jak w temacie, wczoraj niezajechałem za daleko bo sie skonczyła:/
zamówiłem dzisiaj nową i interesuje mnie to czy już ktos ją wymieniał, jak tak to prosiłbym o zarys prac albo informacje czy sam sobie poradze, czy moze potrezbna pomoc drugiej osoby.
z góry dziękuje za pomoc _________________ NIC NA SIŁĘ. WSZYSTKO MŁOTKIEM
dziwne, że nikt nie wymieniał linki ale jak tak jest to ja postaram się pomóc tym co to jest jeszcze przed nimi takowa czynność.
linka jest tylko jedna do tego modelu z silnikiem 1.4 wiec przy zakupiej jej nie ma problemu. koszt to 70-170 zł
ja kupiłem tą za 70.
aby ja wymienic nalezy zdjąć starą ją z pedału w kabinie, jest zamocowana na zasadzie oczka i haku, aby nie spadła blokuje ją sprenzyna. do zdjęcia wystarczy płaski wkrętak i nieco gimnastyki.
od strony komory silnika jest nieco gorzej z powodu trudnego dostepu. ja dostałem się do niej o góry. jak stara linka jest peknieta to wystarczy wyszarpnąć ją z ucha na górze skrzyni i wtedy powinna wyjść. założenie to pikuś jeśli mamy drobne ręce, jak nie to nalezy nieco zdemontować elementów aby poprawić widoczność i dostęp.
nowa linke nalezy przełozyć tak jak była stara i przełozyć jej jeden koniec do kabiny (dla ułatwienia można to zrobic drucikiem lub szurkiem którym wciagniemy ja do środka), nastepnie nakładamy ucho linki na haczyk pedału i blokujemy pedał(wystarczy go czymś podeprzeć).
wychodzimy z srodka i teraz ponownie najgorsze. drugi koniec linki blokujemy o ucho na skrzyni, wtedy linka sama się ułozy w taki sposób który umożliwi nam dociśnięcie gumowego kapsla przy ściance która oddziela komore silnika i kabine.
nastepnie wystarczy odpowienio zmontować luźne podkładki i kapselki, przełozyć linke przez ramię sprzegła i nakręcić nakrętke ( w moim przypadku wystarczyło dokręcić ją palcami tak aby nie była luźna linka) potem kontra i gitara.
dodam że zanim założyłem kontre to zrobiłem jazdę próbną która wykluczyła to, że nie ślizga sie sprzegło oraz to że biegi wchodza swobodnie.
całośc zajęła mi jakąś godzine, to chyba mało jak na pierwszy raz i ograniczony dostęp.
co do dostępu to aby był łatwiejszy to zdemontowałem cześć układu dolotowego, ten trójnik który pobiera powietrze z przodu pojazdu oraz z kolektora wydechowego i kieruje do filtra. _________________ NIC NA SIŁĘ. WSZYSTKO MŁOTKIEM
Odgrzebie kotleta.tez mam problem z linka ponoc jest jedna lecz ja znalazłem kilka rodzajów dlugosci.tu moje pytanie ile powinna ta linka miec dlugosci i czy to z reczna czy automatyczna regulacja bo takie tez znalazlem.poprosze o szybka odpowiedz.
Mi natomiast dziś "skończyła się" linka od sprzęgła. Zakupiłem nówke za 60zł. Montaż to banał, gorzej z długością. Dostałem za krótką o około 2cm przez co nie mogę zaczepić o ten haczyk na pedale. Jutro zareklamuje i założę dłuższą jeżeli będą taką posiadać
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Peugeot 306 ) Nadwozie.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.