Otóż gdy mam włączoną zwykła wentylację, bądź klimę, to jak ustawię temperaturę w zakresie od 21 do 23 stopni to strasznie czuć płyn chłodzący we wnętrzu auta.
No i jak jadę dłuższy czas z większą prędkością, np. 150km/h rośnie mi temperatura... Nie wiem do ilu, bo nie sprawdzałem, jak lekko urosła to zwolniłem do 130 i tak już jechałem... i było ok
Miał ktoś taki przypadek? Czym może to być spowodowane?
Auto miało niedawno wymieniany płyn chłodniczy, z tym, że przed wymianą było to samo...
Termostat nie puszcza płynu na duży obieg, przy dolnej temperaturze granicznej otwarcia. Proponuje szybką wymianę gdyż grozi to rozerwaniem np; nagrzewnicy ,węży itp. _________________ To, czego szukasz, znajdziesz w ostatnim spośród możliwych miejsc
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Peugeot 607 ) Silnik iskrowy-układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.