Dołączył: 24 Lis 2010 Posty: 12 Skąd jesteś (miejscowość / region): Kraków Posiadane auto: Peugeot 307
Piwa: 1/0
Wysłany: Wto 15 Lis 2011, 15:15
Temat postu:
kierunkowskazy przełącznik zespolony naprawa
Witam
Wiadome jest każdemu użytkownikowi Puga 307 że są problemy z wadliwymi kierunkowskazami. Ludzie nie musicie wymieniać je na nowe wystarczy naprawić stare i gwarantuję że będą działały. Serwis kasuje ponad 1000 zł + wymiana a jak już ma ESP to dopiero koszmar 2300zł + wymiana, także nie przepłacajcie i nie dajcie sobie wmówić że nie da rady tego naprawić. Naprawiłem już kilkaset sztuk takich kierunkowskazów i jakoś nikt nie narzeka.
Pzdr
Jak by się komuś przydał to podaję namiar 695935184
Panowie mam małe pytanie odnośnie tego przełącznika zespolonego. W instrukcji na rysunku nr16 widać płytkę , w lewym dolnym rogu są 3 styki , moje pytanie czy wszystkie styki są wykorzystywane , bo u mnie są trzy miejsca na sprężynki ale niestety mam tylko dwie sprężynki .Ile powinno być sprężynek . Bo nie ukrywam mogła mi jedna wypaść .
Witam
proszę o pomoc w moim świeżo zakupionym 307cc 2,0 16v 136km z 2004r vin VF33BRFNC83534501 mam problemy z elektryką nie mogę zgasić poduszek błąd brak komunikacji z can wyłącznik poduszki pasażera zła pozycja choć jest ustawiony na on błąd kontroli trakcji,centralny zamek zamyka się z pilota tylko gdy świecą się zegary potem pilot nie działa,migają światła w pozycji auto,nie odbija lewy kierunek,elektryk stwierdził,że pająk jest założony nie od tego auta według Box winien być nr katalogowy Peugeota 6242H6 w moim aucie jest pająk o nr 96439240 moje pytanie jakiego przełącznika szukać jaki powinien na nim widnieć numer dodam,że rozebrałem swój i plastik który się wyciera nie jest biały tylko czarny
nr katalogowy Peugeota a nr na pająku zawsze będzie inny
na żadnym pająku nie znajdziesz nr 6242H6, chyba że na pudełku
Poza tym, kupując nowy przełącznik nie sugeruj się żadnymi numerami tylko funkcjami jakie posiada, czyli np tylna wycieraczka, halogeny przód, komputer pokładowy, światła auto itp
Wiem o tym,że nr z peugeota nie będzie widniał na pająku,ale ja chcę kupić używane przełączniki,bo nowe kosztują 1800zł,tylko ponawiam pytanie,z jakim numerem chodzi mi o numer na pająku typu 9660??????xt powinienem szukać?
Dodam jeszcze,że podmieniałem już dwa pająki z ESP i na żadnym nawet nie chciał zapalić z tąd też moje pytanie o prawidłowy numer,po prostu chcę mieć pewność,że mam prawidłowe przełączniki
Numer już namierzyłem 6242H serwisowy peugeota zamienia się na 96605658Xt może komuś się przyda,ale niestety po wymianie pająka usterka występuje nadal wyświetla błedy na testerze delphi;młoduł alarmu włamaniowego linia danych data błedy komunikacji
Sterownik płyty przekaźników linia danych DATAB błędy komunikacji
Komunikacja ze sterownikiem silnika na magistrali van can
Van lokalna siec sterownika transmisji danych napięcie.Samochód odpala,ale nie mogę zgasić poduszek pow. i po adaptacji kąta skrętu niby wykonanej prawidłową znów zapala się trakcja po przekręceniu pełnego obrotu kierownicą,problem jest też z centralnym zamkiem pilot działa tylko gdy świecą się zegary potem gdy zgasną już nie działa,szyby odsuwają się w dół,a w górę tylko z wyłącznika obok przełącznika dachu.
Wymieniłem też BSM,ale sytuacja niestety bez zmian.
Proszę o pomoc bo tracę wiarę w siebie i Peugeota
Dziękuję
;
świetna rada,a z kąd niby te błędy, zamiast historii przeczytaj Kolego dokładnie co napisałem podane błędy zostały odczytane przez tester delphi bo taki jest producent przełącznika. Serwisowa planeta, była podłączana jakieś kilkanaście razy generalnie to nocuje ze mną w sypialni,bo co wpadnę na jakiś pomysł to podłączam tester,żeby sprawdzić wyniki moich napraw,korzystając z okazji zapytam czy taśma w pająku powinna mieć dokładnie określone ilości obrotów w prawo i w lewo,niektórzy piszą,że ma być dwa i pół obrotu,ja dla bezpieczeństwa ustawiłem nieco więcej,taśma ma zapas,więc dałem jej jeszcze jeden obrót,planeta widzi czujnik kąta skrętu i wszystko jest prawidłowo do 600stopni skrętu,wtedy to na jakieś dwa centymetry przed pełnym skrętem wywala błąd czujnika kąta skrętu
Wartości zasilania com2000 prawidłowe na obu pinach szarej kostki jest napięcie: na 5 stałe na 6 po obudzeniu przez pilota lub otwarciu dzwi,co ciekawe gdy napięcie na pinie 6 zaginie po uśpieniu podaje 12v z pinu 5 a pilot centralnego zamka niestety nie działą,choć przed wygaśnięciem napięcia na 6 działał poprawnie.
błędy odczytane w moim 307cc 2004r przez pp2000
kalkulator dachowania stały błąd VAN
kalkulator poduszki pow. Stały błąd VAN
kalkulator abs lub esp błąd przejściowy błąd sygnału czujnika skrętu kierownicy spójność.Po kalibracji zakończonej powodzeniem wyrzuca ten błąd pod koniec maksymalnego skrętu w którą kolwiek ze stron wartości od 0 stopni do pełnego skrętu w prawo jak i w lewo są identyczne
Podepnę się pod temat .
Wczoraj wyjąłem przełącznik zespolony ( słabo działający klakson, i często nie działające spryskiwacze szyby) celem wykonania konserwacji . Na odpiętym akumulatorze oczywiście wszystkie czynności demontaż , czyszczenie , montaż . Po zakończonym procesie i podłączeniu akumulatora na wyświetlaczu "Economy mode active" i nie mogę odpalić auta
Co jest grane , wtyczki wszystkie zapięte ( sprawdzone dwa razy przez dwie osoby ) ? Ktoś jakieś pomysły ?
Auto:P 307 break rok 2003 2.0hdi 110km wersja el.szyby tylko przód , grzane dupcie , klima manual , pająk COM2000 - w razie potrzeby uzupełnię dane _________________ Jestem nowy --- W I T A M
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Peugeot 307 ) Elektryka/Elektronika/Komunikaty.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.