Peugeot

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Peugeot 407 ) depollution system faulty - regulacja ciśnienia turbo


Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum PEUGEOT Forum Strona Główna -> ( Peugeot 407 ) Silnik Diesel-układ chlodzenia-układ zasilania-układ napędowy.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dexter11a

Debiutant



Dołączył: 17 Gru 2009
Posty: 17
Skąd jesteś (miejscowość / region): Podkarpackie
Posiadane auto: Peugeot 407 2.0HDI kombi (2007)
Piwa: 0/1
Wysłany: Sob 31 Sie 2013, 13:15
Temat postu:

Re: ( Peugeot 407 ) depollution system faulty - regulacja ciśnienia turbo


Witam chciałbym pokazać trochę parametrów z planeta może po których będzie można coś wywnioskować.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ec46850ed7729127.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9cf926e95d510bc1.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c2643c88596f3a28.html

Zastanawia mnie ta jedna rzecz, dlaczego przy obrotach powyżej właśnie 3000 tyś tam gdzie mamy parametr stan regulacji EGR zmienia się na brak EGR. Czy to może wskazywać na nieprawidłowo działający EGR.

Proszę o odp
Powrót do góry
ATBCK

Auto Maniak



Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 1902
Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa
Posiadane auto: Peugeot 407SW 2.0HDI 2010r.
Piwa: 175/1
Wysłany: Sob 31 Sie 2013, 21:11
Temat postu:

Re: ( Peugeot 407 ) depollution system faulty - regulacja ciśnienia turbo


Na moje oko EGR sprawny
natomiast RCO elektrozaworu ciśnienia turbodoładowania i kopiowanie położenia turbo powinny mieć te same wartości procentowe a jak widac nie mają
przy 3000obrotów elektrozawór wysyła na turbosprężarkę 41% mocy natomiast sprężarka otrzymuje 55% mocy dlatego pojawia się błąd przeładowania.
Powrót do góry
Dexter11a

Debiutant



Dołączył: 17 Gru 2009
Posty: 17
Skąd jesteś (miejscowość / region): Podkarpackie
Posiadane auto: Peugeot 407 2.0HDI kombi (2007)
Piwa: 0/1
Wysłany: Sob 31 Sie 2013, 21:19
Temat postu:

Re: ( Peugeot 407 ) depollution system faulty - regulacja ciśnienia turbo


Czyli kolego ATBCK sugerujesz że do wymiany mam elektrozawór ciśnienia doładowania czy dobrze rozumiem.
Powrót do góry
ATBCK

Auto Maniak



Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 1902
Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa
Posiadane auto: Peugeot 407SW 2.0HDI 2010r.
Piwa: 175/1
Wysłany: Sob 31 Sie 2013, 21:38
Temat postu:

Re: ( Peugeot 407 ) depollution system faulty - regulacja ciśnienia turbo


niekoniecznie, tego nie wiem
Powrót do góry
KotBury

Auto Maniak



Dołączył: 25 Sie 2013
Posty: 970
Skąd jesteś (miejscowość / region): Goleniów k/Szczecina
Posiadane auto: 406 2,0 HDI 110 KM combi 2000, KIA CARNIVAL 2,9 CRDI 145 KM
Piwa: 92/1
Wysłany: Sob 31 Sie 2013, 22:12
Temat postu:

Re: ( Peugeot 407 ) depollution system faulty - regulacja ciśnienia turbo


Wracam na łono dopiero co rozpoznanego wątku i w pierwszych słowach witam swojego ulubionego polemistę, nie pamiętam z jakiego forum...

Co do kolegi poszkodowanego Dexter11a, to widać, że dużo wysiłku i serca wkłada w swoją maszynę. Przedstawia nam tu ładne obrazki z Peugeot Planet 2000, z których nie udało się tak do końca wyczytać całej prawdy o przyczynach "mulenia". Chodzi o kluczowe z punktu widzenia usterki wartości: ciśnienie doładowania powietrza, mierzone czujnikiem ciśnienia piezoelektrycznym (1) - na rysunku poniżej, oraz masę powietrza, mierzoną masowym przepływomierzem powietrza (2).

