Peugeot

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Peugeot 407 ) depollution system faulty - regulacja ciśnienia turbo


Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum PEUGEOT Forum Strona Główna -> ( Peugeot 407 ) Silnik Diesel-układ chlodzenia-układ zasilania-układ napędowy.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KOSA783

Debiutant



Dołączył: 01 Gru 2014
Posty: 10
Skąd jesteś (miejscowość / region): Świecie
Posiadane auto: Peugeot 407 SW 1.6 HDI fap
Piwa: 1/0
Wysłany: Sob 06 Gru 2014, 18:32
Temat postu:

Re: ( Peugeot 407 ) depollution system faulty - regulacja ciśnienia turbo


Witam, wynik peugeot 1 mechanik 0.Sprawdzone zostały czujnik ciśnienia doładowania, elektrozawór, przepustnica, przedzwonione wiązki pomiędzy czujnikami a ecu, Nic to wszystko nie dało, dalej wywala przeładowanie. Jedyne co jeszcze zostało to, że jest zasyfiony kolektor dolotowy i przy szybkim wzroście ciśnienia doładowania silnik nie zdazy zasac całego powietrza i stąd przeładowanie. To jedyne co zostało, oprócz turbiny.
Jak zwykle liczę na pomoc kot bury. Co do fapa różnice ciśnień są wzorowe ale mimo to wypalenie co 100km Sad
Powrót do góry
KotBury

Auto Maniak



Dołączył: 25 Sie 2013
Posty: 970
Skąd jesteś (miejscowość / region): Goleniów k/Szczecina
Posiadane auto: 406 2,0 HDI 110 KM combi 2000, KIA CARNIVAL 2,9 CRDI 145 KM
Piwa: 92/1
Wysłany: Sro 10 Gru 2014, 01:29
Temat postu:

Re: ( Peugeot 407 ) depollution system faulty - regulacja ciśnienia turbo


Obejrzyj filmik YT tutaj. Zwróć uwagę, jak pod koniec filmu gość reguluje kąt położenia łopatek turbiny i jakie to ma znaczenie przy uzyskiwaniu normatywnego ciśnienia doładowania.

Pzdr KotBury
Powrót do góry
KOSA783

Debiutant



Dołączył: 01 Gru 2014
Posty: 10
Skąd jesteś (miejscowość / region): Świecie
Posiadane auto: Peugeot 407 SW 1.6 HDI fap
Piwa: 1/0
Wysłany: Wto 30 Gru 2014, 18:33
Temat postu:

Re: ( Peugeot 407 ) depollution system faulty - regulacja ciśnienia turbo


Witam, wina była zmienna geometria turbiny, w końcu trafiłem na kumatego mechanika, któremu naprawa=regulacja VTG za pomocą vakuometru zajęła 15 minut łącznie z podpięciem kompa i skasowaniem błędu z licznika.
Powrót do góry
Wystawiono 1 piw(a)
Misioooo24

Czytelnik



Dołączył: 30 Maj 2015
Posty: 1
Skąd jesteś (miejscowość / region): Dussledorf
Posiadane auto: Peugeot 407 2.0 HDI Sport
Piwa: 0/0
Wysłany: Sob 30 Maj 2015, 19:52
Temat postu:

Nie działa TURBO.. Pomocy..


Witam.
Mam problem tego typu że, kupiłem auto jakieś pół roku temu od wujka, wszystko było wporządku, pojechałem do niemiec i wrocilem kilka razy i po pewnym czasie zaczelo się wylaczac turbo na na chwile to na dluzej, po ponownym odpaleniu silnika raz przechodzilo raz nie, teraz nie załącza się wcale i auto tragicznie muli, NIE DYMI. co może być przyczyną? i jak łatwo to rozwiązać choć na chwile żeby dojechać do pl? FAP WYCIĘTY.
Powrót do góry
Mascotte

Czytelnik



Dołączył: 04 Cze 2015
Posty: 5
Skąd jesteś (miejscowość / region): Katowice
Posiadane auto: peugeot 407 2.0 hdi SW 2005r
Piwa: 0/0
Wysłany: Sob 06 Cze 2015, 10:19
Temat postu:

