Dwa miesiące temu kupiłem benzyniaka Peugeot 306 1.4l Mistral. Do tej pory wszystko fajnie śmigało, odpalał bez problemów, aż tu pewnego dnia, z rana po trasie około 100 km, którą pokonałem poprzedniego dnia (bez żadnej utraty mocy czy gaśnięcia), nie chciał się uruchomić. Rozrusznik kręcił jak zazwyczaj, ale nie było zapłonu ..
Po krótkich poszukiwaniach pod maską natknąłem się na luźny kabel z końcówką w postaci drutu aluminiowego (zdjęcie 1), który zwisał trochę gdzieś pomiędzy podzespołami (w celu zrobienia zdjęcia wyciągnąłem z tych czeluści). O dziwo (jak dla mnie), kiedy ustawiłem go w takim położeniu, by nie dotykał innych metalowych podzespołów, samochód pięknie odpalił!
Stwierdziłem, że okręcę go taśmą izolacyjną i przymocuję tak by nie machał się luzem i problem z głowy .. Niestety, w czasie wykonywania tej niezwykle skomplikowanej czynności , aluminiowy drut się ułamał (patrz zdjęcie 2 - bez aluminiowego drutu) .. Samochód znowu nie odpala ..
Może jednak dobrze że tak się stało, bo w końcu jest okazja bym się dowiedział do czego ten kabel służy i co powinno być zamontowane na jego końcu by fura zaczęła działać! Ktoś jest w stanie pomóc?
WITAM NA MOJE TO TAM POWINIEN BYĆ WYŁĄCZNIK BEZWŁADNOŚCIOWY .-------------------------------------------------------- Napisaleś juz ponad 200 postów i powinieneś znac regulamin. Gabryiel
WITAM NA MOJE TO TAM POWINIEN BYĆ WYŁĄCZNIK BEZWŁADNOŚCIOWY .
Faktycznie, poczytalem troche na jego temat i to moze byc on. Czy ta koncowka musi byc do czegos wpieta, czy moze do niej musi byc przypiety czujnik bezwladnosciowy?
ktos ladnie tam namieszal :/ zobacz na alledrogo czy maja czujniki, zamontuj i powinno byc ok, jezeli piszesz ze bylo to druciarstwo luzne i nie palil, poprawiles i zapalil to objawy takie same jak przy "wystrzelonym czujniku" przeciez wtedy tez kreci a nie odpala, teraz tylko pytanie dlaczego ktos tak zrobil ;/
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Peugeot 306 ) Silnik iskrowy-układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.