Peugeot

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Peugeot 308 ) Korekta wtryskiwaczy Klasyfikacja oraz uczenie sie wtrysku



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum PEUGEOT Forum Strona Główna -> ( Peugeot 308 ) Porady, problemy techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arek35m

Dyskutant



Dołączył: 21 Sie 2014
Posty: 84
Skąd jesteś (miejscowość / region): Lezajsk
Posiadane auto: Peugeot 308 1.6 HDI 112KM 2011
Piwa: 1/2
Wysłany: Czw 21 Sie 2014, 06:20
Temat postu:

Korekta wtryskiwaczy Klasyfikacja oraz uczenie sie wtrysku


Witam.
Kupiłem rozbite auto do naprawy i mam problem z wtryskami przynajmniej tak mi sie wydaje.
Auto pali bez problemu po odpaleniu lekko szarpie nim sie rozgrzeje, później wydaje mi sie ze zbyt opornie wchodzi na obroty (porównanie do 2.0 d4d).
Program diagnostyczny podał mi takie informacje:

Korekta wtryskiwacza disla sterowanego dla 800 bar na 1mg/wtrysk dla cylindra 1 (mg/wtrysk ilość paliwa wtryskiwana przy jednym cyklu silnika)

0

Korekta wtryskiwacza disla sterowanego dla 800 bar na 1mg/wtrysk dla cylindra 3 (mg/wtrysk ilość paliwa wtryskiwana przy jednym cyklu silnika)

0.0512

Korekta wtryskiwacza diesla sterowanego dla 800 bar na 1mg/wtrysk dla cylindra 4 (mg/wtrysk ilość paliwa wtryskiwana przy jednym cyklu silnika)

0.0240

Korekta wtryskiwacza diesla sterowanego dla 800 bar na 1mg/wtrysk dla cylindra 1 (mg/wtrysk ilość paliwa wtryskiwana przy jednym cyklu silnika)

0.0288

Ilość pętli kompletnego uczenia się wtryskiwacza nr 1 - 0
Ilość pętli kompletnego uczenia się wtryskiwacza nr 2 - 24
Ilość pętli kompletnego uczenia się wtryskiwacza nr 3 - 24
Ilość pętli kompletnego uczenia się wtryskiwacza nr 4 - 24

Stan szybkiego uczenia się wtryskiwacza nr 1 - 0
Stan szybkiego uczenia się wtryskiwacza nr 1 - 7
Stan szybkiego uczenia się wtryskiwacza nr 1 - 7
Stan szybkiego uczenia się wtryskiwacza nr 1 - 7

Klasyfikacja wtryskiwacza nr 1 5RJKLH-B8JKLH
Klasyfikacja wtryskiwacza nr 2 5YJLLJ-BEJLLJ
Klasyfikacja wtryskiwacza nr 3 4XJGHE-
Klasyfikacja wtryskiwacza nr 4 5LFJKJ-B4FJKJ

Był jeszcze taki błąd

P0269 : Cylinder 3.
Charakterystyka : Przestawienie wtryskiwacza poza tolerancją
Status : Usterka trwała
Umiejscowienie : miejscowy .
Zmienne przypisane do usterki
napięcie akumulatora : 14.00 V
Prędkość obrotowa silnika : 1729 obr/min
temperatury cieczy chlodzacej : 079 ° C
Kilometraż : 43039 Km
prędkość pojazdu : 42 km/h
wydatek wtryskiwanego paliwa : 000 mg/raz
Wartosc zadana cisnienia w kolektorze cisnieniowym : 1200 bar
Ciśnienie paliwa : 1210 bar
temperatura paliwa : 038 ° C
Stan silnika : Przy pracującym silniku

Czy powyższa korekta dla wtryskiwaczy jest poprawna i mieści się w normie oraz co z tym wtryskiem nr 1 co on taki oporny na uczenie się Wink

Jak sobie z tym poradzić ? ewentualnie jak je wprowadzić ponownie do bsi nauczyć.

Proszę o poradę.
Pozdrawiam.
Powrót do góry
gadu-gadu
Arek35m

Dyskutant



Dołączył: 21 Sie 2014
Posty: 84
Skąd jesteś (miejscowość / region): Lezajsk
Posiadane auto: Peugeot 308 1.6 HDI 112KM 2011
Piwa: 1/2
Wysłany: Czw 21 Sie 2014, 20:51
Temat postu:

Re: ( Peugeot 308 ) Korekta wtryskiwaczy Klasyfikacja oraz uczenie sie wtrysku


Proszę o wypowiedz czy wtryskiwacz numer jeden dziala poprawnie ?
Zdjęcia z diagbox.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3e684521fe01f16b.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/09431c1acb57dad3.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/95ae59e2689118c8.html
Pozdrawiam.
Powrót do góry
gadu-gadu
Arek35m

Dyskutant



Dołączył: 21 Sie 2014
Posty: 84
Skąd jesteś (miejscowość / region): Lezajsk
Posiadane auto: Peugeot 308 1.6 HDI 112KM 2011
Piwa: 1/2
Wysłany: Pią 12 Wrz 2014, 13:20
Temat postu:

