witam - Ladny, wygodny LEW, cena dobra jak juz po opłatach, przebieg jak na ten roznik duzy, automat to plus, uszkodzenia - kosmetyka, wypas b. dobry. Osobiscie dla mnie 2.0 2.2 HDI to najlepsze silniki,
2.7 opinie nie zawsze pozytywne . / czytaj na forum / ale kolego jak sie podoba to brac i w trase - konfort wygoda.. powodzenia , wybór zawsze jest sprawa indywidualna ..
no dokładni kosmetyka był ładniejszy ale uciekł z przed nosa spójrz kolego : http://otomoto.pl/peugeot-607-2-7-hdi-C21009290.html , poztym moje zdanie jest takie porównując 607 do miana limuzyny wtej marce bo mysle ze tak jest to flagowy samochód tej marki nie wyobrażam sobie silnika 2.0 136 koni , mam czuc komfort pod kazdym wzgledem gdy potrzbuj wyprzedzić to bez obaw mam zapas ,którego w 2.0 już nie ma ,poztym silnikna łancuchu wiec mysle ze to nastepna jego zaleta, pozdrawiam jak jutro kupie to wyraze swoją opinie po pierwszej jeździe.Powiem szczerze ze miała byc 530d z 2005 roku ale doszłem do wniosku ze 20 tys za znaczek bmw i nieco ładniejszy kształt to za duzo.
witam - kolego spoko - wybór zawsze nalezy do ciebie . Po godzinie jazdy nic nie wywnioskijesz - po jednym roku OK. Silnik 2.2 kolego ma kopyto i to z zapasem podczas wyprzedzania i to w górach .
Moja ostateczna rada - pozycz od znajomego i próba - ew korzystaj z jazdy próbnej . 2.7 - 2 wałki, 2 turbiny, 2 przepływki i do kompletu duzy przebieg -i bez serwisu tej skrzyni automatycznej - i sie piętrza kłopoty. Moje motta - wybór zawsze nalezy do ciebie .. powodzenia i chwal się LWEM ...
własnie nie wiem czy tot ten sam silnik ale brat ma w renówce 2.2 150 koni i naprawde nie jest zadowalający ,napewno nie kupie słabszego niz 200 koni w tym aucie , moze pózniej bede tego załował ,jutro jade oglądac drugiego.Jak kupie wrzuce fotki w galerie,a tak propo mam jedno wazne pytanie dlaczego wersje po lifcie z 2005 i 2006 roku nie mają tych lamp nowszych ztyłu tylko takie jak modele z 2002 roku?> wiesz moze kolego?
widzę że koledzy zakochani w silnikach na ropę, muszę dodać że są też benzynowe. moje 206 koni daje radę, rzeczywiście moc przy tej masie jest konieczna. Wszystko zależy od tego czym jeździsz teraz. A tak w ogóle na auta sprowadzane trzeba uważać. Przejechane kilometry to jeszcze nie problem, jak kupujesz nie śpiesz się patrz na całość. Często widzę auta których zadziwia mnie niski przebieg. Jak wsiadam, to już wiem że ktoś mu grzebał w rodowodzie. Ale tak poważnie - 2006 2,7 biturbo powinien kosztować na dziś trooo..ochę więcej. Więc jak będziesz oszczędzał to kupisz sobie problem a nie auto. W 607 więcej jest komputera niż blachy, a każda rzecz wymaga opieki bo inaczej szybko stanie się tylko blachą. Sam się przekonałeś co wystawiają za 26 tys. Weź czas na pewno trafisz na coś dobrego.
Ja tez jestem za benzyną, tylko weź kup V6 z 2006 lub 2007 roku.
Cena ponad 40 tys, a dieselki po 25-30tys.
Jakas masakra generalnie, bo obserwuje to samo w Citroenie C5. V6 tak do roku 2004 to jest wybór, a potem to już same ropniaki.
witam - osobiście zawsze preferowałem benzyne - ale 3.0 i 15 spalania to dzisiaj trochę przesada finasowa - dla mnie wystarczy 2.2 ON - gdyby był 2.2 w benzynie - srednia 10 litrów, to bez namysłu ale 607 nie ma w tej pojemności . Cieszmy się z tego co mamy .
widocznie - oslepiły mnie te 3.0 i ich srednia spalania - 2.0 benzyna - troche za słaby na tego lwa - ale akcyza mała. PS. jak szukałem dla siebie 2.2 benz. nie wpadł mi taki w oko - a teraz juz nie szukam ....... 2.2 w ON - w 90% mi wystarcza - ale kolego ładnego - na etapie foto wyłapałeś - cena tez ładna. Moze kiedyś nastepny będzie taki..
Ten to się już długo buja na allegro.
Wiesz jak się człowiek zakocha w V6 benzynie to nie patrzy na spalanie. A prawda jest taka, że na razie śmigam służbowym po mieście (Laguna '02 1.9 dci), więc nie patrzę na spalanie 15 litrów, bo mnie nie dotyczy. Z drugiej strony mój tato oststnio podsumował ile go więcej kosztowało paliwo w ciągu roku jeżdżąc V6 od takiego motoru jak ja mam czyli 2.0. No i wyszło , że ok. 600zł (przebieg ok 6000 rocznie). No to za taki luksus można tyle rocznie zapłacić. Ale jak ktos rocznie więcej przejeżdża, no to trochę więcej wyjdzie. Ale 2.7 diesel też swoje łyknie w mieście.
Wszystko kwestia gustu.
co do spalania to zależy jak kto jeździ i w jakim stanie ten V6 jest.
moje wyniki skrajne to ok 13 - 14 miasto i 9 trasa. Żadnych problemów z silnikiem, czasem cewka - wymienić wszystko we właściwym czasie i po sprawie.
Jak ktoś ma bardziej sportowe zacięcie to polecam RX8 i 20l/100km przy łagodnej jeździe.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Peugeot ) Dyskusje ogólne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.