Pozwolę sobie zacytować fragmenty diagnostyki, a mianowicie: pierwszy odczyt - obroty silnika 3328 obr/min, ciśnienie dolotowe zmierzone (czyli rzeczywiste ciśnienie doładowania powietrza) 2,38 bar, wartość zadana ciśnienia powietrza 2,20 bar, zmierzony wydatek powietrza (masa powietrza rzeczywista) 1118 mg/wtrysk i... niestety, tutaj się tabelka urywa. Brak jest zadanej (normatywnej) masy powietrza. Widzimy nadmiar ciśnienia zmierzonego (rzeczywistego) o 0,18 bar.
Drugi odczyt - obroty 819 obr/min (czyli bieg jałowy) i tym razem mamy m.in. dwie masy powietrza: rzeczywista (tu nazwana zmierzonym wydatkiem powietrza) 294 mg/wtrysk i zadana (zalecany wydatek powietrza) 282 mg/wtrysk.
Czyli nadmiar masy powietrza rzeczywistej. Potwierdza to jakoby mpp wskazywał za dużo powietrza rzeczywistego. Mówiłem o tym w pierwszym wejściu:
Cytat:
Masowy przepływomierz prawdopodobnie zawyża sygnał przesyłany do sterownika. W związku z tym komputer wpuszcza za dużo spalin EGR do świeżego powietrza niż powinien.
Jednak brak jest potwierdzenia w zbyt dużym ciśnieniu doładowania przy 819 obr/min. Po prostu nie ma danych o tym parametrze akurat w tym momencie. I tak przez pięć czy sześć obrazków. Jak jest ciśnienie, to brak masy, jak jest masa, to brak ciśnienia...

No trudno, stało się. Proponuję na razie zadziałać tak, jakby faktycznie chodziło o uszkodzony mpp. Najpierw pojeździć po ulicy, nie szalejąc powyżej 3000 obr/min oraz odpinając i wpinając kostkę elektryczną mpp. Jeżeli będziesz jeździł za szybko (tj. powyżej obrotów 2500), to sterownik złośliwie zacznie wprowadzać "tryb awaryjny pracy", nie dając szansy na zauważenie jakichkolwiek różnic w jeździe z/bez mpp.
Gdy zauważysz wyraźną różnicę na korzyść w momencie odłączenia przepływomierza, tzn. że on właśnie jest winien (w 99% kable lub styki przepływki). Natomiast układ recyrkulacji spalin jest w pełnej sprawności. Odłączony przepływomierz sterownik odbiera jako całkowitą usterkę (0 V sygnału). Natychmiast podaje "wartość zastępczą" masy powietrza (ok. 300-400 mg/wtrysk - dokładnie nie pamiętam) oraz co najważniejsze, zamyka dopływ spalin EGR do świeżego powietrza. Po prostu, skoro nie wie, jaka jest w danej chwili masa powietrza, to nie będzie walił spaliny "na ślepo" do świeżego powietrza. Tak jest zaprogramowany.
Dlatego kierowca czuje od razu różnicę: silnik "ożywa", zaczyna pracować żywiołowo, bez zamulenia, itd.

Natomiast jeżeli przy wypiętej kostce elektrycznej mpp, nie widać żadnej różnicy w charakterystyce pracy jednostki napędowej, oznacza prawdopodobnie usterkę recyrkulacji spalin. Należy sprawdzić szczególnie zawór dozujący spaliny, czy nie ma on "przecieków". Jeżeli ma, naprawić.

Dowiadujemy się zatem, że mpp oraz EGR ściśle ze sobą współpracują. Przepływka nie współpracuje z turbosprężarką. Najważniejszym czujnikiem po stronie turbosprężarki jest czujnik ciśnienia doładowania oraz czujnik kopiowania turbiny.
Dla zobrazowania współpracy mpp z EGR oraz pokazania sposobu sprawdzania jednego i drugiego, wklejam kolejny obrazek - tym razem oscylogram. Nawiasem, oscyloskop jest najmocniejszym narzędziem w sytuacjach beznadziejnych, tj. brak błędów w pamięci ECU oraz gdy mechanicy wymienili połowę silnika... bez rezultatu.


Na koniec, gdybyś zdecydował się sprawdzić dokładniej przepływomierz, wklejam tabelkę parametrów dwóch typów przepływki w funkcji prędkości obrotowej.


