Rozgladam sie za Pugiem 407, koniecznie w kombi, kwota do przeznaczenia to około 20 000PLN.
Nie jestem jakimś specjalnym laikiem bo to co moge robie sam, mechanik czy serwis to ostatecznosc, tak wiec jakieś podstawowe nieścisłości czy praca silnika/układ jezdny wyczuje oczywiście.
Kwestia na co kłaść nacisk przy oględzinach takiego auta?
Pod uwage biore siniki benzynowe i diesla, minimum 2.0.
Internet huczy zarówno że wszystko robi sie samo w tym aucie i samo też potrafi zwariować jak i opinie w których wszystko jest w porządku. Wiadomo, to tylko auto
Czy ten model ma problem z jakąkolwiek korozją? Czy jakieś opcje wyposażenia do siebie mogą nie pasować (np nigdy nie występowały równocześnie lub osobno) co może sugerować że "nasi tam byli"? A co z mitem niemożności normalnego wyważenia oryginalnych kół?
oryginalne felgi 16calowe były nieprzelotowe wywazane tylko w nielicznych zakładach ale przy silniku 2.0 powinny byc juz 17calowe
ognisk korozji w tym samochodzie szukaj na tylnej klapie pod listwą z napisem Peugeot gdyż lakier tam się wyciera od otwierania klapy i dużo aut ma tam rdzę
witam :
- kola 16 "" to mit - mozna wywazyc bez problemu / specjalna nakładka /
warsztaty to maja i nie ma problemu - sam to praktykowałem .
- silnik 2.0 HDI najlepiej bez FAP i dwumasy
- korozja ?? kolega ww praktycznie podpowiada - ale nic ne jest wieczne
-
Auto w combi ładne , praktyczne auto - jak odpowiada finansowo, wizualne to brac >>> a ryzyko w uzywkach zawsze jest ,le o tym jak wynika z towojego zapisu wiesz - Pow.
ja jestem zdania ze lepiej kupic auto starej generacji i zrobic je pod siebie...
407 jest bardzo delikatne i czule na wszystko ( era aut plastikowych) , naprawy i czesci nie sa tanie , komfort jazdy sredni , opony 17 niskoprofilowe kosztuja majatek - felgi nie wszedzie wywarza , a jak juz to za dodatkową oplata . Elektronika w tym aucie jest przesadzona i predzej czy pozniej zacznie sie sypac.
pomysl czy zalezy ci na wygladzie czy na bezawaryjnej jedzie - bo w 407 jedno z drugim sie wyklucza.
hejka !!!
mam 407 2.0 diesel w kombiku z 2005r. z przebiegiem 240 tyś. i muszę ci powiedzieć że faktycznie rdza bierze tylną klapę a co do innych elementów nadwozia to jest ok...
co do silnika to jak na auto o tej masie to faktycznie polecam silniki od 2.0 w górę...
jak go kupiłem to nie otwierała się tylna szyba w bagażniku , ale mnie to nie przeszkadza...
na aucie mam alu 16 cali i nie mam z nimi problemu u gumiarzy...
generalnie jak na auto w tej klasie to za te pieniądze uważam że oferowane wyposażenie jest całkiem przyzwoite...
pozdrawiam i udanego zakupu...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Peugeot 407 ) Oceń swoje auto
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.