Peugeot

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęściksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Peugeot 407 ) 3.0 V6 automat spalanie



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum PEUGEOT Forum Strona Główna -> ( Peugeot 407 ) Silnik iskrowy-układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wiesio33

Czytelnik



Dołączył: 05 Mar 2013
Posty: 2
Skąd jesteś (miejscowość / region): Szczecin
Posiadane auto: brak
Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 05 Mar 2013, 11:42
Temat postu:

3.0 V6 automat spalanie


Witam

Jestem na etapie zakupu Peugeota 407 i w związku z tym mam pytanie do forumowiczów odnośnie auta z silnikiem benzynowym 3.0 V6 automat jakie jest zużycie paliwa w tym samochodzie nie znalazłem nigdzie wiarygodnych danych które jak wiadomo najlepiej znaleźć wśród użytkowników
Powrót do góry
piekny-gienus

Auto Maniak



Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 3336
Skąd jesteś (miejscowość / region): wielkopolska
Posiadane auto: peugeot 607 sedan 2.2 hdi 2004, pass mercedes c klassa, 2003, passat b-6 2006, opel corsa D 2008, peugoeot 407 2007, citroen C-5, laguna, Omega, Megane, honda, Golf, motocykl Honda 500, opel Vektra,
Piwa: 153/18
Wysłany: Wto 05 Mar 2013, 19:58
Temat postu:

Re: ( Peugeot 407 ) 3.0 V6 automat spalanie


witam .. kolego tyle ile wlejesz tyle spali .. W tym silniku nie ma za duzo miłosników . Automat troche nalezy dodac . Benzyna .
Miałem ale 2.0 benzyna - miastow 10 l /100 - u ciebie mysle,że miasto , krótkie dystanse 12-15 ?? / sprawa indywidualna / .. Trasa, inny temaat - i moze byc oszczedny. Dla mnie dobry silnik - kopyto-dynamika , automat . Jak słyszałem wystepuje tam problem z cewkami - ale jak dbasz tak masz .. Jak sie podoba to brac - skrzynie aut. sa tam proste - raczej nie ma duzych problemow, ale radze ja sprawdzic .


Ostatnio zmieniony przez piekny-gienus dnia Sro 06 Mar 2013, 23:09, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
beers

Przyjaciel Portalu



Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 410
Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa
Posiadane auto: wcześniej Peugeot 407 V6 3.0 z 2006 r., aktualnie Toyota RAV4 2,2 D-CAT z 2015 r.
Piwa: 56/0
Wysłany: Sro 06 Mar 2013, 00:23
Temat postu:

Re: ( Peugeot 407 ) 3.0 V6 automat spalanie


Jeżdże 407 z silnikiem benzynowym 3 litrowym V6 już od 6 lat. Przejechałem nim dotąd 90 tys km. Zużycie paliwa w ruchu miejskim, w warszawskich korkach nigdy nie przekroczyło 15 l/100 km. W ruchu pozamiejskim w zależności od prędkosci. Między 100 a 120 km/godz zuzycie paliwa w granicach 8-9 litrów. Przy prędkości poniżej 90 km/h zuzycie paliwa schodzi do 7 litrów. Samochodem z tym silnikiem można jeździć i b. szybko w jeździe autostradowej(170-180 km/godz), a chwilowo też i ponad 200 km/godz ale też i b. spokojnie w ruchu miejskim gdy przy prędkosciach 50-60 km/godz prędkość obrotowa silnika to 1200-1300 obr/min. Jeżdzę wyłącznie na benzynie (nie mam instalacji gazowej). Silnik i w ogóle cały samochód jest całkowicie niezawodny. Awarie cewek zapłonowych to już melodia przeszłości. Wysiadały cewki zapłonowe produkcji firmy Sagem. Rada na to jest jedna. Po awarii pierwszej z nich należy wymienić komplet cewek zapłonowych (6 szt) na nowe firmy Beru, Bremi czy NGK. Jednak cewka zapłonowa to nie jest element wiecznotrwały. Każdy rozsądny producent, a do nich z pewnością zalicza się NGK, podaje jednoznacznie, że ich cewki mają żywotność rzędu 60-80 tys km. Skrzynia automatyczna AM6 produkcji japońskiej firmy Aisin jest trwała i niezawodna, wymaga natomiast wymian oleju. Nie jest to też skrzynia przewidziana do sportowego stylu jazdy, czyli jazdy z bardzo częstymi zmianami predkości obrotowej silnika w szerokim zakresie. Niestety, instrukcja obsługi samochodu jak i autoryzowane serwisy milczą na ten temat. Wymiany oleju w autoamcie choćby częściowe poczynając od 60 tys km, co każde 30 tys km. Olej bezwględnie o specyfikacji JWS 3309. Nie wymieniany olej, przekształca się w rzadki czarny szlam i powoduje, że skrzynia po przebiegu 150-170 tys km wysiada i wtedy b. kosztowna naprawa nawet 20 tys zł. Gdy olej jest wymieniany regularnie, pozostaje czysty, ma właściwe parametry smarne i skrzynia jest niezawodna. Jedyny element, który może ewentualnie podlegać wymianie to blok elektrozaworów w cenie wraz z robocizną 4 tys zł po przebiegu ponad 200 tys km. Reasumując benzynowy V6 to silnik o znakomitej kulturze pracy, b. trwały, zużycie benzyny w ruchu pozamiejskim akceptowalne, w ruchu miejskim dość wysokie (ale to nie jest diesel). Jeśli kupować benzynową V6 z automatem to tylko z udokumentowanym przebiegiem i potwierdzonymi wymianami oleju w automacie. Można to sprawdzić w bardzo prosty sposób w serwisie automatów poprzez sprawdzenie poziomu oleju w skrzyni zaraz po przyjeździe. Jeśli z zaworu kontroli poziomu oleju wypływa rzadki olej czerwonej barwy jak barszcz ukraiński to widać, że w skrzyni olej był wymieniany i właściciel dbał o nią. Jeśli zaś wypłynie czarniawy szlam to trzeba wtedy szybko wymieniać ten olej i liczyć na to, że skrzynia jeszcze pociągnie, ale ile to nie wiadomo lub ponownie przemyśleć zakup tego egzemplarza.
Powrót do góry
wiesio33

Czytelnik



Dołączył: 05 Mar 2013
Posty: 2
Skąd jesteś (miejscowość / region): Szczecin
Posiadane auto: brak
Piwa: 0/0
Wysłany: Sro 06 Mar 2013, 11:25
Temat postu:

Re: ( Peugeot 407 ) 3.0 V6 automat spalanie


Dziękuję bardzo za odpowiedź zwłaszcza dla beers wyczerpująca ciekawa odpowiedź
Powrót do góry
pablo1027

Czytelnik



Dołączył: 21 Mar 2015
Posty: 8
Skąd jesteś (miejscowość / region): kraków
Posiadane auto: peugeot 407 2.0 hdi
Piwa: 0/0
Wysłany: Nie 23 Sie 2015, 08:31
Temat postu:

brak mocy i blad P0349


witam, posiadam peugeota 407 3.0 v6 i mam problem z silnikiem otoz nie ma mocy. mechanik powiedzial ze najlepiej wymienic silnik... czy silniki z (laguny 2, citroen c5, peugeot 607,807) beda pasowały do 407? z gory dziekuje za odpowiedz. pozdrawiam
Powrót do góry
Reklama








Wysłany: Nie 23 Sie 2015, 08:31
Temat postu:

reklama


Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum PEUGEOT Forum Strona Główna -> ( Peugeot 407 ) Silnik iskrowy-układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
Ogłoszenia sprzedaży - Peugeot 407 »

Opinie o samochodach Peugeot 407 - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Peugeot 407 ) Silnik iskrowy-układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy.






Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group



Partnerskie fora dyskusyjne: Peugeot 405 club   



Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2020 Created by idealneT and OM System