wyświetlanie błędu -particle filter additive level too low
od pewnego czasy mój PEUGEOT 407 1.6 HDI wyświetla mi błąd particle filter additive level too low tlanslator tłumaczy to jako filtr cząstek stałych dodatku zbyt niskim poziomie nie wiem dlaczedo ale samochód też gaśnie powyżej 2tys obrotów prosze o pomoc a także wyśtielta błąd Sidelamp bulb(s) faulty PILNE!!!
Additive level oznacza że musisz dolać dodatku Eolys176 do zbiorniczka pod samochodem a nastepnie koniecznie udać się do ASO lub kogoś kto ma program diagnostyczny Peugeot Planet, żeby wpisać tą dolewkę do sterownika dodatku do FAP.
Drugi komunikat to przepalona żarówka lub zaśniedziały styk w lampie.
A nie swieci Ci się przypadkiem ikonka silnika na desce?
Jeżeli świeci i gaśnie to może jest w jakims trybie awaryjnym.
Ja bym najpierw dolał tego Eolysu176 lub zamiennik obecnie Infineum się nazywa bo Eolys już skonczyli produkowac i wyprzedają tylko zapasy.
Następnie zresetował licznik dodatku Eolys a przy okazji jak bedziesz juz mial podłączony samochód pod komputer diagnostyczny to zrobić odczyt błedów, może wtedy wyjdzie dlaczego gaśnie.
Sidelamp bulb(s) faulty PILNE!!! - w bagazniku otwórz schowek po lewej i prawej stronie i podociskaj styki na kostkach, prawdopodobnie zasniedziale styki, lub WD-40 w kostki. (oczywiscie najpierw sprawdz wszystkie zarówki czy sie zadna nie przepalila przód i tyl) Ja tak zrobilem prawie rok temu i problem mam z glowy do dzis.
Jezeli chodzi o Filtr to tak jak pisze ATBCK, konieczna jest dolewka plynu + odczyt bledów z komputera. Po dolaniu nalezy ten fakt odnotowac w BSI. Wiec wizyta w aASO lub kogos z Planetem nieunikniona.
Jeżeli świeci sie ikona silnika to musisz koniecznie podjechać na odczyt błędów.
Być może z powodu braku płynu Eolys filtr FAP nie może sie zregenerowac i jest zapchany.
Zapchany FAP ogranicza przepustowość wydechu i dlatego może gasnąć ale to gdybanie.
Dlatego odczyt błędów.
Zapewne masz jeszcze komunikat "depollution system faulty"
tak mam komunikat "depollution system faulty"a co to znaczy??
witam, tez miałem taki komunikat w swojej 407 2.0HDi, wymieniłem filtr czastek stałych, komunikat nie zniknął,byłem w servisie w UK, powiedzieli, ze mam zapchany filtr( cena 904 funty) kupiłem zamniennik za 160funtów, podjechałem do ASO w polsce, wykasowali mi błąd filtra, a płyny nie dolewali, bo ktos juz mi wcześniej dolał, ale nie wyzerował , wszystko teraz jest ok.
Co do drugiego komunikatu, raz mi sie tez wyświetlił z ikonką silnika, ale zgasł, u mnie chyba juz EGR powoli szwankuje ale znikł i cisza jak narazie.
pozdr. i powodzonka
witam ktos moze robim samodzielna dolewke i zerowanie i moglby powiedziec w ktorym miejscu w planecie trzeba to wyzerowac dla silnika 2.0 hdi 136 rhr _________________ WŁASNA LEXIA
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Peugeot 407 ) Nadwozie.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.