Witam wszystkich mam prośbe czy wie ktoś jak sprawdzić egr komputerowo to wiem a mechaniczni i jego podciśnienia i czy przez zawor silnik jak jest zimny potrafi klekotać i jakie mogą być przyczyny niesprawnego zaworu
Dołączył: 06 Wrz 2010 Posty: 598 Skąd jesteś (miejscowość / region): PLYMOUTH UK czasem RADOMSKO i BIELAWA Posiadane auto: CITROEN C4 1.6 16V VTR+ Oraz C5 x7 2009 2.0 hdi FAP
Piwa: 41/2
Wysłany: Wto 18 Sty 2011, 18:53
Temat postu:
Re: ( Peugeot 307 ) Zawór EGR
a jaki silnik bo w 2.0 byly na podcisnienie a 1.6 elektryczne,chociaz wnioskuje ze 2.0 i podcisnienia sprawdzic pompka podcisnieniowa,a mechanicznie to tylko po rozebraniu trzeba zobaczyc czy sie grzybek nie zacina a przyczyna jest nagar ktory powstaje ze spalin,silnik moze nie miec mocy lub gasnac ale to lepiej i tak na poczatek komputerem sprawdzic _________________ WŁASNA LEXIA
A odnośnie tego zaworu ,to czym można go wyczyścić i czy wogle można go wyczyścić bo czasem się mi zacina na chwilę i traci się wtedy chyba połowę mocy, zresztą tak mi się wydaje.
Słuchajcie mam taki problem rano kiedy zapalam auto zaterkocze po jakimś czasie niby już pracuje normalnie ale jak ruszam to pod obciąrzeniem do 1500obr znowu terkocze do puki nie złapie odpowiedniej temperatury wtedy terkot jest ale wyciszony byłem na kompie wtryski są ok co to może być auto głośno pracuje
Jeśli masz wtryski piesoelektryczne na listwie siemensa to na kompie diagnostycznym takich wtrysków nie ma możliwości sprawdzić (zostałeś źle poinformowany). Tylko wyspecjalizowany warsztat to zrobi, mnie osobiście udało się znaleźć jeden taki zakład w Polsce. Jeśli chodzi o EGR, to w przypadku uszkodzenia nie mogłem diesla zapuścić, dopiero po odłączeniu przewodu powietrza do interkulera uruchomiłem silnik, a z w/w rury poszły spaliny, to była oznaka uszkodzenia EGR. Przy uszkodzeniu EGR komp diagnostyczny to pokaże, ale w przypadku uszkodzenia mechanicznego już nie (czasami urywa się grzybek w zaworze). Jeśli masz takie klekotanie jak mercedes to zakładam że to mogą być wtryski. U mnie podobnie pracuje ale tylko ok 20 do 30s i to przy temp ujemnych, wtryski nie są najlepsze bo odkupiłem używane, poprzednie oryginalne umarły.
witam wtryski mam simensa ale nie na listwie są poiedyncze a zawór EGR wymieniałem 3 miesiące temu ale kupiłem za 230 zł aweo w sklepie a wiem że są drorzsze a gościu teras jak podłanczał kompato powiedział że wtryski pracują ruwno a jak sprawdzałegr tomuwi że go nie słychać
Dołączył: 06 Wrz 2010 Posty: 598 Skąd jesteś (miejscowość / region): PLYMOUTH UK czasem RADOMSKO i BIELAWA Posiadane auto: CITROEN C4 1.6 16V VTR+ Oraz C5 x7 2009 2.0 hdi FAP
Piwa: 41/2
Wysłany: Wto 25 Sty 2011, 19:30
Temat postu:
Re: ( Peugeot 307 ) Zawór EGR
to zle pracuje bo przy wczytywaniu ustala sobie nowe pozycje krancowe,przy niektorych egrach potrzebna jest tez zmiana softu silnika _________________ WŁASNA LEXIA
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Peugeot 307 ) Nadwozie.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.