Wujek google się kłania
Co do firmy zależy od zasobności portfela , tu masz przykład :http://www.varta-automotive.com/index.php?id=256&L=15&h=1&presetApplication=&presetManufacturer=&presetModelline=&application=PKW&manufacturer=&modelline=&lang=pl&range=
ustalisz jaki będzie dobry do Twego autka. Myślę, że mimo wszystko firma dobra. _________________ Kto mieczem wojuje, od........ ...Hołd dla SEATA I HYUNDAI
Witam.
Markę aku rzeczywiscie wybierz wg zasobności portfela bo czasami marka równa się dłuższe życie aku ale jeżeli chodzi o parametry jak amperogodziny i wartość prądu rozruchowego dobieraj zgodnie z danymi producenta samochodu: nie myśl sobie że zamiast np 60 Ah dasz 75 Ah i bedzie super bo może się okazać, ze alternator nie da rady tego ładowac i twój nowy wiekszy aku bedzie stale nie wpełni doładowany czyli nic nie zyskasz... _________________ Krzysiek
Dołączył: 30 Paź 2010 Posty: 3336 Skąd jesteś (miejscowość / region): wielkopolska Posiadane auto: peugeot 607 sedan 2.2 hdi 2004, pass mercedes c klassa, 2003, passat b-6 2006, opel corsa D 2008, peugoeot 407 2007, citroen C-5, laguna, Omega, Megane, honda, Golf, motocykl Honda 500, opel Vektra,
Piwa: 153/18
Wysłany: Pią 21 Wrz 2012, 09:28
Temat postu:
Re: ( Peugeot 407 ) wymiana akumulatora
witam - kolego podjedziesz do renomowanej hurtowni aku.. podasz parametry auta a oni ci podaja odpowiedni aku.. a marka i cena to jak koledzy radza juz zalezy od twojej zasobności - z doswiadczenia wiem,że na aku... nie warto oszczęzć., a idzie ZIMA . pow.
Dołączył: 11 Lis 2010 Posty: 410 Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa Posiadane auto: wcześniej Peugeot 407 V6 3.0 z 2006 r., aktualnie Toyota RAV4 2,2 D-CAT z 2015 r.
Piwa: 57/0
Wysłany: Sob 22 Wrz 2012, 12:38
Temat postu:
Re: ( Peugeot 407 ) wymiana akumulatora
Przynajmniej moje doświadczenie w użytkowaniu akumulatorów różnych producentów i w róznych samochodach wskazuje aby przy wyborze akumulatora kierować się: 1/ dobierać akumulator wielkości tej jaki mieści się na półeczce w samochodzie do tego przeznaczonej, 2/ jeśli jeździ się dieslem, a przy tym automatem to akumulator powinien być możliwie największej pojemności jaki można umieścić w miejscu przeznaczonym do tego, 3/ współczesne samochody mają alternatory dużej mocy dochodzącej do 2 kW, a max do 2,5 kW, a więc mają wystarczającą rezerwę mocy do zasilania wszystkich odbiorników w samochodzie i ładowania akumulatora w czasie jazdy 4/ nie ma w tej chwili jakichkolwiek obaw, że akumulator będzie niedoładowany bo alternator może nie mieć wystarczającej mocy, no chyba gdyby zamontowano w samochodzie osobowym akumulator do silnika czołgu, tylko gdzie go zmieścić?, 5/ większość współczesnych akumulatorów nazywanych jest bezobsługowymi ale prawie zawsze jest to bzdura, 6/ w prawie każdym akumulatorze pod kolorowymi naklejkami na wierzchu znajdują się mniejsze lub większe koreczki do poszczególnych cel, które mozna delikatnie odkręcić aby sprawdzić poziom elektrolitu i w razie potrzeby dolać wody destylowanej, 7/ eksploatacja akumulatora, umieszczonego zazwyczaj w komorze silnikowej odbywa się w trudnych warunkach, gdyż są tam wysokie, a nieraz b. wysokie temperatury szczególnie w lecie, co powoduje odparowywanie elektrolitu, a właściwie zakwaszonej wody przez otwory wentylacyjne, które każdy akumulator posiada, 8/ dlatego też wskazane jest aby przynajmniej raz, a nawet 2 razy do roku tj na wiosnę (przed latem) sprawdzić poziom elektrolitu w poszczególnych celach i ewentualnie dolać wody destylowanej, to samo uczynić jesienią (po lecie), 9/ b. częstą przyczyną awarii akumulatora jest niesprawność jednej z cel, a wynika ona najczęściej, że w danej celi poziom elektrolitu niesprawdzany (bo akumulator bezobsługowy) obniżył się tak, że górne krawędzie płyt ołowiowych wystają ponad poziom elektrolitu, 10/ sprawdzanie i uzupelnianie poziomu elektrolitu wodą destylowaną pozwala wydłużyć zywotność akumulatora nawet o 2 lata, 11/ akumulator nie jest urządzeniem, które wytrzyma nie wiadomo ile lat czyli np 8, 10 czy więcej, takich nie ma, ale odpowiednio obchodząc się z nim można liczyć na eksploatację 5-6 lat 12/ po tylu latach jeśli nawet pracuje dobrze można liczyć się z tym, że może paść w każdej chwili, a więc lepiej pomyśleć o zakupie nowego
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Peugeot 407 ) Elektronika/Elektryka/Komunikaty.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.