Depolution system faulity


Witam . Dołączam się do tematu. Na początku chciałem zaznaczyć że od dłuższego czasu sledze to forum i ten temat.Mam podobny problem jak tutaj, a mianowicie kilka błędów
pierwszy
błąd stały sygnał ciśnienia turbo zwarcie do plusa

błąd stały Elektrozawór przepustnicy egr układ rozwarty( egr był czyszczony i robiony test podzespołów programem pp 2000 i stuka)

błąd stały Ograniczenie prędkości samochodu zwarcie do plusa lub przerwa w obwodzie

błąd stały ograniczenie prędkości samochodu spójność napięcia czujnika

błąd stały sygnał kopiowania położenia turbo położenie zbyt odległe od wartości zadanej

błąd przejściowy sygnał regulatora ciśnienia oleju napędowego spójność

błąd przejściowy sygnał regulatora wydatku oleju napędowego spójność

Wiem że wam to nic nie mówi bo nie mam odczytów parametrów bieżących i tu jest moje pytanie:
Robię je programem pp2000 na postoju i podczas jazdy zapisuje je naciskając F5 ale nigdzie ich nie mogę znależć wychodzę z programu i na końcu jest opcja zapisz ,zapisuje i nic .Proszę o jakąś podpowiedz jak to zrobić.

Teraz może troszkę o moich objawach. Odpalam samochód (oczywiście po skasowaniu błędów ) Wszystko ok samochód się zbiera ma moc wszystko gra do czasu jak pociągnę do troszkę mocniej to znaczy troszkę mu depnę .Zaświeca się wspomniany depollution system faulity i ogranicznik prędkości ale samochód traci delikatnie moc gorzej jest jak go pociągne jeszcze troszkę tak do 130k/h czuć szarpnięcie samochodu i już po mocy .Pedał gazu do podłogi a on nic. Po tym zdarzeniu przy mniejszych prędkościach w granicach obrotów 1800 a 2300 czuć szarpnięcia samochodu i pisknięcia (szarpniecie i pisk jakby pompa się zacierała lub jakiś pasek piszczy) .Jak zgaszę samochód to już mogę zapomnieć o odpaleniu.

Teraz troszkę o tym co zrobiłem mianowicie u mnie elektrozawór podciśnienia znajdujący się nad rozrządem nie ma króćca odpowietrzającego są tylko dwa wężyki dolot i wylot jest jakiś wężyk krótki ala mikrofon lub zaślepiony koło pompy podciśnienia. Wymieniłem filtr paliwa jeden większy opiłek i szlam na spodzie filtra, wyczyściłem założyłem nowy.Niema żadnych bąbli powietrza.Wymiana filtra powietrza.Rozrzad plus pompa wody i płyn. Tyle narazie zrobiłem.

Dodam że samochód jest troszkę inny od opisywanych tutaj ponieważ fabrycznie nie posiada Dpf.

Peugeot 407 SW 2005r 2.0 hdi bez DPF skrzynia automat 4 biegowa.
WARIANT SKOJARZONY WTRYSK SYSTEM WTRYSKU SIEMENS
FILTR ZBIORNIKA BEZ FILTRA ZBIORN.
OBUDOWA PRZEPUSTNICY (DOLOT POWIETRZA DO SILNIKA)
OBUDOWA PRZEPUSTN Z SILN (WLOT POW SILN)
SILNIK DIESEL TURBO DW10BTED4 BEZ FAP
CZUJNIK WODY FILTRA PALIWA BEZ CZUJNIKA OBECNOŚCI WODY W OLEJU NAP
PALIWO OLEJ NAPĘDOWY
USUWANIE ZANIECZYSZCZEŃ (SILNIK)
UKŁ OCZYSZ SPALIN CEE 2000 (SILNIK)
SILNIK (TYP) SILNIK TYP EW/DW
CHŁODZENIE OLEJU WYMIENNIK W SILNIKU I SKRZYNI
PODGRZANIE OBIEGU GAZU OBUDOWY BEZ PODGRZEWANIA OBIEGU GAZU
WAHANIA MOCY (SILNIK) MOC STANDARD
AUTODIAGNOSTYKA EOBD AUTODIAGNOST. "EOBD"
SYSTEM ANTYZANIECZYSZCZENIOWY RECYRKULACJA SPALIN "EGR"
TECHNIKA USUWANIA ZANIECZYSZCZEŃ POJAZDU UKŁ OCZYSZ SPALIN TECH POJAZD L4
FILTR CZĄSTEK (FAP) BEZ FILTRA PRZECIWPYŁOWEGO
WENTYLATOR 1 WENTYLATOR STER. ELEKTRONICZNE ZABUD
Szczerze mówiąc to dopiero co go kupiłem dwa miesiące temu i prawdopodobnie sprzedawca pęka z śmiechu że znalazł frajera na kupno. Trudno już nikt go ode mnie nie kupi więc muszę z tym walczyć.

