jak w temacie kochani potrzebuje zdemontować głowice do planowania, pomożecie?? Pózniej chce ją spowrotem zamontowac prosiłbym o rady instrukcje... bede wdzięczny. Chodzi o Peugeota Partnera 1.8 benzynka Saint Tropez. Bardzo proszę o rady
Dołączył: 30 Paź 2010 Posty: 3336 Skąd jesteś (miejscowość / region): wielkopolska Posiadane auto: peugeot 607 sedan 2.2 hdi 2004, pass mercedes c klassa, 2003, passat b-6 2006, opel corsa D 2008, peugoeot 407 2007, citroen C-5, laguna, Omega, Megane, honda, Golf, motocykl Honda 500, opel Vektra,
Piwa: 153/18
Wysłany: Sro 09 Lis 2011, 19:48
Temat postu:
Re: ( Peugeot Partner ) jak wyciągnąć głowice do planowania
witam - kolego co jest powodem takiej roboty ?
- zdemontowac to nie problem - chęci, narzędzia i do roboty .
zdelmujesz wszystko co jest na pokrywie zaworów, nastepnie tą pokrywę - i dobierasz dię do głowicy. Wiadomo remont góry silnika to juz wyższa szkoła jazdy. Montaż, to juz problem nie dla laika.
Nowa uszczelka, odpowiedni klucz manometryczny ? / chyba tak sie fachowo nazywa ? / kolejnośc dokręcania itp., - moja rada, jezeli tego nie robiłeś to taj to mechanikowi z praktyką .
Re: ( Peugeot Partner ) jak wyciągnąć głowice do planowania
hmm.. powód??: prawdopodobnie wg mechanika wypalone gniazda zaworów, więc chciałbym odkręcić to całe cudo( głowice) i zawieść do regeneracji. Nigdy sie nie babrałem z takim czymś, klucz dynamometryczny mam takze nie ma problemu tylko nie wiem co pokolei robic które śruby dokrecać jako pierwsze z jaką siłą. Zdaje sobie sprawe że moge to spaprolić gorzej niz jest teraz ale jestem w stanie zaryzykować tylko jakby mnie ktos naprowadził co i jak. Jestem samoukiem wiele rzeczy w samochodzie porobiłem i jakoś działa;p więc myślę ze nie bedzie problemy. Nie orientujecie się czy jak bede sciągał głowice czy rozrząd tez przy okazji trzeba sciągnąc??
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Peugeot Partner ) Silnik iskrowy-układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.