Powodzenia w diagnozowaniu

Pzdr KotBury


Ostatnio zmieniony przez KotBury dnia Czw 17 Paź 2013, 10:21, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Reklama








Wysłany: Sob 31 Sie 2013, 22:12
Temat postu:

reklama


Powrót do góry
ATBCK

Auto Maniak



Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 1902
Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa
Posiadane auto: Peugeot 407SW 2.0HDI 2010r.
Piwa: 175/1
Wysłany: Sob 31 Sie 2013, 22:31
Temat postu:

Re: ( Peugeot 407 ) depollution system faulty - regulacja ciśnienia turbo


sprawdź jeszcze zębatki od klapek na podwójnej przepustnicy powietrza
znajduje się ona w okolicy czujnika ciśnienia doładowania (z przodu silnika)

moga być jakieś ząbki wyrobione i klapki mogą sie przycinać w związku z czym czujnik może odbierać wyższą wartość ciśnienia niż sterownik sobie wymaga
Powrót do góry
Dexter11a

Debiutant



Dołączył: 17 Gru 2009
Posty: 17
Skąd jesteś (miejscowość / region): Podkarpackie
Posiadane auto: Peugeot 407 2.0HDI kombi (2007)
Piwa: 0/1
Wysłany: Nie 01 Wrz 2013, 00:02
Temat postu:

Re: ( Peugeot 407 ) depollution system faulty - regulacja ciśnienia turbo


Narazie dziękuje bardzo kolegą za pomoc i zainteresowanie. Spróbuje coś zdiagnozować i odp. Pozdrawiam
Powrót do góry
Dexter11a

Debiutant



Dołączył: 17 Gru 2009
Posty: 17
Skąd jesteś (miejscowość / region): Podkarpackie
Posiadane auto: Peugeot 407 2.0HDI kombi (2007)
Piwa: 0/1
Wysłany: Nie 01 Wrz 2013, 00:17
Temat postu:

Re: ( Peugeot 407 ) depollution system faulty - regulacja ciśnienia turbo


mam tylko jeszcze takie pytanie odnośnie gdyby się okazało iż wina może leżeć po stronie recyrkulacji spalin i muszę sprawdzić i zdemontować EGR. zawór EGR jest połączony z chłodnicą spalin do której jest podłączony wąż z cieczą chłodząca z takim małym koreczkiem, czy do demontażu samego zaworu muszę upuścić ten płyn chłodniczy.
Powrót do góry
KotBury

Auto Maniak



Dołączył: 25 Sie 2013
Posty: 970
Skąd jesteś (miejscowość / region): Goleniów k/Szczecina
Posiadane auto: 406 2,0 HDI 110 KM combi 2000, KIA CARNIVAL 2,9 CRDI 145 KM
Piwa: 92/1
Wysłany: Nie 01 Wrz 2013, 12:05
Temat postu:

Re: ( Peugeot 407 ) depollution system faulty - regulacja ciśnienia turbo


Nie, nie musisz spuszczać płynu chłodzącego. Proponuję jednak, zanim wymontujesz coś z układu EGR, zaślepić go tymczasowo w miejscach zaznaczonych czerwonymi kółkami na moim pierwszym obrazku. Właśnie dlatego m.in. ten rysunek wkleiłem. Po zaślepieniu, obojętnie - w jednym lub drugim miejscu, po prostu tam gdzie jest lepszy dostęp, zacznij testować silnik podczas jazdy po ulicy. Przy czym po raz kolejny zwracam uwagę (a mówił również kolega ATBCK): "nie pałuj" silnika powyżej 3000 obr/min. Wyższe obroty potęgują zakłócenia w spalaniu i prowokują sterownik do trybu awaryjnego, o czym mowa. Gdy kręcisz w zakresie obrotów średnich, komputer ma szansę "wybrać wszystkie luzy" w ramach swojej ponad 30%-owej możliwości samoregulacji. Gdy "kładziesz cegłę" na gaz, utrzymujesz go stale w 100%-owej gotowości i przez to nie dajesz mu żadnej szansy do korekcji.
Ponadto nie jest to benzyna i największy moment obrotowy każdy turbodiesel osiąga w zakresie obrotów 1800-2800 obr/min. Powyżej 3500 obr/min zaczyna się niepotrzebne zarzynanie wszystkich podzespołów, a i tak niczego nie osiągasz poza maksimum tego, co uzyskujesz przy niższych obrotach. Osiągasz jednak jeden absolutnie pewny stan: lej w paliwie w baku...