Reasumując proszę o podpowiedz jak zapisać logi żebym mógł je Wam przedstawić.
Pozdrawiam i czekam na odpowiedz.
Powrót do góry
Reklama








Wysłany: Sob 06 Cze 2015, 10:19
Temat postu:

reklama


Powrót do góry
KotBury

Auto Maniak



Dołączył: 25 Sie 2013
Posty: 970
Skąd jesteś (miejscowość / region): Goleniów k/Szczecina
Posiadane auto: 406 2,0 HDI 110 KM combi 2000, KIA CARNIVAL 2,9 CRDI 145 KM
Piwa: 92/1
Wysłany: Sob 06 Cze 2015, 18:50
Temat postu:

Re: ( Peugeot 407 ) depollution system faulty - regulacja ciśnienia turbo


Nie trzeba było przepisywać potężnego elaboratu nt. silnika i auta. Wystarczyło zamieścić pierwsze 2 linijki. Natomiast rzeczywiście ważne są tabele z parametrami bieżącymi podczas występowania usterki. Jeżeli nie umiesz sobie radzić z zapamiętywaniem i zapisywaniem chwilowych obrazów z planety, to po prostu wciśnij w dogodnym momencie Ctrl+ Prt Scr, czyli wykonaj zrzut z ekranu. Wówczas obraz .jpg lub .png możesz wczytać na jakiś hosting, np. image shack, fotosik lub inny, po czym przesłać na forum.

Jeśli chodzi o kody usterek, gdy są one świeżej daty i stale się powtarzają, oznacza, że Twój silnik jeździ stale albo z niedomiarem powietrza, albo z nadmiarem paliwa. Inną wskazówkę można jeszcze podać, a mianowicie, prawie wszystkie usterki dotyczą czujników i nastawników: prędkości jazdy, kopiowania turbiny, elektrozaworu EGR oraz elektrozaworów po stronie paliwa, tj. ciśnienia i wydatku.
Należy więc w pierwszym rzędzie zlokalizować i usunąć wszystkie usterki po stronie czujników w dowolnej kolejności. Najważniejszym z nich wydaje się być czujnik kopiowania turbiny, którego błędne wskazania wywołują spadek mocy a nawet szarpanie silnika.
Następny w kolejności, moim zdaniem, powinien być elektrozawór EGR, również dający podobne objawy do usterki czujnika kopiowania.

Wszystkie wykryte i zarejestrowane błędy mają charakter elektryczny. A więc pojazd z jakiejś powodzi?

Powinien się tym zająć mechanik/diagnosta, który usterki zarejestrował planetą. Forum, niestety, nie jest w stanie tego zrobić za Ciebie i mechanika. Dopiero kiedy żaden z nich nie radzi sobie, wtedy słać monity na forum, ale z pełną dokumentacją, o czym mowa.

Pzdr KotBury
Powrót do góry
Mascotte

Czytelnik



Dołączył: 04 Cze 2015
Posty: 5
Skąd jesteś (miejscowość / region): Katowice
Posiadane auto: peugeot 407 2.0 hdi SW 2005r
Piwa: 0/0
Wysłany: Sro 24 Cze 2015, 14:04
Temat postu:

Depolution system faulity


Witam ponownie . Wymieniłem zawór EGR ,szarpanie ustąpiło częsciowo ale z tym sobie poradze .Teraz kolejny błąd
P2563 Sygnał położenia zaworu turbosprężarki
WBa[ciwo[ci
Przyczyna . Miejscowy .
Status . Usterka trwała
Charakterystyka błędu. Wartość większa od wartości zadanej
Lista zmiennych powiązanych
Prędkość obrotowa silnika 2656 obr/min
Wydatek wtrysku 46.26 mg/wtrysk
Temperatura płynu chBodz cego silnika 78 ° C
Predkosc pojazdu 92 km/h
Napi cie akumulatora 14.35 Wolt(y)
Stan silnika Obciazony silnik
Czas, który upłynął od + APC 380 sekundy
Ci[nienie turbo zmierzone 2344 mBar
Warto[ zadana ci[nienia turbo 2045 mBar
Zmierzony wydatek powietrza 1145 mg/wtrysk
Cykliczny stosunek otwarcia elektrozaworu turbosprezarki 5 %
Kopiowanie poBo|enia turbo 28 %
Temperatura powietrza w przepBywomierzu -49 ° C
Stan regulacji turbospr |arki Regulowana
P0490 SygnaB przekazywania poBo|enia elektrycznego zaworu recyrkulacji spalin
WBa[ciwo[ci
Przyczyna . Miejscowy .
Status . Usterka trwaBa
Charakterystyka bB du. Zawór nadmiernie zamkniety
Lista zmiennych powi zanych
Pr dko[ obrotowa silnika 2432 obr/min
Wydatek wtrysku 32.90 mg/wtrysk
Temperatura pBynu chBodz cego silnika 83 ° C
Predkosc pojazdu 117 km/h
Napi cie akumulatora 14.01 Wolt(y)
Stan silnika Obciazony silnik
Czas, który upłynął od + APC 306 sekundy
Warto[ zadana wydatku powietrza 703 mg/wtrysk
Zmierzony wydatek powietrza 943 mg/wtrysk
Cykliczny stosunek otwarcia elektrozaworu recyrkulacji spalin 90 %
Cykliczny stosunek otwarcia elektrozaworu przepustnicy recyrkulacji spalin 10 %
Temperatura powietrza w przepBywomierzu 28 ° C
Przekaz sygnalu polozenia zaworu recyrkulacji spalin -100 %
Warto[ zadana poBo|enia zaworu EGR -99 %
Cisnienie atmosferyczne 937

najbardziej rozchodzi mi się o turbine czemu przeładowywuje.Dodam ze nie mam trzeciego krucca na zaworze podcisnienia nie wiem czy ten model tak ma czy jakiś osioł poprzedni taki założył i dlatego nie upuszcza podcisnienia i przeładowywuje .

Proszę o pomoc
Powrót do góry
Mancias

Czytelnik



Dołączył: 28 Cze 2015
Posty: 1
Skąd jesteś (miejscowość / region): kuj-pom
Posiadane auto: Peugeot 407 1,6HDi 2004
Piwa: 0/0
Wysłany: Nie 28 Cze 2015, 13:06
Temat postu:

Re: ( Peugeot 407 ) depollution system faulty - regulacja ciśnienia turbo


Witam szanownych kolegów.
Mój problem z Pugiem zaczął się dwa tankowania temu. Zakupiłem olej napędowy na stacji na "O", silnik zmienił odgłos, zaczął kopcić przy przyspieszaniu, spalanie w cyklu mieszanym wzrosło z 6,2 do 6,8 l/100km oraz DPF wypalał się co 100-150 km. Po wypaleniu tego świństwa spalanie nie spadło, jednak dymienie ustąpiło, teraz puszcza tylko czarnego bączka przy przyspieszaniu, natomiast DPF wypala się co 500-600 km.
Po przejechaniu ok 1,5 tyś. km. zapaliła się kontrolka Check Engine oraz wyświetlił się komunikat "Anti-pollution...". Niestety nie mogłem przeskanować błędów ponieważ pożyczyłem interfejs, zatem po przewertowaniu tego forum spróbowałem cokolwiek zdiagnozować. Zacząłem od wypięcia przepływomierza. Jazda próbna, silnik wydawał się trochę żwawszy, jednak to mógł być efekt psychologiczny, zgasła kontrolka Check engine oraz przestał w ogóle kopcić przy przyspieszaniu. Po podłączeniu przepływki kopcenie wróciło. Okazało się, że wiązka do czujnika jest przetarta, po zaizolowaniu i jeździe próbnej nie wykryłem dymienia. Na drugi dzień pojechałem do pracy, po przyjechaniu do pracy (ok 17km) zobaczyłem, że silnik znów kopci i zapaliło się Check engine.
W chwili obecnej mam wypiętą kostkę i po przeskanowaniu chińskim interfejsem mam następujące błędy P1351, P0104, P0113. Jeśli dobrze rozumiem pierwszy błąd jest związany ze świecami zapłonowymi, natomiast dwa dodatkowe są od czujnika przepływu i temperatury? Do tego po rozgrzaniu zapalają mi się następujące błędy P0040, P0041, P0043, P0044. Przy czym zawsze jest to jeden z tych, nigdy dwa lub więcej.
Prosiłbym o poradę co jeszcze mogę samodzielnie zdiagnozować przed wizytą u mechanika? Jeśli dobrze rozumiem problemem może być przepływomierz, który błędnie steruje zaworem EGR? Zatem czy można wykluczyć zatarcie zaworu? Co z wtryskiwaczami? Jeśli dobrze myślę to także można wykluczyć ich "lanie", ponieważ nie ustąpiłoby dymienie. W końcu co z tymi błędami? Czyżby to był problem z sondą lambda?
Pozdrawiam
Powrót do góry
Mascotte

