Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 2 Skąd jesteś (miejscowość / region): Wrocław Posiadane auto: Audi A6
Piwa: 0/0
Wysłany: Czw 14 Paź 2010, 22:28
Temat postu:
Zakup 607
Witam. Interesuje mnie model 607, taki 2000-01 rok, do 20 tys. skrzynia automat 2.2 diesel. Chciałbym zdobyć wszelkie informacje na temat tego modelu tj.
1. Jakie są największe bolączki i najczęstsze awarie?
2. Na co należy zwrócić uwagę przy zakupie?
3. Co z automatyczną skrzynią? Wadliwa?
4. Czy blacha jest ocynk? Jak z korozją?
5. Ponieważ byłby to pierwszy diesel, jak wygląda u Was średnie spalanie? Szczególnie po mieście (często w korkach )
6. Eksploatacja. Czy wymiany rozrządu lub zawieszenia są drogie?
7. I wszystko to o co zapomniałem zapytać a powinienem wiedzieć.
Z góry dziękuję za odpowiedzi i myślę że konkretne odpowiedzi użytkowników tych aut pomogą w decyzji innym chętnym na zakup 607. Pozdrawiam.
Dołączył: 30 Paź 2010 Posty: 3336 Skąd jesteś (miejscowość / region): wielkopolska Posiadane auto: peugeot 607 sedan 2.2 hdi 2004, pass mercedes c klassa, 2003, passat b-6 2006, opel corsa D 2008, peugoeot 407 2007, citroen C-5, laguna, Omega, Megane, honda, Golf, motocykl Honda 500, opel Vektra,
Piwa: 153/18
Wysłany: Nie 31 Paź 2010, 13:03
Temat postu:
odp. bednarek
szanowny Panie inf. na kilka pytań juz masz odpowiedz a uzup.:
- kupuj albo staraj sie kupic z przebiegiem do 200 000 km
pewny- w miare mozliwości udokmentowany.
- kolizyjny ? lekko np. wyprawki, naprawy blacharskie i OK - innego nie sprowadzisz bo blokada cenowa za taką limuzyne - chyba ze cie stac to OK - nie kupuj z uszkodzonym silnikiem, elektronik. itp.
- skrzynia - automat ----- prosta - pierwszy typ automat 4 biegi - praktycznie bez awaryjna naturalnie z przebiegiem j.w
olej total - flagowy citroena - peugota - nie sluchaj serwisantow i ich propozycji cenowych - wymiana od razu ale dynamiczna .
- rozrząd - plus 100% filtrów - czyszczenie klimatyzacj - robota
cena od 700-900 zł , do przyjęcia w całości !!! ??
- sławny filtr FAP - fizycznie wywalic wklad filtra- zmiana oprogramowania i nic nie widać i słychac- czuc - zadnych sugestii pseudo serwisantów za 1500-3000 zł,. poradzisz sobie na miejscu
dobry zaufany elektronik- oprohramowanie i masz za 200 zl. dzisiaj to juz nie problem.
- elektronika- bajery sa - ale jaki samochod dzisiaj jej nie ma ??
- spalanie - miasto 8-9 litrow - a moze byc wiecej - automat dynamika jazdy - sportowa jazda ale srednio 9 l ON -- trasa to juz przyjemność finansowa max. 5- 6 litrow
- silnik lubi dobry ON - ja st. tylko shell
Uzytkuję 607 2.2 hdi 100KM - 140 000 km. automat - 4 poziomy - coś sie tam zaświeci np. ostatnio czyjnik ciśnienia w oponie - porada zaufanego elektronika - wgrac system kol zimowych / mniej czule / tak zrobiłem i OK
Sam samochod - flagowa limuzyna - francji - klasa mercedes s klassa - duzy wygodny - konfortowy . Przed nim mialem mercedesa c-klasse - ciasna taczka !!!!!!!!!!!!!
P O L E C A M - ew. dzwoń 604347539 ps przypominam to sa moje odczucia
możesz mi wyjaśnić tą dynamiczną wymianę oleju??
i jeszcze pytanie, czy wozy z 2000 roku maja filtr czastek stałych?? czy to nie jest wymysł nowszych generacji i wyzszych norm ?? _________________ NIC NA SIŁĘ. WSZYSTKO MŁOTKIEM
Dołączył: 30 Paź 2010 Posty: 3336 Skąd jesteś (miejscowość / region): wielkopolska Posiadane auto: peugeot 607 sedan 2.2 hdi 2004, pass mercedes c klassa, 2003, passat b-6 2006, opel corsa D 2008, peugoeot 407 2007, citroen C-5, laguna, Omega, Megane, honda, Golf, motocykl Honda 500, opel Vektra,
Piwa: 153/18
Wysłany: Sob 27 Lis 2010, 17:41
Temat postu:
Re: ( Peugeot 607 ) Zakup 607
dynamiczna wymiana oleju w skrzyni - automat tgo nazwa tych mondrali z aso - a praktycznie zmierza do wypknięcia w miarę mozliwośc całego oleju ze skrzyni - urzadzenia wypycha podciśnieniem - a nastepnie jest wprowadzany nowy olej do skrzyni . Z tego co mi mowia praktycy 100 % oleju nigdy z automatu nie da sie wycisnąc - w moim przypadku na 8 l. wlali 7.3 l. - nazwa statyczna wymiana - na raty tylko z miski olejowej okolo 3 litry - tz. wymiana na dolewki?