Jeżeli po zaślepieniu stwierdzasz poprawę, uszkodzony jest obwód recyrkulacji spalin. Podkreślam z naciskiem: nie układ podciśnieniowy sterowania EGR, tylko jest uszkodzenie mechaniczne, np. "zacięty" zawór w położeniu "otwarty" i nie zamyka się w ogóle na rozkaz elektryczny komputera. Układ sterujący EGR w tym silniku jest elektryczny, nie podciśnieniowy, stąd moje podkreślenie.

Jeżeli nie stwierdzisz poprawy, to podejrzany jest mpp. Jeśli okaże się, że cały układ EGR + mpp są bez zastrzeżeń, to w dalszej kolejności zwrócić swe piękne oczy na wskazówki wypisane przez mojego ulubionego kolegę polemistę w jednym z poprzednich postów:
Cytat:
Do sprawdzenia pozostaje
- Czujnik ciśnienia doładowania
- Czujnik sygnału dodatkowego położenia turbosprężarki tzw czujnik kopiowania turbo na turbinie
- Problem podciśnienia (Za duże podciśnienie - elektrozawór)
- Geometria zmienna turbosprężarki zablokowana w pozycji "doładowanie maksymalne"
- Uszkodzona turbosprężarka.
Co do problemu podciśnienia (za duże podciśnienie - elektrozawór), zgadzam się z kolegą polemistą, że elektrozawór ciśnienia doładowania może być "zacięty" w pozycji "maksymalne ciśnienie". Dobrym sprawdzianem wówczas byłaby chwilowa podmiana na identyczny zawór z innego silnika i jazda testowa po ulicy. Jeżeli problem ustępuje, dopiero wtedy dokonywać zakupów uszkodzonych części, nie odwrotnie.

Taka jest procedura wykrycia usterki i nie potrzeba wymieniać połowy silnika. Nadto najpierw usuwamy usterkę, a dopiero potem kasujemy błędy, nie odwrotnie.

Pzdr KotBury


Ostatnio zmieniony przez KotBury dnia Pią 04 Kwi 2014, 07:46, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
gunar122

Debiutant



Dołączył: 31 Sie 2012
Posty: 16
Skąd jesteś (miejscowość / region): Koszalin
Posiadane auto: Peugeot 407 sw
Piwa: 0/0
Wysłany: Nie 01 Wrz 2013, 14:37
Temat postu:

Re: ( Peugeot 407 ) depollution system faulty - regulacja ciśnienia turbo


Witam kolegów mam podobne problemy - przygazówka przy wyprzedzaniu i włącza się abgassystemdefekt potem błąd tempomatu i jak ciągnę dalej to trzeba uciekać do rowu bo odcina moc i jedzie jak mój eltek 85 konny.
A więc dałem go do warsztatu bosch i wymienili mi czujnik kopiowania turbo, potem wywalili turbinę i dałem do regeneracji. Teraz swiszczy pug jak złotko ale jak wyjechałem za warsztat to przy wyprzedzaniu znowu ten pedalski komunikat i ten drugi i szlag mnie trafia. Pali jak smok , kopcki a te objawy pojawiły się również przed wspomnianymi naprawami. Ale jak wyczytałem z powyższych wypowiedzi to może jakaś bzdura Embarassed ja juz nie mam siły z nim walczyć , a walka trwa rok pełen. Wpakowałem troche kasy a efekt żaden. Obroty 3000 ponad i komunikaty
Pojawienie się komunikatu o błędzie tempomatu zaczęlo się po podniesieniu momentu obrotowego do 400 Nm co daje jakieś 20 km więcej 407-ce
Pomóżcie chłopaki kumple maja skody i jeżdzą
_________________
Sprzedałem vweja po to aby się cieszyć moim drugim z życiu peugeotem hdi
Powrót do góry
gunar122

