza normalnie, nie jest przymulone. Nie ważne na jakim biegu na benzynie mocy dostaje po przekroczeniu 3,8k obrotów. Postanowiłem kupić sobie jakiś czytnik OBD do zaczytania błędów. Gdy podłączyłem go pierwszy raz (dziś) wywaliło takie błędy:
P0170-Fuel trim
P0420- Catalyst System Efficiency Below Threshold
P0351- ignition coil “A” Primary/Secondary Circuit
P0413- Secondary Air injection system switching valve “A” circuit open
P0170- Fuel trim
P0420- Catalyst System Efficiency Below Threshold
P0413- Secondary Air injection system switching valve “A” circuit open

Następnie skasowałem błędy, odpaliłem auto, od razu było to samo zdławił się i zgasł, wtedy podłączyłem znów OBD i pokazał:
P0351- ignition coil “A” Primary/Secondary Circuit
P0413- Secondary Air injection system switching valve “A” circuit open
P0351- ignition coil “A” Primary/Secondary Circuit
Jeśli ktoś spotkał się z taka sytuacją, bądź wie od czego zacząć sprawdzenie to proszę o pomoc Smile.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum PEUGEOT Forum Strona Główna -> ( Peugeot 407 ) Silnik iskrowy-układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
Ogłoszenia sprzedaży - Peugeot 407 »

Opinie o samochodach Peugeot 407 - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Peugeot 407 ) Silnik iskrowy-układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy.


Peugeot308

47 800

2017r.

63 000 km

wielkopolskie

PeugeotPartner

9 999

2007r.

326 000 km

warmińsko-mazurskie

Peugeot3008

25 990

2012r.

166 000 km

wielkopolskie

Peugeot3008

34 900

2013r.

219 000 km

łódzkie

Peugeot4008

42 900

2012r.

164 681 km

mazowieckie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group



Partnerskie fora dyskusyjne: Peugeot 405 club   



Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System