Problem z automatem , brak mocy silnika , v max 90km/h
Witam , mam problem z 607 , 2.7 skrzynia 6 . Swieci sie kontrolka turba , auto po wcisnieciu gazu do konca jak gdyby redukuje bieg -zwalnia , nie ma wogóle mocy i raz odczułem sarpniecie z 2 na 3 . Czy wiecie co moze byc przyczyna ,miał ktoś podobny problem? Zgóry dzięki wszytskim za pomoc!
Aha i jeszcze jdno nie kreci sie powyzej 3 tys blokuje go cos.przebieg 200 tys ,auto z francji
Ostatnio zmieniony przez stars92 dnia Sob 15 Paź 2011, 15:47, w całości zmieniany 1 raz
Dołączył: 30 Paź 2010 Posty: 3336 Skąd jesteś (miejscowość / region): wielkopolska Posiadane auto: peugeot 607 sedan 2.2 hdi 2004, pass mercedes c klassa, 2003, passat b-6 2006, opel corsa D 2008, peugoeot 407 2007, citroen C-5, laguna, Omega, Megane, honda, Golf, motocykl Honda 500, opel Vektra,
Piwa: 153/18
Wysłany: Sob 15 Paź 2011, 15:46
Temat postu:
Re: ( Peugeot 607 ) Problem z automatem , brak mocy silnika , v max 90km/h
witam - jezeli sobie przypominam to juz pytałes o Lwa 2.7 - widocznie kupiłes ten model. Co do tematu - moim zdaniem prosze zrobic kompleksową diagnostykę - w tym skrzyni automatycznej - następnie podejmiesz stosowne działania naprawcze. Medodą dynamiczną wymień olej w skrzyni / około 8l płynu/ w tym temacie posiłkowac się wiadomościami- opiniami z Forum .
Pomimo wszystko gratulacje i zadowolenia z LWA 607.
Dołączył: 30 Paź 2010 Posty: 3336 Skąd jesteś (miejscowość / region): wielkopolska Posiadane auto: peugeot 607 sedan 2.2 hdi 2004, pass mercedes c klassa, 2003, passat b-6 2006, opel corsa D 2008, peugoeot 407 2007, citroen C-5, laguna, Omega, Megane, honda, Golf, motocykl Honda 500, opel Vektra,
Piwa: 153/18
Wysłany: Sob 15 Paź 2011, 16:09
Temat postu:
Re: ( Peugeot 607 ) Problem z automatem , brak mocy silnika , v max 90km/h
witam - kolego mozesz kupic w ASO za 200 zł litr - ale flagowy TOTAL jest tańszy - czytaj na forum tam wszystko masz w temacie . A o przyczynach - bez diagnostki nic nie idzie konkretnie powiedziec :
- dynamika : np. turbina, przepływka, czujniki ciśnienia, zawór EGR itp.
- skrzynia : zuzyta, niski poziom płynu, brak wymiany płynu sterowniki itp.
????????????????????????????????????????????????????????????????????????
kolego w poniedziałek poszukaj warsztat z dobrym i praktycznym oprogramowaniem - ps. nie sugeruje w kierunki ASO. DIAGNOSTYKA..
PS. ja widze - widząc na żywo LWA oślepłeś i ni słuchasz rad - powodzenia..
Re: ( Peugeot 607 ) Problem z automatem , brak mocy silnika , v max 90km/h
kupiłem troszek w cimno ale za 22 tys nie kupisz modelu po drugim lifcie na tych najnowszych lampach : http://otomoto.pl/peugeot-607-2-7-hdi-navi-po-oplatach-C19905569.html , poztym skóra navi wszytsko jest ,nawet jak skonczy sie na 30 tys to bede do przodu bo za tyle niekupisz ,mam nadzieje ze nie skończy się na najgorzym i wymianie skrzyni ,silnik pracuje za to rózno i tak jak powinien.dziwne jest to ze przy wcisniesiu do kick downa zamiast sie zebrac to jakby redukuje- hamuje biegiem
Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 125 Skąd jesteś (miejscowość / region): Kraków Posiadane auto: C5 2.0i 16V '03
Piwa: 7/1
Wysłany: Sob 15 Paź 2011, 18:20
Temat postu:
Re: ( Peugeot 607 ) Problem z automatem , brak mocy silnika , v max 90km/h
No to kolego widzę , że urwałeś parę tysiączków, bo w ogłoszeniou 25900.
Na remont szkrzyni to ok pewnie ok 6 tys. Jak tak tanio kupiłes, to zainwestuj w Lexie/PP (400zł) to sie zorientujesz co i jak. Ja tez się powoli przymierzam do 607, ale jednak benzynka V6, no a tego jak na lekarstwo. A Jak tam z FAP u Ciebie? Jak nabyłes auto za takie małe pieniądze, to może być kilka usterek, no i przebieg tez różny. Za podobną kasę na mobile.de egzemplarze mają po 350tys przebiegu.
No ale działaj, pytaj, oby Ci się udało jak najmniej kasy wydać.