Debiutant



Dołączył: 31 Sie 2012
Posty: 16
Skąd jesteś (miejscowość / region): Koszalin
Posiadane auto: Peugeot 407 sw
Piwa: 0/0
Wysłany: Nie 01 Wrz 2013, 16:15
Temat postu:

Re: ( Peugeot 407 ) depollution system faulty - regulacja ciśnienia turbo


Odłączyłem czujnik lub kabelek od przepływki i pojechałem na trasę i na przygazówce z trzecim biegiem do 4000 obr/min żadnej dyskoteki na panelu tym duzym z navi. I lepiej się zbiera na dłuższym dystansie...
Ale jednego nie rozumiem to bez przepływki lepiej chodzi? Wink
_________________
Sprzedałem vweja po to aby się cieszyć moim drugim z życiu peugeotem hdi
Powrót do góry
KotBury

Auto Maniak



Dołączył: 25 Sie 2013
Posty: 970
Skąd jesteś (miejscowość / region): Goleniów k/Szczecina
Posiadane auto: 406 2,0 HDI 110 KM combi 2000, KIA CARNIVAL 2,9 CRDI 145 KM
Piwa: 92/1
Wysłany: Nie 01 Wrz 2013, 17:10
Temat postu:

Re: ( Peugeot 407 ) depollution system faulty - regulacja ciśnienia turbo


Cytat:
Ale jednego nie rozumiem to bez przepływki lepiej chodzi?
No, właśnie, gdybyś uważnie przeczytał cały wątek, to nie zadawałbyś takich pytań. Odpięty przepływomierz sygnalizuje komputerowi "brak masy powietrza", ponieważ pozbawiłeś go zasilania elektrycznego i uniemożliwiłeś przesłanie jakiegokolwiek sygnału. Dlatego komputer stosuje do obliczeń dawki wtrysku paliwa paliwa "masę zastępczą", o czym mówiłem. Nie jest to wartość maksymalna, tylko w okolicach minimalnej (ok. 300 mg/wtrysk), umożliwiająca dojazd do najbliższego warsztatu. Jeżeli jeździsz na "masie minimalnej", to komputer nie pozwoli na wtrysk paliwa maksymalny. Gdyby walił duże dawki paliwa przy minimalnej ilości powietrza, to wg niego byłoby straszne zakłócenie w spalaniu typu: "za dużo paliwa". Sterownik nie widzi, że to jest "ściema" i że w rzeczywistości silnik otrzymuje normalną ilość powietrza. Dlatego przy odpiętej przepływce nie pozwoli Ci kręcić więcej niż 3500 obr/min i zaraz wprowadzi "tryb awaryjny", bo nie zgadzają mu się słupki w matrycach pamięci...
Pamiętać również należy, o czym mówiłem piętro wyżej, że przy odpiętej przepływce, sterownik nie dopuszcza do świeżego powietrza ani grama spalin z recyrkulacji. Dlatego kierowca odczuwa wyraźnie jakby większą "żwawość" silnika, zwłaszcza na niskich obrotach.
Świadczy to również o tym, że mpp jest "częściowo" uszkodzony, ponieważ zawyża wartości masy powietrza. Resztę można doczytać wyżej.

Wobec tego jasnym jest, że lepiej jeździć ze sprawną przepływką i w ogóle ją mieć, niż nie mieć... Jak to mówią: jazda bez przepływki, to gwarantowany wzrost ciśnienia krwi i gwałtowny przypływ adrenaliny, gdy nagle silnik "zdycha" przy wyprzedzaniu traktora... Przypomina to poważną awarię turbosprężarki, choć, jak już zapewne niektórzy się zorientowali, ma niewiele z nią wspólnego. Ba, znam, wcale nie pojedyncze przypadki, że renomowani mechanicy wymieniali całkiem sprawne turbosprężarki. A okazało się, że winę ponosiły właśnie przepływomierze... Kto wie, czy ofiarą takiej pomyłki nie okazał się kolega gunar122...

