Peugeot

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Peugeot 807 ) Peugeota 807 2.9 V6 24V 204KM



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum PEUGEOT Forum Strona Główna -> ( Peugeot 807 ) Silnik Diesel-układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kefir3

Czytelnik



Dołączył: 04 Sty 2012
Posty: 1
Skąd jesteś (miejscowość / region): PŁOCK
Posiadane auto: BRAK
Piwa: 0/0
Wysłany: Sro 04 Sty 2012, 21:23
Temat postu:

Peugeota 807 2.9 V6 24V 204KM


Peugeota 807 2.9 V6 24V 204KM zastanawiam się nad zakupem tego modelu tylko zastanawia mnie praca silnika jak on sie sprawia ???
Czy ktoś może się wypowiedzieć?
Powrót do góry
beers

Przyjaciel Portalu



Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 410
Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa
Posiadane auto: wcześniej Peugeot 407 V6 3.0 z 2006 r., aktualnie Toyota RAV4 2,2 D-CAT z 2015 r.
Piwa: 57/0
Wysłany: Sro 04 Sty 2012, 22:32
Temat postu:

Re: ( Peugeot 807 ) Peugeota 807 2.9 V6 24V 204KM


Ten silnik to oczywiście benzyniak V6. Jego zalety to znakomita kultura pracy, duża trwałość i niezawodność w porównaniu do współczesnych diesli. Wada jaka występuje w tym silniku to wysiadające cewki zapłonowe ale tylko z generacji cewek produkowanych przez Sagem. Należy je wymienić najlepiej cały komplet na nowe obecnie produkowane firmy Bremi, Beru, Delphi lub Valeo. Trzeba pilnować wymiany paska rozrządu po przebiegach zalecanych w instrukcji. Silnik ma dość duże zużycie benzyny bo w ruchu miejskim taki duży van jak 807 zużyje 16-18 litrów. Warto więc go zagazować aby obniżyć koszty eksploatacji. Jeśli jest sprzęgniety z automatyczną skrzynią biegów to zapewne 4-stopniowa 4HP20 niemieckiej firmy ZF. Skrzynia trwała ale wymaga regularnych przynajmniej częściowych wymian oleju. Jeśli skrzynia ręczna to 5-biegowa i warto sprawdzić stan sprzęgła. W praktyce jeśli ten silnik ma np 100 tys km przebiegu to przejedzie jeszcze napewno 300 tys km. Oczywiście wszystko zależy od sposobu dotychczasowej eksploatacji ale vanem to raczej nikt nie szaleje na drodze. Jeśli zaś ma przebieg blisko 200 tys km i automatyczną skrzynię biegów i nie wiadomo jak była eksploatowana (brak danych odnośnie wymian oleju) to raczej zrezygnować z kupna bo za chwilę skrzynia automatyczna może pójść do koszownej naprawy, oczywiście płatnej z kieszeni nowego nabywcy. Sam jeżdżę 407 z silnikiem benzynowym V6 i jak dotąd ta jednostka napędowa spisuje się znakomicie ale użytkuję go zgodnie z warunkami zalecanymi przez Peugeota, a olej w automacie wymieniam wg mojej własnej wiedzy i doświadczenia
Powrót do góry
Wystawiono 1 piw(a)
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum PEUGEOT Forum Strona Główna -> ( Peugeot 807 ) Silnik Diesel-układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
Ogłoszenia sprzedaży - Peugeot 807 »

Opinie o samochodach Peugeot 807 - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Peugeot 807 ) Silnik Diesel-układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy.


Peugeot807

30 900

2012r.

215 000 km

śląskie

Peugeot508

33 900

2012r.

222 000 km

łódzkie

PeugeotRIFTER

79 900

2020r.

79 000 km

mazowieckie

Peugeot2008

38 900

2014r.

115 000 km

wielkopolskie

PeugeotRIFTER

61 900

2019r.

136 000 km

mazowieckie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group



Partnerskie fora dyskusyjne: Peugeot 405 club   



Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System