kolego - dowod rejestracyjny i do sklepu mot. - kup swiece w sredniej cenie / kasa/ - zdjąc pierwszy z brzegu przewod z tz. fajka
zobacz jak glęboko siedzi stara swieca - dopasowac srednice i długość klucza/ nasadowy / do swiecy - kręcisz w lewo - wkrecasz w prawo - fajaka z przewodem na swoje miejsce - i tak 4 razy - proste nie ???? - ps . pojedynczzo aby nie pomylic przewodów . - ps. na silniku mozesz miec pokrywe - ale to chyba wiesz jak zdjąc //
no gdyby to było takie rposte i polegało tylko na tym to pewnie nie byłoby takiego pytania. czase dostęp do świec blokowany jest przez rózne różności np: filtr paliwa i takie tam _________________ NIC NA SIŁĘ. WSZYSTKO MŁOTKIEM
witaj piserman - własnie gdyby tak prosto - ale jak to wytłumaczyc ??
Kiedys pokreciłem takie cefki - juz przy skrecaniu mi coś nie pasowało - ale wyszło jak odpalilem - disel to praca skrzydeł kolibra . Niech gościu się uczy - nauka kosztuje. Wszytkiego nie podpowiesz - bo i wszystkiego nikt nie wie .
Pytanie było do użytkowników 307ki w benzynie bo oni wiedzą co to oznacza wymiana świec w tym modelu. Nie jestem aż takim tumanem żeby nie potrafić zdjąć przewodów i wykręcić świec. W tym silniku nie ma przewodów jest cewka. Nigdy się za to nie zabierałem i nie wiem konkretnie które to cewka i jak do niej się dobrać. Stąd takie niby na pozór proste pytanie
witam, witam
i po raz kolejny musze Ci zwrócić uwage na to, że nie uważnie czytasz to co jest napisane ponieważ po raz kolejny mylisz diesla z benzyną _________________ NIC NA SIŁĘ. WSZYSTKO MŁOTKIEM
czytam czytam profesorku - piserman - :: kłania sie zrozumienie tresci
pisze,że nalezy zwrocic uwage na przewody bez roznicy czy to zwykle przewdy WN - czy cewki - przy zamianie - silnik słychac jak disel - nie wskazane dla silnika -" godo" dot. ciebie i twojego auta w szczegolności - bez nerwów wszyscy w miarę mozliwosci ci chca pomoc .
do swiec " zapłonowych " spokojnie dostaniesz sie sam - wazne abys nie zamataczył z tym cewkami - rada : oznacz sobie / opisz/ a jak sa zespolone na tz. listwie to jeszcze lepiej. -
Odkręcasz 6 wkrętów typu torx 20(lub 15) znajdujących się w pokrywie silnika na samej górze. Po zdjęciu pokrywy wypinasz 2 przewody podciśnieniowe od poryw wałków rozrządu, węże te są na zatrzask który lekko wciskasz palcami i wyciągasz przewód. Następnie odkręcasz listwę zapłonową zespoloną z cewką, przykręcona jest na 5 lub 6 śrub torx 20. Odpinasz wtyczkę od cewki(musisz wcisnąć drut który się tam znaduje) i delikatnie wyciągasz całą listwe. Świece masz dość głęboko schowane które musisz odkręcić kluczem do świec 16. Polecam świece NGK które świetnie się sprawują przy instalacji gazowej. Osobiście jeżdże na nich już ponad 3 lata i jestem zadowolony.Powodzenia. _________________ Regulamin forum dyskusyjnego
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Peugeot 307 ) Silnik iskrowy-układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.