Problem jest taki, gdy po gwałtownym dodaniu lub odjęciu gazu, czuć coraz większy luz, jak by powstał przy zużytych poduszkach. Zaznaczam że wymieniane były gumy i sworznie wahaczy, łożyska kół, drążki kierownicze i końcówki.
Czy może być spowodowany uszkodzonym przegubem? Który na zakrętach nie szarpie, ani nie słychać jakiś szczególnych dźwięków? Czy być może luz pochodzi ze skrzyni biegów lub sprzęgła?
Piszesz o wymianie kilku elementów, wspominasz też o poduszkach, a sprawdziłeś je? Możliwe że taki efekt luzu, szarpięcia daje odkręcona lub poluzowana tylna poduszka skrzyni biegów. Dość proste do zweryfikowania na kanale. Zaciągasz ręczny i próbujesz ruszyć na jedynce i wstecznym. Druga osoba w kanale obserwyje zachowanie zespołu napędowego. Jeśli przyczyna leży w tylnej poduszce to wymiana w 15 minut przy użyciu dwóch kluczy. Tak to wygląda w Boxerze 2 2.2hdi. Pozdr.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.