Tak, jak w temacie. Czy u was też słychać przez pare sekund po odpaleniu klekotanie jakby popychacze hydrauliczne? _________________ Astra F 1995r. 1,6 16v 100KM >>> 406 coupe 2002r. 3,0 v6 220KM >>> 607 lift 2005r. 2,7 HDI v6 250KM 500Nm.
Kawasaki Z750s 110KM 2005r. Honda CR 250 2t 60KM 1999r.
witam - nie -nie powinno byc słychac stuków - sprawdz czy tam cos nie jest luzne -wisi tp. - z mojej wiedzy takie stuki metaliczne w rejonie głowicy - przy duzym przebiegu - głowica do regeneracji -- ps. olej kiedy wymieniales ?? jezeli dawno to zmień na odpowiedzni do przebiegu - zobaczysz ? - pow.
witam - nie -nie powinno byc słychac stuków - sprawdz czy tam cos nie jest luzne -wisi tp. - z mojej wiedzy takie stuki metaliczne w rejonie głowicy - przy duzym przebiegu - głowica do regeneracji -- ps. olej kiedy wymieniales ?? jezeli dawno to zmień na odpowiedzni do przebiegu - zobaczysz ? - pow.
Napewno nic nie jest luźne.
Olej wymieniłem jakieś 4tys km temu ale nic to nie zmieniło.
pepsi-p4 napisał:
moim zdaniem popychacze , tym bardziej że cichnie po paru chwilach.
Też mi się tak wydaje ale chciałbym się upewnić czy to napewno to bo pracy jest dużo żeby je wymienić.
A Twój jak odpali to odrazu chodzi normalnie bez żadnego dodatkowego stukania? _________________ Astra F 1995r. 1,6 16v 100KM >>> 406 coupe 2002r. 3,0 v6 220KM >>> 607 lift 2005r. 2,7 HDI v6 250KM 500Nm.
Kawasaki Z750s 110KM 2005r. Honda CR 250 2t 60KM 1999r.
U mnie nie ma żadnych znikających stuków jak u ciebie masz zużyte popychacze hydrauliczne nic więcej żadna regeneracja głowicy rozpiąć rozrząd wytargać wtryski pokrywy do góry wałki .Założyć nowe popychacze i poskładać z bani cieszysz się ciszą Jak się zdecydujesz to warto też wymienić łańcuszki i napinacze między wałkami
U mnie nie ma żadnych znikających stuków jak u ciebie masz zużyte popychacze hydrauliczne nic więcej żadna regeneracja głowicy rozpiąć rozrząd wytargać wtryski pokrywy do góry wałki .Założyć nowe popychacze i poskładać z bani cieszysz się ciszą Jak się zdecydujesz to warto też wymienić łańcuszki i napinacze między wałkami
Tak też zrobie jak znajde troche czasu po niedzieli i dam znać czy pomogło. _________________ Astra F 1995r. 1,6 16v 100KM >>> 406 coupe 2002r. 3,0 v6 220KM >>> 607 lift 2005r. 2,7 HDI v6 250KM 500Nm.
Kawasaki Z750s 110KM 2005r. Honda CR 250 2t 60KM 1999r.
Witam!
Wymieniłem te hydrauliki, łańcuszki i napinacze między wałkami i jest ok:)
Spędziłem nad silnikiem trzy popołudnia ale było warto! Teraz silnik odrazu po odpaleniu cyka jak zegarek:) _________________ Astra F 1995r. 1,6 16v 100KM >>> 406 coupe 2002r. 3,0 v6 220KM >>> 607 lift 2005r. 2,7 HDI v6 250KM 500Nm.
Kawasaki Z750s 110KM 2005r. Honda CR 250 2t 60KM 1999r.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Peugeot 607 ) Silnik Diesel-układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.