Witam wszystkich,
od roku jestem posiadaczem Peugeot-a 407 2.0 16V z 2005 roku. Od 10 miesięcy w samochodzie zainstalowana jest instalacja gazowa.
Od czasu założenia instalacji samochód szarpie podczas jazdy. Najbardziej rano, na nie rozgrzanym silniku. W ciągu dnia szarpania ustają. Gdy samochód stoi na światłach ewidentnie czuć nierówną pracę silnika.
Dotychczas w samochodzie zostało zrobione:
-temp przełączenia się na gaz została zmieniona na 40 stopni, jednak to nic nie pomogło.
-kilka razy zmieniana była przerwa (instalacja gazowa)
-wymieniane świece
-wymieniany rozrząd
Wszystko na nic.
Samochód był połączony do komputera który nie wykazał żadnych błędów.
Dodam jeszcze że problem występuje zarówno na benzynie jak i na gazie.
Benzyny zawsze jest minimum pół baku.
Nie wiem jakie jeszcze informacje mogą się przydać. Bardzo proszę o pomoc bo już naprawdę nie wiem co robić.
Pozdrawiam
A może ktoś z Was spotkał się już z takim problemem? W silnikach diesla występuje podobny problem tyle że tam przyczyną jest filtr cząstek stałych którego w benzynowych silnikach nie ma...
Dołączył: 16 Sie 2011 Posty: 37 Skąd jesteś (miejscowość / region): RADOM Posiadane auto: 307 XS 1,6 16V b/g
Piwa: 2/0
Wysłany: Sro 03 Lip 2013, 06:59
Temat postu:
Re: ( Peugeot 407 ) Szarpanie podczas jazdy
Witam
Proponuje sprawdzić cewkę zapłonową. Miałem podobny problem i przeszedłem z mechanikem wszystkie możliwe przyczyny. Na koniec okazało się że cewka ma przebicie i szarpanie i kichanie ustało i jest ok .
Zawsze była mowa o tym zeby ustalic przyczyne na benzynie jak silnik bedzie chodził idealnie na PB to dopiero ustawiac gaz - więc zacznij od szukania przyczyn nierównej pracy na Pb.
Dołączył: 30 Wrz 2008 Posty: 3822 Skąd jesteś (miejscowość / region): Starachowice Posiadane auto: Citroen Peugeot Renault
Piwa: 174/25
Wysłany: Sob 06 Lip 2013, 14:32
Temat postu:
Re: ( Peugeot 407 ) Szarpanie podczas jazdy
Problem w tym, że żeby ustalić co sie z tym silnikiem tak naprawde dzieje to trzeba wrócic na chwile do stanu fabrycznego całą instalacje elektryczną. Dzisiaj silniki sa bardzo skomplikowane i nie jest to już tak proste jak 10lat temu.
Poza tym rorząd wymieniony przed czasem to niepotrzebna strata gotówki, rozumiem wymienic wcześniej ale z w.w. powodu.
Musisz podjechać do elektryka lub diagnosty. _________________ Prosze pytać na pw.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.