Peugeot

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Peugeot 407 ) 3.0 V6 automat spalanie



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum PEUGEOT Forum Strona Główna -> ( Peugeot 407 ) Silnik iskrowy-układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wiesio33

Czytelnik



Dołączył: 05 Mar 2013
Posty: 2
Skąd jesteś (miejscowość / region): Szczecin
Posiadane auto: brak
Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 05 Mar 2013, 11:42
Temat postu:

3.0 V6 automat spalanie


Witam

Jestem na etapie zakupu Peugeota 407 i w związku z tym mam pytanie do forumowiczów odnośnie auta z silnikiem benzynowym 3.0 V6 automat jakie jest zużycie paliwa w tym samochodzie nie znalazłem nigdzie wiarygodnych danych które jak wiadomo najlepiej znaleźć wśród użytkowników
Powrót do góry
piekny-gienus

Auto Maniak



Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 3336
Skąd jesteś (miejscowość / region): wielkopolska
Posiadane auto: peugeot 607 sedan 2.2 hdi 2004, pass mercedes c klassa, 2003, passat b-6 2006, opel corsa D 2008, peugoeot 407 2007, citroen C-5, laguna, Omega, Megane, honda, Golf, motocykl Honda 500, opel Vektra,
Piwa: 153/18
Wysłany: Wto 05 Mar 2013, 19:58
Temat postu:

Re: ( Peugeot 407 ) 3.0 V6 automat spalanie


witam .. kolego tyle ile wlejesz tyle spali .. W tym silniku nie ma za duzo miłosników . Automat troche nalezy dodac . Benzyna .
Miałem ale 2.0 benzyna - miastow 10 l /100 - u ciebie mysle,że miasto , krótkie dystanse 12-15 ?? / sprawa indywidualna / .. Trasa, inny temaat - i moze byc oszczedny. Dla mnie dobry silnik - kopyto-dynamika , automat . Jak słyszałem wystepuje tam problem z cewkami - ale jak dbasz tak masz .. Jak sie podoba to brac - skrzynie aut. sa tam proste - raczej nie ma duzych problemow, ale radze ja sprawdzic .


Ostatnio zmieniony przez piekny-gienus dnia Sro 06 Mar 2013, 23:09, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
beers

Przyjaciel Portalu



Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 410
Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa
Posiadane auto: wcześniej Peugeot 407 V6 3.0 z 2006 r., aktualnie Toyota RAV4 2,2 D-CAT z 2015 r.
Piwa: 57/0
Wysłany: Sro 06 Mar 2013, 00:23
Temat postu:

Re: ( Peugeot 407 ) 3.0 V6 automat spalanie


Jeżdże 407 z silnikiem benzynowym 3 litrowym V6 już od 6 lat. Przejechałem nim dotąd 90 tys km. Zużycie paliwa w ruchu miejskim, w warszawskich korkach nigdy nie przekroczyło 15 l/100 km. W ruchu pozamiejskim w zależności od prędkosci. Między 100 a 120 km/godz zuzycie paliwa w granicach 8-9 litrów. Przy prędkości poniżej 90 km/h zuzycie paliwa schodzi do 7 litrów. Samochodem z tym silnikiem można jeździć i b. szybko w jeździe autostradowej(170-180 km/godz), a chwilowo też i ponad 200 km/godz ale też i b. spokojnie w ruchu miejskim gdy przy prędkosciach 50-60 km/godz prędkość obrotowa silnika to 1200-1300 obr/min. Jeżdzę wyłącznie na benzynie (nie mam instalacji gazowej). Silnik i w ogóle cały samochód jest całkowicie niezawodny. Awarie cewek zapłonowych to już melodia przeszłości. Wysiadały cewki zapłonowe produkcji firmy Sagem. Rada na to jest jedna. Po awarii pierwszej z nich należy wymienić komplet cewek zapłonowych (6 szt) na nowe firmy Beru, Bremi czy NGK. Jednak cewka zapłonowa to nie jest element wiecznotrwały. Każdy rozsądny producent, a do nich z pewnością zalicza się NGK, podaje jednoznacznie, że ich cewki mają żywotność rzędu 60-80 tys km. Skrzynia automatyczna AM6 produkcji japońskiej firmy Aisin jest trwała i niezawodna, wymaga natomiast wymian oleju. Nie jest to też skrzynia przewidziana do sportowego stylu jazdy, czyli jazdy z bardzo częstymi zmianami predkości obrotowej silnika w szerokim zakresie. Niestety, instrukcja obsługi samochodu jak i autoryzowane serwisy milczą na ten temat. Wymiany oleju w autoamcie choćby częściowe poczynając od 60 tys km, co każde 30 tys km. Olej bezwględnie o specyfikacji JWS 3309. Nie wymieniany olej, przekształca się w rzadki czarny szlam i powoduje, że skrzynia po przebiegu 150-170 tys km wysiada i wtedy b. kosztowna naprawa nawet 20 tys zł. Gdy olej jest wymieniany regularnie, pozostaje czysty, ma właściwe parametry smarne i skrzynia jest niezawodna. Jedyny element, który może ewentualnie podlegać wymianie to blok elektrozaworów w cenie wraz z robocizną 4 tys zł po przebiegu ponad 200 tys km. Reasumując benzynowy V6 to silnik o znakomitej kulturze pracy, b. trwały, zużycie benzyny w ruchu pozamiejskim akceptowalne, w ruchu miejskim dość wysokie (ale to nie jest diesel). Jeśli kupować benzynową V6 z automatem to tylko z udokumentowanym przebiegiem i potwierdzonymi wymianami oleju w automacie. Można to sprawdzić w bardzo prosty sposób w serwisie automatów poprzez sprawdzenie poziomu oleju w skrzyni zaraz po przyjeździe. Jeśli z zaworu kontroli poziomu oleju wypływa rzadki olej czerwonej barwy jak barszcz ukraiński to widać, że w skrzyni olej był wymieniany i właściciel dbał o nią. Jeśli zaś wypłynie czarniawy szlam to trzeba wtedy szybko wymieniać ten olej i liczyć na to, że skrzynia jeszcze pociągnie, ale ile to nie wiadomo lub ponownie przemyśleć zakup tego egzemplarza.
Powrót do góry
wiesio33

Czytelnik



Dołączył: 05 Mar 2013
Posty: 2
Skąd jesteś (miejscowość / region): Szczecin
Posiadane auto: brak
Piwa: 0/0
Wysłany: Sro 06 Mar 2013, 11:25
Temat postu:

Re: ( Peugeot 407 ) 3.0 V6 automat spalanie


Dziękuję bardzo za odpowiedź zwłaszcza dla beers wyczerpująca ciekawa odpowiedź
Powrót do góry
pablo1027

Czytelnik



Dołączył: 21 Mar 2015
Posty: 8
Skąd jesteś (miejscowość / region): kraków
Posiadane auto: peugeot 407 2.0 hdi
Piwa: 0/0
Wysłany: Nie 23 Sie 2015, 08:31
Temat postu:

brak mocy i blad P0349


witam, posiadam peugeota 407 3.0 v6 i mam problem z silnikiem otoz nie ma mocy. mechanik powiedzial ze najlepiej wymienic silnik... czy silniki z (laguny 2, citroen c5, peugeot 607,807) beda pasowały do 407? z gory dziekuje za odpowiedz. pozdrawiam
Powrót do góry
Reklama








Wysłany: Nie 23 Sie 2015, 08:31
Temat postu:

reklama


Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum PEUGEOT Forum Strona Główna -> ( Peugeot 407 ) Silnik iskrowy-układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
Ogłoszenia sprzedaży - Peugeot 407 »

Opinie o samochodach Peugeot 407 - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Peugeot 407 ) Silnik iskrowy-układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy.


Peugeot508 SW

32 700

2013r.

127 000 km

mazowieckie

Peugeot307 CC

11 900

2004r.

190 000 km

lubelskie

Peugeot5008

20 990

2009r.

200 000 km

wielkopolskie

Peugeot307 SW

12 900

2007r.

182 000 km

lubelskie

Peugeot208

50 999

2020r.

31 000 km

lubelskie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group



Partnerskie fora dyskusyjne: Peugeot 405 club   



Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System