Czytelnik



Dołączył: 04 Cze 2015
Posty: 5
Skąd jesteś (miejscowość / region): Katowice
Posiadane auto: peugeot 407 2.0 hdi SW 2005r
Piwa: 0/0
Wysłany: Sro 15 Lip 2015, 20:27
Temat postu:

Depolution system faulity


Witam. Usunąłem problem. Winna była turbina i egr lecz mam kolejny. Nigdzie nie mogę znaleźć kogoś z pp do adaptacji egr i kilku ustawień. Nie świecą się żadne kontrolki lecz auto nieam takiej mocy jak powinno. Czy ktoś z kolegów forumowiczów z okolic Katowic jest w stanie pomoc. Pozdrawiam
Powrót do góry
fenton

Debiutant



Dołączył: 04 Wrz 2014
Posty: 15
Skąd jesteś (miejscowość / region): Rzeszów
Posiadane auto: Peugeot 407 Sedan, 1.6 Hdi, 2007
Piwa: 0/1
Wysłany: Czw 30 Lip 2015, 11:43
Temat postu:

Re: ( Peugeot 407 ) depollution system faulty - regulacja ciśnienia turbo


Witam.
Wyskoczył komunikat "depollution system faulty" - komputer wskazuje, że czujnik różnicy ciśnień w filtrze fap pokazuje stałą dodatnią wartość nawet po wyłączeniu silnika. Mechanik błąd skasował, a ja już mam zamówioną wymianę czujnika za 2 dni (250 zł). Błąd "depolution..." wyskoczył po kilku kilometrach ponownie. Na drugi dzień pokazał się raz, lecz teraz już go nie ma.
Pytanie: 1. Czy można z takim czujnikiem jeździć?, 2. Czy skasowany błąd pojawi się ponownie bo mu czujnik tak sygnalizuje, czy skasowanie błędu ignoruje błąd czujnika?
Powrót do góry
KotBury

Auto Maniak



Dołączył: 25 Sie 2013
Posty: 970
Skąd jesteś (miejscowość / region): Goleniów k/Szczecina
Posiadane auto: 406 2,0 HDI 110 KM combi 2000, KIA CARNIVAL 2,9 CRDI 145 KM
Piwa: 92/1
Wysłany: Czw 30 Lip 2015, 13:07
Temat postu:

Re: ( Peugeot 407 ) depollution system faulty - regulacja ciśnienia turbo


Zanim zaczniesz wymieniać na potęgę, najpierw sprawdź, czy rzeczywiście jest powód różnicy ciśnień. Jeśli bowiem filtr FAP jest fizycznie zabity sadzami, to niestety, nawet po wymianie 20 czujników, nadal będzie pokazywana różnica ciśnień.
Uprzytamniam od razu kwestie zrozumienia problemu. Filtr FAP przypomina do złudzenia kominiarza, który czyści komin w chałupie, zaopatrzonej w piec c.o. Poprzez analogię z silnikiem HDi rozumujemy, że komin nie zapycha się sam z siebie sadzami. Wydech jednostki napędowej więc również nie zapycha się sam z siebie. Przyczynia się do tego złe spalanie w piecu (tu: silniku spalinowym), ponieważ powstaje sytuacja zakłócająca, tj. "albo za mało powietrza, albo za dużo paliwa". Tak więc nie zaczynamy diagnostyki pieca c.o. od mycia karczerem pod ciśnieniem kominiarza, dlatego że nagromadziło się bardzo dużo tłustej sadzy w kominie, tylko najpierw wykrywamy, dlaczego piec dymi. Tak samo z silnikiem HDI, nie zaczynamy od dłubania w FAP-ie, czujnikach różnicowych i temperatury, ale staramy się zlokalizować pierwotną przyczynę, tj. dlaczego silnik wydziela za dużo sadzy.
Zabiegi wokół FAP przypominają zabiegi wokół kominiarza. Zajmujemy się tylko nimi, a przecież nie są pierwotną przyczyną, tylko skutkiem złego spalania w piecu lub silniku.
Krótko mówiąc, jeśli usuniemy pierwotną przyczynę dymienia, silnik i jego filtr FAP wrócą automatycznie do równowagi i nie będzie powodów do różnicy ciśnień, a także wymiany czujnika.

Pzdr KotBury
Powrót do góry
fenton

Debiutant



Dołączył: 04 Wrz 2014
Posty: 15
Skąd jesteś (miejscowość / region): Rzeszów
Posiadane auto: Peugeot 407 Sedan, 1.6 Hdi, 2007
Piwa: 0/1
Wysłany: Sob 01 Sie 2015, 07:53
Temat postu:

Re: ( Peugeot 407 ) depollution system faulty - regulacja ciśnienia turbo


KotBury napisał:
...jeśli usuniemy pierwotną przyczynę dymienia, silnik i jego filtr FAP wrócą automatycznie do równowagi i nie będzie powodów do różnicy ciśnień, a także wymiany czujnika.
Pzdr KotBury

Wszystko okazało się po mojej myśli i niskich w kosztach. Czujnik (250 zł) był rzeczywiście uszkodzony i następnie wymieniony. Filtr FAP zanieczyszczony w 23 procentach - wyczyszczony, błąd skasowany, wszystko działa dobrze.
Ponadto wtryski miały być w fatalnym stanie (podawanie bardzo dużej mieszanki na 2 cylindry, obcinanie jej na 2 pozostałe) oraz opinia bardzo "popularnego" i pewnego siebie diagnostyka i tuningowca rzeszowskiego, że trzeba jak najszybciej oddać je do regeneracji bo zaraz wypali dziurę w tłoku. Kontrolna wizyta w ASO - po podłączeniu ponownym do komputera okazuje się, że wtryski oraz cały silnik pracują idealnie, trzeba było podmienić tylko ten czujnik.
Powrót do góry
KotBury

Auto Maniak



Dołączył: 25 Sie 2013
Posty: 970
Skąd jesteś (miejscowość / region): Goleniów k/Szczecina
Posiadane auto: 406 2,0 HDI 110 KM combi 2000, KIA CARNIVAL 2,9 CRDI 145 KM
Piwa: 92/1
Wysłany: Sob 01 Sie 2015, 11:20
Temat postu:

Re: ( Peugeot 407 ) depollution system faulty - regulacja ciśnienia turbo


No i bardzo fajnie, że okazało się po Twojej myśli. Dowodzi to tylko tezy, że nie należy się kierować diagnozami pewnych siebie mechaników, tylko wskazaniami własnego, osobistego komputera wtryskowego. Jest to zawsze pierwszy krok w kierunku rozwiązania problemu, a nie ostatni. Mimo oczywistego sukcesu w usunięciu usterki, zauważ, że popełniłeś ów popularny błąd mało zorientowanych kierowców. Najpierw byłeś skłonny ulec "ustnej" perswazji niedouczonego diagnosty, potem napisałeś na forum, a dopiero na końcu udałeś się w miejsce, gdzie wykorzystano komputer wtryskowy. A powinno być odwrotnie: najpierw maksymalne odczyty z komputera, ewentualna wizyta u następnego mechanika, jeśli poprzedni nic nie umie i tylko patrzy, żeby kasę skubnąć. Dopiero na końcu odwiedziny forum jako ostatniej deski ratunku. Na szczęście, w międzyczasie prawdopodobnie przemówił do rozsądku nieznany w powszechnej medycynie fenomen: połączenie mózgu z portfelem. Kierowca walnięty po portfelu, zaczyna myśleć... Bez obrazy.

