Dołączył: 02 Lut 2011 Posty: 13 Skąd jesteś (miejscowość / region): Gorzkie Pole kole Pobiedzisk Posiadane auto: 306 Kombi 1,9 diesel 98
Piwa: 0/2
Wysłany: Sro 02 Lut 2011, 22:59
Temat postu:
DIESEL Szarpie w takcie jazdy, gaśnie
Witam
Od niedawna mam taki problem.
1. Autko zapala, nawet przy mrozach, choć ostatnio troszkę krzywo i z tylu jest wiecej dymku niz zawsze. (taki ni to biały a raczej mgiełka)
2. Jak jest zimny to przy wduszaniu pedału gazu zaczyna sie dusić jakby brakowało mu paliwa i przeważnie wtedy gasnie choć nie zawsze, a czasem po chwili zachowuje sie jak narowisty koń i dostaje przyspiechy, że hoho
3. jak sie rozgrzeje to przyspiesza, ale przerywa, i na teraz max predkosc do osiągnięcia nawet z górki to 120 km. Przerwy w trakcie jazdy są krótkie i zdaża mu się rozgrzenemu zgasnąć od tak po czym odpala normalnie.
4. czasem gaśnie przy redukcji biegu z wiekszego na mniejszy, bo spadaja mu obroty za dużo, co słychac w pracy silnika
Już odpowiadam na niektóre pytania: Świece żarowe maja przejechane jakies 30000 km, tyle samo rozrząd, za każdym razem wymieniam filtr powietrza i paliwa przy wymianie oleju (stan na teraz sa lekko przybrudzone zrobilem juz 3000km), oleju nie brakuje stan jest ok.
Miesiąc temu założyli mi przed pompka zawór zwrotny, bo uciekało mi paliwo i musiałem pompować, żeby go odpalić (mógł sie zapowietrzyć, ale po założeniu zawodu było ok) Przy zakładaniu tegoż zaworu swierdzili też, że obudowa filtra paliwa było, żle założona i coś jest z nią nie tak, ale wyczyścili i powinno byc ok (zapobiegli pewnie dostawaniu się dodatkowego powietrza)
Pytanie:(troszke naczytałem, ale nie wszystko rozumiem)
1. czy może być to silnik krokowy? (ale na wolnych obrotach jest ok trzyma je równo) Jeśli tak to gdzie go znajde (może być link do obrazka albo innego forum)
2. czy może to być pompa paliwowa? Albo wtryski? lub uszczelka pod głowicą?
3. czy może to być przewód do świec żarowych?
4. czy może to byc jakieś lewe powietrze w układzie, albo zapchana jakaś rurka (znajomy tak miał we fordzie bo zapchała sie mu rurka odpowietrzająca od baku paliwa)
5. czy może to być katalizator? (koncowy wydech wymieniony 3 miechy temu 4000km)
Jesli mogą to być te wszystki eprzyczyny to chciałbym sie dowiedzieć w jaki sposób podłączyć kochaną petusie 306 kombi 1,9 diesel (75 km) 98rok do komputera? Tu oczekuje jakiegoś konkretnego rozwiązania w sensie nazwy programu, albo czegoś takiego i ewentualnie podania nazwy czy symbolu kabla. Jesem informatykiem i podłaczyć to dam rade muszę tylko wiedzieć z czym to zespolić (jakoś mechanikom nie do końca wierze)
To na tyle
Pozdrawiam RK _________________ Chciałem zmienić świat ale Bóg nie dał mi kodu źródłowego
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Peugeot 306 ) Silnik Diesel-układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.