Re: ( Peugeot 308 ) Korekta wtryskiwaczy Klasyfikacja oraz uczenie sie wtrysku


Witam.
Temat zamknięty korekcja prawidłowa przelewy tez w porządku. Wtryskiwacze wczytane planetem pozostaje wykonać jazdę testowa aby komputer nauczył się wtryskiwaczy.
Pozdrawiam arek.
Powrót do góry
gadu-gadu
Arek35m

Dyskutant



Dołączył: 21 Sie 2014
Posty: 84
Skąd jesteś (miejscowość / region): Lezajsk
Posiadane auto: Peugeot 308 1.6 HDI 112KM 2011
Piwa: 1/2
Wysłany: Sob 20 Wrz 2014, 17:33
Temat postu:

Wczytywanie wtryskiwaczy Simens


Witam.
Czy ktoś w forumowiczów robił wymianę wtryskiwaczy i wczytywanie ich do pamięci komputera planetem ?
Gdyż po wczytaniu wtrysków pojawił mi się problem nierównej pracy silnika po osiągnięciu 70 stopni i stukot z silnika. Być może ma to związek z procedurą uczenia wtrysków jaką należy wykonać po wymianę wtrysków. Tzn. Na prostej drodze rozpędzić auto na 3,4,5 biegu do obrotów do 3500 a następnie pościć gaz i zmniejszać obroty do 1500.


Czy ktoś tak miał i wykonywał taka procedurę nauczania?
Od której strony liczymy cylindry w Peugeotach ?


Poniżej zamieszczam procedurę nauczania wtrysku Delphi może komuś się przyda.

Dostosowywanie do wtryskiwaczy
Ze względu na tolerancje mechaniczne, które
zmieniają się w trakcie eksploatacji zaworów
elektromagnetycznych wtryskiwaczy, moduł IDM
musi być w regularnych odstępach czasu
dostosowany do zmienionych tolerancji.
Dostosowywanie odbywa się oddzielnie dla
każdego cylindra w czasie 900 sekund na każdy
cylinder. Dostosowywanie odbywa się w takiej
samej kolejności jak zapłon. Zaczyna się od
cylindra 1.
możliwe było przeprowadzenie
dostosowywania muszą być spełnione następujące
warunki:
• Temperatura silnika co najmniej 70 °C,
• Prędkość obrotowa silnika pomiędzy 1800 a
3500 obr/min,
• Prędkość pojazdu pomiędzy 50 ... 70 km/godz.
Jeśli podczas procesu dostosowywania wartości
te wyjdą poza podany zakres (warunki nie będą
już spełnione), dostosowywanie zostaje
wstrzymane i jest kontynuowane podczas
następnego spełnienia warunków.
Podczas dostosowywania wtrysk wstępny jest
wyłączony.
Moduł IDM wysyła do zaworu
elektromagnetycznego wtryskiwacza sygnał
wtrysku o długości zapisanej w charakterystyce
(na przykład 8 ms).
Na podstawie poboru prądu przez zawór
elektromagnetyczny moduł IDM może stwierdzić,
czy zawór elektromagnetyczny może zrealizować
wytyczne modułu IDM i czy reaguje szybciej (np.
w ciągu 7 ms) lub wolniej (na przykład w ciągu 10
ms). Pobór prądu przez zawór elektromagnetyczny
służy więc jako odniesienie do sygnału wysłanego
z IDM.
Dlatego w razie odchylenia reakcji zaworu
elektromagnetycznego od wysłanego sygnału musi
zostać przeprowadzone dostosowanie w
charakterystykach adaptacyjnych.
WSKAZÓWKA: Podczas procesu
dostosowywania sygnał wtrysku jest tak krótki,
że iglica wtryskiwacza nie jest podnoszona.
Skutek: w tym czasie dochodzi do wypadania
zapłonów, które można odczuć przy podanej
prędkości obrotowej i prędkości pojazdu.
Wskazówka:Jeśli w ekstremalnych przypadkach
warunki odpowiednie do przeprowadzenia
dostosowywania nie zostaną osiągnięte przez
dłuższy czas, mogą się pojawić nieprawidłowości.
Nieprawidłowości te to:
• nierówna praca silnika,
• zwiększone wytwarzanie czarnego dymu
• głośne szumy spalania.
Po zakończeniu dostosowywania jednego cylindra
proces kontynuowany jest w następnym cylindrze
(zgodnie z kolejnością zapłonu).

Pozdrawiam arek
Powrót do góry
gadu-gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum PEUGEOT Forum Strona Główna -> ( Peugeot 308 ) Porady, problemy techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
Ogłoszenia sprzedaży - Peugeot 308 »

Opinie o samochodach Peugeot 308 - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Peugeot 308 ) Porady, problemy techniczne


Peugeot2008

98 300

2021r.

17 095 km

podkarpackie

Peugeot3008

37 800

2015r.

185 000 km

małopolskie

Peugeot3008

24 900

2010r.

212 000 km

lubelskie

Peugeot206 CC

6 900

2003r.

156 000 km

śląskie

Peugeot3008

82 500

2019r.

55 700 km

wielkopolskie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group



Partnerskie fora dyskusyjne: Peugeot 405 club   



Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System