Pzdr KotBury


Ostatnio zmieniony przez KotBury dnia Pią 04 Kwi 2014, 07:51, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
gunar122

Debiutant



Dołączył: 31 Sie 2012
Posty: 16
Skąd jesteś (miejscowość / region): Koszalin
Posiadane auto: Peugeot 407 sw
Piwa: 0/0
Wysłany: Nie 01 Wrz 2013, 18:54
Temat postu:

Re: ( Peugeot 407 ) depollution system faulty - regulacja ciśnienia turbo


A te podkręcenie mocy o 20 km nie jest całym spiritus mowens? choć wspomniałem sam że wcześniej już było z nim coś nie tak w ogóle to
dzięki za odzew (osobiscie też się udzielam na forum ciesielskim). Jak coś to lecę wpiąć tą kostkę z powrotem do slotu Embarassed
_________________
Sprzedałem vweja po to aby się cieszyć moim drugim z życiu peugeotem hdi
Powrót do góry
KotBury

Auto Maniak



Dołączył: 25 Sie 2013
Posty: 970
Skąd jesteś (miejscowość / region): Goleniów k/Szczecina
Posiadane auto: 406 2,0 HDI 110 KM combi 2000, KIA CARNIVAL 2,9 CRDI 145 KM
Piwa: 92/1
Wysłany: Nie 01 Wrz 2013, 19:18
Temat postu:

Re: ( Peugeot 407 ) depollution system faulty - regulacja ciśnienia turbo


Cytat:
A te podkręcenie mocy o 20 km nie jest całym spiritus mowens?
Na to pytanie to już Ty sam musisz sobie odpowiedzieć, albo wykonawca tuningu. Ogólnie można powiedzieć: "to zależy, jak starannie wykonano tuning". Jeżeli chce się, aby dodatek mocy był "niewidoczny" dla komputera, obsługującego restrykcyjne systemy zapobiegania dymieniu, jak FAP, katalizator, sonda lambda, recyrkulacja spalin, wtrysk paliwa, itd., to praktycznie powinny być zmienione niemal całkowicie matryce pamięci. A to niemało kosztuje. Muszą się za to brać prawdziwi zawodowcy, przede wszystkim programiści, obeznani z kalkulatorami samochodowymi.
Natomiast gdy swoje łapki wkładają amatorzy, albo oszuści, którzy np. za kilkadziesiąt czy kilkaset złotych robią tzw. "chip-tuning", to skutki mogą być nieraz opłakane. To jest zresztą szerszy temat.
W Twoim przypadku, gdy silnik zaczął szwankować zaraz po "wirusie", a przedtem był OK, to koniecznie zgłoś problem do wykonawcy tuningu, nie do nas... Być może zapłaciłeś "oszczędnościowo" 300 czy 500 złotych i teraz to Ty masz zagwozdkę, a nie "fahowiec".

PS
A co to jest "forum ciesielskie"? że zadam tak niedyskretne pytanie...

Pzdr KotBury
Powrót do góry
gunar122

Debiutant



Dołączył: 31 Sie 2012
Posty: 16
Skąd jesteś (miejscowość / region): Koszalin
Posiadane auto: Peugeot 407 sw
Piwa: 0/0
Wysłany: Pon 02 Wrz 2013, 19:10
Temat postu:

Re: ( Peugeot 407 ) depollution system faulty - regulacja ciśnienia turbo


forum ciesielskie to jadka dla fachowców z branży ciesielskiej a przede wszystkim doradztwo na temat więżb
_________________
Sprzedałem vweja po to aby się cieszyć moim drugim z życiu peugeotem hdi
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum PEUGEOT Forum Strona Główna -> ( Peugeot 407 ) Silnik Diesel-układ chlodzenia-układ zasilania-układ napędowy. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 2 z 7
Ogłoszenia sprzedaży - Peugeot 407 »

Opinie o samochodach Peugeot 407 - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Peugeot 407 ) Silnik Diesel-układ chlodzenia-układ zasilania-układ napędowy.


Peugeot1007

8 990

2006r.

170 000 km

wielkopolskie

Peugeot108

39 900

2018r.

17 000 km

wielkopolskie

Peugeot307 SW

10 300

2004r.

230 000 km

śląskie

Peugeot3008

32 990

2011r.

135 246 km

pomorskie

Peugeot308

54 990

2018r.

109 000 km

śląskie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group



Partnerskie fora dyskusyjne: Peugeot 405 club   



Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System