Filtr FAP - przed 2000 r., ???- raczej nie - zalezy od modelu - ale bedziesz miał ta inf. w oprogramowaniu- . Sparawdzic mozna rowniez po ukladzie wydechu . Do jednej z puszek bedzie doprowadzona cienka rurka srednica .0.5 - przez ktorą dozuje sie ten słynny płyn. Niektore modele przy liczniku mają przycisk "chek " przyciskając mozna rowniez wyświetlic go - jego stan . Jezeli nie wyswietli to go nie ma ew. usuniety. Oby go nie było - oby był wywalony .
Dołączył: 16 Gru 2010 Posty: 3 Skąd jesteś (miejscowość / region): NML Posiadane auto: BRAK
Piwa: 0/0
Wysłany: Czw 16 Gru 2010, 20:15
Temat postu:
Re: ( Peugeot 607 ) Zakup 607
Witam.
Piekny-gienus mam do ciebie pytanie czy opłaca sie pakować w samochód, który ma 235 000 i jest z 2002 jadę sobie go obejrzeć jak wygląda tylko mnie trochę przeraza ten przebieg. Zaznaczam ze 607 będzie moim pierwszym dieslem a zarazem PEUGEOT, wcześniej był nissan primera w benzynie, ale chce sie przerzucić na coś bardziej luksusowego wygodniejszego
witam ja poprostu dyskutuje i staram się czegoś dowiedzieć i sprostować i nigdy nie myslałem na zakupem 607 chociaz może kiedyś
ale jesli miałbym brac to nie brałbym diesla. tylko sobie poczytaj jakie to jest problemowe. co do przebiegu to 200-300 dla diesla o którego dbano to pikuś (pan pikuś) ale wydatki na to należy ponosić i tego nie przeskoczysz, płyny, filtry, turbiny, dwumasy, można częś cobejść (zespawać dwumase, wywalić filtr) z turbiną nic sie nie da zrobic, ale wszystko za coś odpowiada wiec jak cos obchodzisz cos musi na tym ucierpieć, na dwumasie kultura pracy a na filtrze sumienie i ekologia .
ja bym brał benzyne i gazował _________________ NIC NA SIŁĘ. WSZYSTKO MŁOTKIEM
Dołączył: 30 Paź 2010 Posty: 3336 Skąd jesteś (miejscowość / region): wielkopolska Posiadane auto: peugeot 607 sedan 2.2 hdi 2004, pass mercedes c klassa, 2003, passat b-6 2006, opel corsa D 2008, peugoeot 407 2007, citroen C-5, laguna, Omega, Megane, honda, Golf, motocykl Honda 500, opel Vektra,
Piwa: 153/18
Wysłany: Pią 17 Gru 2010, 17:38
Temat postu:
Re: ( Peugeot 607 ) Zakup 607
odpowiedzi ::- ten płyn dozowny jest do paliwa - zbiorniczek znajduje sie przy podłodze - czujnik w korku wlewu itp., komputer steruje wypalaniem sadzy itp . Rozwiazanie jedno - uzupelniac- wlewac- ciagle o tym myslec i Płacic - ew. elektronicznie usunac i problem z głowy .
A co do ekologi - wystarczy wyjechac wieczorem na wies i spojrzec na kominy - porownac z przejezdzajacymi sam. ??? duzo do zrobienia i tu i tam .
Co do wyboru z tym przebiegiem 607 to jak Panu doradzic - kwestia jest taka - ze mozna miec przebieg 400 tys. ale auto bylo na bieząco robione- diagnozowane itp . i jest w dobrym stanie - a mozna zarznąc sam. - silnik - turbine przy no 80000 km - wiec ??? . kupic nowy - płac i placz - ew. uzywany - zaiwestowac na poczatku i OK.
Dylemat - disel- benzyna- gaz ??? Osobiscie gaz mi nie odpada - na moje jezdznie kiedy - odrobie sekwencję np. b. dobra 4-5 tys. - a za 1200 zł to mialem troche wezy ogrodowech - i zbiornik - i po 20 tys. cigly problem . Masz kase - firma - wybierz benzyne - ale koszty paliwa ?? 5zł - w góre !!!!!!!!!!!!!!
Disel wiadomo rowniez jakies ryzyko - pozostaja wrotki.
Kolego - moja zasada jak taka - auto sie podoba to brac - 607 to limuzyna klasy mercedesa S. Mercedes c-klassa nowszy model to taczka. W uzywkach zawze jest ryzyko- ale co mamy zrobic - słuchac doradcow co sami maja wtopy ???????????? A co do mitu elektroniki - to pozostaje ZUK - ci co maja nowe pasatyto maja problemy w porownaniu z 607 - pikus . Ktore nowe samochody z tego pakietu nie maja elektroniki ???? te z lat 80 tych ?? nie maja wiec ??? -- kolego wybor zawsze bedzie nalezec do ciebie - Ja osobiscie jestem zadowolony. W przyszlosci kupie nowszy rocznik K O N F O R T - W Y G O D A .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Peugeot 607 ) Oceń swoje auto
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.