wentylator sprawny, regulacja również, ciepłe powietrze leci z kratek, ale tak słabo że prawie wcale nie czuć siły tego nawiewu przez co w autku jest zimno nawet po godzinnej jeździe, czy jest coś co odpowiada za to ?
mozliwe że któraś klapka po prostu się nie rusza, wina może być zerwana linka lub plastikowe cięgno spadło lub pękło, dokładnie nie wiem bo nie wiem jaki system zastosowali. możliwe tez ze pękła linka od klapki która zamyka główny kanał dolotowy (tworzysz w ten sposób obieg zamknięty. jesli masz taką funkcjie to najprędzej jest wina włąsnie tego _________________ NIC NA SIŁĘ. WSZYSTKO MŁOTKIEM
no na to nie wpadłem , możesz mieć rację , co prawda kiedy zmieniam kierunek nawiewu to jest odczuwana ta zmiana, czyli "mocniej" wieje tam gdzie skierowałem nawiew, ale klapka nie musiała by się zamknąć do końca, może tylko obsuneło się na lince, czas to sprawdzić, bo teraz kilka dni ocieplenia, pewnie czeka mnie rozbiurka kokpitu albo nawet deski rozdzielczej
nic przyjemnego, wiem bo przerabiałem to u znajomego w punto jak mu padła nagrzewnica :/ teraz byłoby łatwiej bo wiem gdzie jakie są śrubki ale jak nic nie wiesz tylko idziesz na czuja to masakra :/ _________________ NIC NA SIŁĘ. WSZYSTKO MŁOTKIEM
Dołączył: 30 Paź 2010 Posty: 3336 Skąd jesteś (miejscowość / region): wielkopolska Posiadane auto: peugeot 607 sedan 2.2 hdi 2004, pass mercedes c klassa, 2003, passat b-6 2006, opel corsa D 2008, peugoeot 407 2007, citroen C-5, laguna, Omega, Megane, honda, Golf, motocykl Honda 500, opel Vektra,
Piwa: 153/18
Wysłany: Wto 07 Gru 2010, 20:02
Temat postu:
Re: ( Peugeot 205 ) słaby nawiew
daja - daja - kwestia kultury stron - osobiscie uzyskiwałem do c-4,c-5. peugeota, mercedesa . laguna - ale mozna rowniez trafic na tempaka - prosić kierownika serwisu. A praktycznie to starzy mechanicy z poza aso to byli pracownicy tych serwisow lub podobnych - którzy to wzajemnie sie wspomagaja . serwisy aso maja cale auta co do mim. podkladki w programach komp. wystatarczy im tylko dana strone wydrukowac
Jeśli chodzi o zespół regulacyjny, najłatwiej dostać się do niego od strony pasażera wyjmując maskowanie. Od dołu są dwie śrubki. Naprawa na własną rękę (wymiana tranzystora - tu jest problem, bo nie wiem czy npn, czy pnp) nie opłaca się. Część ciężko dostać, najłatwiej chyba na szrocie, albo poszukać auta na części na allegro (koszt około 40 zł). W zależności od modelu nieznacznie się różnią, ale działają tak samo.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Peugeot 205 ) Wnętrze-klimatyzacja-nawiew-konsola
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.