jestem zielony w tych tematach, przeorałem internet jak tylko możliwe!!!!
po wypadku rozwalony przód/wymiana pasa przedniego maska błotniki itp
poduszki wywaliły!
po zdjęciu kokpitu i regeneracji i złożeniu /poduszki z anglika pasażera kierownica kolanowa/ świeci błąd stały bez możliwości wykasowania! mój magik mechanik stwierdził uwalony czujnik esp, kazał kupić mi cały nowy przekaźnik zespolony w samochodzie miałem
96611304xtc85
204.135 264 4582
3.00 com 2003 valeo
zakupiony
96476537xt
kod paskowy 28 185961776902
c6 230305 s 0082 /takie numery wysłał mi sprzedawca przed zakupem/
spisałem obydwa w salonie peugeot sprawdzili i powiedzieli że będzie pasować to kupiłem
po wymianie błąd zniknął a po przejechaniu 100 metrów wyskoczył i znów to samo
komunikat wyświetla mu na kompie
-czujnik kąta położenia kierownicy usterka wewnętrzna
-czujnik kąta położenia kierownicy kalibracja niemożliwa
dodam jeszcze że gdy rozbierał kokpit przy zdejmowaniu kierownicy wypadł mu ten trybik i tasiemka!!!
i jeszcze że czujnik w tym nowym przekaźniku zespolonym się trochę różni jest koloru zielonego czy coś
proszę o pomoc!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!pilne
------------------------------------------------------------------
Mniej ekspresji przy zakładaniu tematów. Taka ilość wykrzykników nie świadczy dobrze o piszącym.baton208 _________________ pozdro radarek14
ściągnijcie jeszcze raz kierownicę i zobaczcie co jest na zwijaczu. jeżeli nie można skalibrować przełącznika a był zakładany nowy to możliwe że w okienku który jest w prawym dolnym rogu na zwijaczu jest inna wartość niż 0 zamalowane na zielono. pozostałe wartości widoczne w okienku powodują że czujnik kąta skrętu nie da się skalibrować. Ustawcie auto na prostych kołach ściągnijcie koło kierownicy i będziecie wszystko widzieć. Jeżeli nie będzie w okienku takiej wartości jak napisałem to ściągacie zwijacz ale tak żeby nie zerwać taśmy, jak będziecie mieć zwijacz w rękach to zobaczycie jak się układa taśma podczas wykonywania skrętów w prawo lub w lewo. Zadanie polega na takim obróceniu zwijacza w jedną bądź drugą stronę żeby po jego założeniu w prowadnice w okienku pojawiło się 0. jak zrobicie to według tej instrukcji to dopiero podpięcie pod komputer, kasowanie błędów i kalibracja na nowo. Powinno pomóc. (taśmy na zwijaczu jest sporo, ale po założeniu na prowadnicę a przed założeniem kierownicy spróbujcie wykonać samym zwijaczem obrót w lewo i w prawo ok 2 obroty, jeżeli nie będzie oporów to wszystko ok. zabieg ten jest dobrym sprawdzeniem czy nie przekombinowaliście z przestawieniem zwijacza. Tylko nic na siłę bo zerwiecie taśmę od poduszki)
tak jak pisałem nie znam sie na tym dziękuję za wszelkie podpowiedzi!!
dodam tylko jeszcze że ten mechanik/niby sie zna na tym/ mówi jeszcze że w tym nowym przekaźniku zespolonym jest inny czujnik esp tak jak pisałem jakiś zielony czy coś ja tego nie widziałem i twierdzi że chyba przez to..że wszystko mu się wgrywa a tak jakby nie widział tego czujnika
jest jakaś możliwość sprawdzenia czujnika esp czy jest dobry?? bo mechanik twierdzi że to jest przez uwalony czujnik esp.
za chwile się okaże że po co był nowy przekaźnik cały kupowany ręce opadają
czekam na podpowiedzi!! _________________ pozdro radarek14
Ja dodam jeszcze że czasem taśma w czujniku kąta kierownicy przełamuje się sama , w czsie normalnej eksploatacji.Jest to też mało widoczne Jeśli kupiłeś używany ,to może być z nim różnie.
Kup nowy przełącznik zespolony albo drógą używkę jak masz cierpliwość.
nowy przekaźnik /używany/ założony i:::
zero zmiany na peugeot planet
-kąt skrętu kierownicy 720 stopni /lewo/
-kalibracja nie możliwa
co wy na to?????????????????????????????????????????????????????????
jakiś pomysł przy kręceniu kierownicą zero zmiany na kącie skrętu _________________ pozdro radarek14
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Peugeot 407 ) Elektronika/Elektryka/Komunikaty.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.