Re: ( Peugeot 607 ) Problem z automatem , brak mocy silnika , v max 90km/h
słyszełem ze benzynki jarają swoje nawet 18 potrafią , nigdy bym nie kupił ,kwestia indywidualna , zalezało mi bardzo na lampach tylnich po 2 lifcie bo elegancko i swiezo wygladają a nie psauja do modeli przed liftem , nie wiem co jest ale mam nadzieje ze nie bede załował ,jezeli chodzi o przebieg to orginalny bo gosciu pokazywał z faktury z francji jaka wystawił sprzedawca ,wiec mysle ze jest ok bo tam raczej nikt by nie krecił , najgorsza ta skrzynia i predkosc nie przkraczająca 80 na godzine jakby by był zablokowany
Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 125 Skąd jesteś (miejscowość / region): Kraków Posiadane auto: C5 2.0i 16V '03
Piwa: 7/1
Wysłany: Sob 15 Paź 2011, 19:50
Temat postu:
Re: ( Peugeot 607 ) Problem z automatem , brak mocy silnika , v max 90km/h
Nie możesz ujechać, bo pewnie w tryb awaryjny wpadł.
Każde auto to wybór indywidualny. Ja na V6 benzyne napaliłem się bo tato ma Citroena C5 z tym silnikiem i spalanie ok 12. Oczywiście po samym mieście nie jeździ , ale tras też nie ma w ogóle. Jak raz pojechaliśmy w trase ok 110km to jadac normalnie spalnie wysżło ok.8. (Pug więcej spali bo cięższy, ale ja w samych korkach nie stoje, żeby mi 18 wyszło)
Oczywiście jak się nic nie psuje to 2.7 jest lepsze, ale na innym forum ktoś kiedyś podsumował parę lat eksploatacji i wyszło podobnie (naprawy i inne sprawy).
Rodzice w C5 mieli kiedyś podobnie jak Ty. Jechli po mieście i nagle kaszana, na jedynce tylko jechał, ograniczył obroty. Panika i w ogóle. Stanął na poboczu , zerknąl pod maskę i okazało się że jakiś wężyk od silnika sie odpiął. Założył i po kłopocie.
Przyczyn może być wiele i bez podpięcia pod komp , to kiepsko.
Ja np. w swoim miałem problem z przepustnicą powietrza. Pchnąłęm ją i silnik wpadł w tryb awaryjny i max. 1900 obr. Lexie podpiąłem i problem z głowy, a przepustnica już wyczyszczona.
Więc może to nie skrzynia.
Re: ( Peugeot 607 ) Problem z automatem , brak mocy silnika , v max 90km/h
powiem tak nie ma bata zeby benzyna paliła tyle co diesel ,dam sobie reke uciac jeszcze w 3.0 i jezeli ktos ci mówi ze 3 l benzyna pali 8 l w miescie to cie oszukuje bo nie da rady chyba ze strasznie deliktanie bedziesz jezdził to moze 8 by było,miałem juz pare razy banyne i nie chce.Poztym 200 koni w benzynie i 200 w ieslu to tez inna bajka inaczej odczuwalne jest przyspieszenie ,o połowe miejszy moment .Kazdy jest zwolennikiem jakiegos auta ja dzisiaj jechał 2,7 i moge powiedziec ze jest fajnie.3.0 w bmw wciaga go jak chce ale to nie wyscigówka wiec nie ma tematu . Najgorsze jhest to ze w drugim lifcie zmieniono tylko lampy tylnie nic wiecej.
Dołączył: 29 Maj 2011 Posty: 19 Skąd jesteś (miejscowość / region): podkarpackie Posiadane auto: Peugeot 607 3,0V6
Piwa: 0/1
Wysłany: Nie 23 Paź 2011, 16:11
Temat postu:
Re: ( Peugeot 607 ) Problem z automatem , brak mocy silnika , v max 90km/h
stars92 napisał:
. Najgorsze jhest to ze w drugim lifcie zmieniono tylko lampy tylnie nic wiecej.
trzeba być konsekwentnym, jak piszesz wcześniej to właśnie lampy ci się podobały. Więc masz lampy, tylko że na resztę trzeba zwracać też trochę uwagi. A co do spalania to jak się uprzesz to możesz spalić nawet 30/100. Jak kupisz złom to niezależnie czy diesel czy benzyna palić będzie. Tym co się boją benzyny polecam właśnie V6 3,0 ( oczywiście w dobrym stanie). Jak już któryś kolega podsumował - jak zbilansujesz rok to ci wyjdzie na to samo a komfort jest bezcenny
Dołączył: 05 Mar 2010 Posty: 86 Skąd jesteś (miejscowość / region): Radom/mazowieckie Posiadane auto: Renault Laguna II 2002r Grandtour 3,0 V6 24v, gaz/stag300+ wersja 5,7
Piwa: 1/1
Wysłany: Czw 10 Lis 2011, 09:05
Temat postu:
Re: ( Peugeot 607 ) Problem z automatem , brak mocy silnika , v max 90km/h
Kolego ja mam 3.0 w benzynie i na sekwencji, spalanie kształtuje sie na poziomie 16l miasto 11,5l - trasa przy 150-160km/h, choć kiedys zrobilem test i jechalem pewien odcinek 100ką i spalanie wyszlo 9,8l. Jest to spalanie gazu a zaklada się, że przy autoamcie spalanie bęzyny jest mniejsze o ok 1,5-2l/100 więc matematyka jest prosta. I taka moja przestroga uważaj na cewki zaplonowe bo leca jak złe, Valeo ok150zł/szt. Pzdr. _________________ ciastek
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Peugeot 607 ) Silnik Diesel-układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.