Witam,
mam peugeota 1,5d i mam ostatnio problem z silnikiem. Gdy jest mróz to trudno się od odpala, musze wtedy kilka razy włanczać świece żarowe a po odpaleniu trzymać go na gazie, bo inaczej zaraz gaśnie. Przez chwile działa normalnie, ja wtedy skorobie szyby, gdy chce już później jechać to wtedy mi gaśnie i trudno go potem odpalić. Świece żarowe były wymieniane, jest nowy filtr paliwa, paliwo jest zalane zimowe.
Bardzo proszę o pomoc, podpowiedzi, co można z tym zrobić.
Z góry dziękuje za odpowiedź, pozdrawiam
czy tak jest za kazdym razem czy tylko po dłuższych postojach??
ja po dłuzszych postojach to ja obstawiam powietrze w układzie paliwowym _________________ NIC NA SIŁĘ. WSZYSTKO MŁOTKIEM
czy tak jest za kazdym razem czy tylko po dłuższych postojach??
ja po dłuzszych postojach to ja obstawiam powietrze w układzie paliwowym
Trudno jest mi powiedzieć czy to jest po dłuższych postojach. Samochód jest standardowo użytkowany, rano jedzie się nim do pracy, potem powrót i tyle.
Jeśli chodzi o powietrze w układzie paliwowym, to jak to sprawdzić? Czy mam odpowietrzyć przy filtrze? Co może być przyczyną zapowietrzania?
w powrocie do domu śa problemy?? jaki jest odstep czasowy miedzy wyjazdem do pracy a powrotem do domu??. nie sadze aby odpowietrzenie cos dało poniewaz najszybsza przyczyna może byc coafnie sie paliwa. _________________ NIC NA SIŁĘ. WSZYSTKO MŁOTKIEM
w powrocie do domu śa problemy?? jaki jest odstep czasowy miedzy wyjazdem do pracy a powrotem do domu??. nie sadze aby odpowietrzenie cos dało poniewaz najszybsza przyczyna może byc coafnie sie paliwa.
Przy powrocie z pracy, czyli po 8 godzinach, problemy są takie same jak rano. Jeśli przyczyną jest cofanie paliwa, to co może być uszkodzone?
nie wiem co tam masz pod maska. dzisiaj czytałem na forum podobny problem i jeden polecał zamontowanie zaworku zwrotnego a inny powiedział że to wina jakis uszczelek i, że zamontowanie zaworka nic nie da, wszystko zależy jaka masz pompe
poszukaj na forum to może na cos wpadniesz _________________ NIC NA SIŁĘ. WSZYSTKO MŁOTKIEM
Silnik 1.5 D - problemy z odpalaniem - najpierw jak postał noc, teraz już po godzinie. Pali ale po kilku sekundach lub dwóch, trzech razach - do niedawna palił od strzała nawet na mrozie. Im dłużej stoi ty gorzej pali. Świece sprawdzone, akumulator nowy więc chyba pozostaje układ paliwowy - tylko nie wiem gdzie szukać przyczyny? Filtr paliwa wymieniony. Pompka/gruszka do pompowania cholernie twarda. Zauważyłem powietrze w wężyku za filtrem - nie jakoś dużo ale widać nieciągłości w filmie paliwowym. Proszę poradźcie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Peugeot 106 ) Silnik Diesel-układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.