Pzdr KotBury
Powrót do góry
wolf80

Dyskutant



Dołączył: 04 Maj 2014
Posty: 85
Skąd jesteś (miejscowość / region): 25km od bydgoszczy
Posiadane auto: pug407 2.0hdi RHR bez fap fabrycz.
Piwa: 0/4
Wysłany: Pon 10 Sie 2015, 22:18
Temat postu:

Re: ( Peugeot 407 ) depollution system faulty - regulacja ciśnienia turbo


witam...potrzebuje pomocy. Blad P2563, brak czrnego, bialego dymu przy bucie w opor mozna jechac 150km/h ale rozpedzenie sie do tej predk. zajmuje "godzine".
Otoz jadac autostrada trafil sie kilku minutowy korek, po wyjezdzie z niego zaczalem przyspieszac(srednio ostro) i w tej chwili nie pametam czy w momencie wystapienia bledu przyspieszalem dalej czy juz mialem stala predkosc. Wazne jest to ze wyskoczyl "deppolution itd." i zapalil sie check engine a auto stracilo moc. Przyszlo mi do glowy zeby zjechac, zgasic silnik i odpalic znowu ale pomyslalem ze bedzie problem jak nie odpali. A ze auto jechalo dalej to kontynuowalem i po 150km dojechalem do celu a tam juz bylem troche odwazniejszy. Zanim wylaczylem silnik to posluchlalem jak chodzi na wolnych obrotach i dzwiek byl straszny...jak diesel w starym ciagniku rolniczym, przy przygazowce turbo nie slyszalne. Wylaczylem silnik, odpalilem znowu i o dziwo dzwiek silnika w normie, turbo zaczelo dzialac a na dalej "check" a do domu 300km. Pomyslalem, ze padl przeplywomierz i ze jak pojade do 2,5tys/obr. to jakos dojade z moca. Udalo sie i nawet na ok 15km przed chata zazcalem deptac jak zawsze...i auto szlo normalnie. Dzisiaj z dzieckiem do szpitala(taka awaria mala) i po garach...nic sie nie stalo zadnej utraty mocy a "check" wciaz na desce.
Po obiedzie odpalam auto w celu wjechania w cien co bym sie nie stopil siedzac w nim z Lexia i o dziwo "check" zgasl. A lexia znalazla cos takiego...



Pytanie...troche pogoglowalem...tabela wyzej zwlaszcza wartosc "temp. powietrza" -50'C sugerowalaby ze padla przeplywka lub czujnik temp. na dolocie ten z przodu silnika.
ale spotykam sie tez z opinia ze moze byc to czujnik na turbinie....gdzie i co jak to zlokalizowac

dodam ze egr jest zaslepiony blacha...
Powrót do góry
gadu-gadu
KotBury

Auto Maniak



Dołączył: 25 Sie 2013
Posty: 970
Skąd jesteś (miejscowość / region): Goleniów k/Szczecina
Posiadane auto: 406 2,0 HDI 110 KM combi 2000, KIA CARNIVAL 2,9 CRDI 145 KM
Piwa: 92/1
Wysłany: Wto 11 Sie 2015, 19:30
Temat postu:

Re: ( Peugeot 407 ) depollution system faulty - regulacja ciśnienia turbo


Rozgryzany temat turbo powinien pomóc tutaj.

Pzdr KotBury
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum PEUGEOT Forum Strona Główna -> ( Peugeot 407 ) Silnik Diesel-układ chlodzenia-układ zasilania-układ napędowy. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 6 z 7
Ogłoszenia sprzedaży - Peugeot 407 »

Opinie o samochodach Peugeot 407 - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Peugeot 407 ) Silnik Diesel-układ chlodzenia-układ zasilania-układ napędowy.


Peugeot3008

23 900

2010r.

277 000 km

wielkopolskie

PeugeotPartner

9 900

2005r.

270 000 km

wielkopolskie

Peugeot5008

78 800

2019r.

146 000 km

małopolskie

Peugeot508

27 500

2013r.

220 000 km

pomorskie

Peugeot2008

38 900

2014r.

115 000 km

wielkopolskie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group



Partnerskie fora dyskusyjne: Peugeot 405 club   



Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System