Witam. Mam taki problem, kilka dni temu zalałem cały zbiornik "lewego" paliwa, przejechałem z jakieś 300 km, wszystko było ok, aż z 2 dni temu, auto zaczęło zauważalnie słabnąć, traci obroty. Czasem jest tak, że dosłownie ledwie jedzie na 1. i 2. biegu, a czasem jak "zaskoczy" to w miarę ładnie wkreci się na obroty i przejedzie kilka km bez problemu.
Dodam że komputer pokazuje Antipollution fault, AUTO NIE MA FAP'u...
Po podłączeniu pod Planeta, wykazało złe ciśnienie oleju na pompie wys. ciśnienia, wymieniłem dziś w wujkiem filtr paliwa, doszlismy do wniosku że może woda w filtrze zamarzła i blokuje przepływ paliwa stąd nie ma ciśnienia na pompie, wyjęliśmy spod siedzenia "pompe" czy co to jest z pływakiem, sądząc, że tam zebrał się syf... Jednak bez rezultatu.
Czy może być co innego przyczyną? Pompe zamówiłem na allegro, jednak mogę ją zwrócić jeśli problem tkwi gdzie indziej...
witam - lewy ON - masz zysk - ale stało sie - ten komunikat to nie tylko FAP - przyczyn może być kilka , czujnik cisnienia, przepływka, EGR, katalizator , filtr, przewody, wytyski itp... Kolego, nalej dobrego ON - plus dolej odpowiednio dodatku do ON - i przegoń go na trasie . Jeżeli bez zmian - na diagnostykę , powinno wywalic co nawaliło - bez tego nie będziesz wróżł i sukcesywnie wymieniał części . Przepływkę aby sprawdzic fizyczznie - odepni kostkę zaraz za filtrem powietrza - jezeli to , będzie poprawa dynamiki , wyswietli CHECK ale trudno i tak kaplica. - powodzenia..
Witam. Proszę o pomoc
Mechanik wymienił mi pompę paliwa na tą zamówioną z allegro, o dziwo auto w ogóle nie odpaliło!!! Co może być przyczyną? Mech mówi, że pompa nie podaje paliwa na listwę...
Wymysliłem z mech, że założymy moja starą, aczkolwiek ledwo działającą pompę i przełożymy tylko dla pewności zawór ciśnienia paliwa...
Jakieś sugestie, dlaczego tak się dzieje??
najpewnie ta "nowa" pompa jest bardziej stara niż twoja stara. Jesli nie odpala to prawdopodobnie masz uszkodzony zawór odcinający paliwo. Możesz to sprawdzić luzując nakrętkę od przewodu wysokiego ciśnienia na pompie i kręcić rozrusznikiem. Jeśli paliwo nie kapie więc pompa go zwyczajnie nie dostaje. Jeśli jednak paliwo leci możesz mieć także uszkodzony zawór który przelewowy i ten też trzeba sprawdzić czy przypadkiem całość paliwa nie idzie na przelew. Jeśli to tylko wadliwe zawory to możesz je przełożyć bez zdejmowania całej pompy i pożyczyć je ze starej. Dotyczy to pompy Siemensa, Bosha niestety nie znam u mnie jest Siemens.Ale zdaje się że są one podobne.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Peugeot 307 ) Silnik Diesel-układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.