mam problem przy rozpędzaniu lub szybkim naciśnięciu gazu puszcza taką wielką chmure dymu ,dodam że nie wyświetla żadnego błędu i nie traci mocy co to może być i ile może kosztować naprawa ... p 407 1.6 hdi
Jezeli jezdzisz nim po miescie lub bawisz sie w dziadka ze skromną renciną, to wcale się nie dziw takich objawów. Diesle trzeba kręcic wysoko zeby wszystko moglo sie ladnie dopalic. Wypad za miasto itp. EGR, wtryski, Fap, itp lapią duzo sadzy. Trzeba miec to na uwadze jadać nastepnym razem 50km/h na IV biegu
Dołączył: 22 Kwi 2011 Posty: 126 Skąd jesteś (miejscowość / region): Dębica / podkarpacie Posiadane auto: Peugeot 407 Sedan 1.6 HDI 2008 r. FAP
Piwa: 5/0
Wysłany: Pią 19 Sie 2011, 19:21
Temat postu:
Re: ( Peugeot 407 ) Puszcza chmurę
kolego a jak ktos nie ma gdzie jechac ten raz w tygodniu(tak jak chociazby ja) to ma specjalnie jezdzic te 100 czy 200 km na wysokich obrotach??Uwazam ze to mija sie z celem.Ja rozumiem wszystko ze diesel lubi trasy i ze trzeba go czasami pokrecic na obrotach.Ja jezdze dosyc oszczednie i tylko do pracy,czasem sie zdazy dluzsza trasa ale to nie za czesto.
Dołączył: 11 Lis 2010 Posty: 1902 Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa Posiadane auto: Peugeot 407SW 2.0HDI 2010r.
Piwa: 175/1
Wysłany: Pią 19 Sie 2011, 19:30
Temat postu:
Re: ( Peugeot 407 ) Puszcza chmurę
Jeżdze jak dziadek, nie przekraczam nigdy 3000obrotów, juz 160tys km na liczniku wszystko po zakorkowanej Warszawie i mam wszystko OK tzn nigdy nie kopcił
Śmiem twierdzić że diesla trzeba oszczędzać aby nie przeciążać turbiny i silnika.
Takie jest moje zdanie.
Nigdy nie musiałem też wyjeżdzać za miasto żeby oczyścić Fap.
Dołączył: 22 Kwi 2011 Posty: 126 Skąd jesteś (miejscowość / region): Dębica / podkarpacie Posiadane auto: Peugeot 407 Sedan 1.6 HDI 2008 r. FAP
Piwa: 5/0
Wysłany: Pią 19 Sie 2011, 23:40
Temat postu:
Re: ( Peugeot 407 ) Puszcza chmurę
ja tez jezdze delikatnie i zadko przekraczam 3000 obrotow(jestem tez dziadkiem i trudno) i narazie nic mi sie nie dzieje.Kto chce niech tyra swoje auto.Fakt mam przejechane 55 tys km.Jezdze trasy po 3 km do pracy i przewaznie to jest tyle.Jezeli jade w trase po dojechaniu na miejsce zawsze studze turbine ok. 5 minut.w korkach raczej nie stoje.
Prawda jest taka że jeżeli masz FAp to nie powinien kopcic , a co za tym idzie powodów może być wiele od nieszczelnego dolotu przez EGR do wtysków. Szukaj szybko bo padnie FAP , właśnie przez nieszczelny dolot zapchał mi sie fap w tej chwili jest usunięty i pug chodzi wyśmienicie przybyło parę koników a spalanie spadło i to o wiele .
ATBCK tu nie chodzi o jezdzenie powyzej 3.000 obrotów, raczej o to zeby nie przeginac w druga strone. Jazda po zakorkowanej warszawie ma sie o tyle dobrze, ze jezdzisz nim na rogrzanym silniku, wiec wszystko sie lepiej dopala niz ktos kto ma 3 min do pracy. Oczywiscie ze nie mozna tez go krecic nie wiadomo jak mocno bo z kolei turbo odczuje to. Nalezy znalezc balans odpowiedni dla tego typu silnika. Nie mozna przeginac ani w jedna ani w druga strone, ale nalezy tez pamietac ze te silniki od czasu do czasu lubia zastrzyk adrenaliny. To ze nie kopcil nigdy moze zawdzieczasz poprzedniemu wlascicielowi
Czarny-33 obys za 100kkm nie musial odswiezac watku
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Peugeot 407 ) Nadwozie.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.