czesc..
peugeot 306 rok 1997 1,6 silnik benzyna..
moj peugeot 306 zasysa olej jak nowka pompa..okolo 1litra na 300 km..nie wiem co sie dzieje..ciagle go obserwuje i..chce sie dowiedziec zanim dam go w rece mechanika co moze byc przyczyna..mieliscie takie problemy z olejem?
Dołączył: 01 Gru 2006 Posty: 1024 Skąd jesteś (miejscowość / region): warmia-mazury Posiadane auto: opel omega b 2,0 8v benzyna, peugot 307,2.0 benzyna, Skuter Piaggio i Romet
Piwa: 42/43
Wysłany: Sob 16 Lut 2008, 09:15
Temat postu:
Re: ( Peugeot 306 ) PEUGEOT 306 bierze olej, okolo 1l na 300km
Witam, najpierw tsza zdiąć głowice i zmienić uszczelniacze najlepiej cały remont głowicy według potszep. _________________ http://otobiznes.pl/cs2450-serwis-skuterow
'ZPA'
Re: ( Peugeot 306 ) PEUGEOT 306 bierze olej, okolo 1l na 300km
Czesc wam!
Nie dymi ani nie cieknie. Odkrecam zawor od zaworow i tez nie dymi ani nie bije cieplem. Powoli sie zbieram do mechanika, ale jeszcze chwile poczekam..a moze to byc przyczyna ze zamontowana jest zle (do gory nogami) blaszka naprowadzajaca strumien oleju na zawory (ta pod deklem)?
Re: ( Peugeot 306 ) PEUGEOT 306 bierze olej, okolo 1l na 300km
Kiedy silnik bierze olej, a nie ma śladów, że przecieka/wycieki oleju na zewnątrz/ to może być kilka powodów. Najpierw trzeba sprawdzić skład mieszanki spalin w dobrym warsztacie, maja urządzenia i ci powiedzą wszystko. Warto tez sprawdzić spaliny z tyłu, czy kopci, czy śmierdzi olejem, to jest proste. Jeśli okaże się , że bierze, tzn. że masz niestety do wykonania remont silnika i prawdopodobna wymianę wtrysków,pierścieni uszczelniających itd. Lepiej dokonać czynności naprawczych niż stosować tego typu środki ponieważ one w dłuższym okresie nie powodują zmiany. Lepiej po takiej naprawie przejść na dobry olej np. Shell Helix Ultra, który zapewni właściwą ochronę silnika.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Peugeot 306 ) Silnik iskrowy-układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.