Peugeot

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Peugeot 407 ) P1447 - Depollution System Faulty


Idź do strony 1, 2  Następny
 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum PEUGEOT Forum Strona Główna -> ( Peugeot 407 ) Elektronika/Elektryka/Komunikaty.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
1100101

Dyskutant



Dołączył: 21 Lut 2013
Posty: 94
Skąd jesteś (miejscowość / region): BIAŁYSTOK
Posiadane auto: PEUGEOT 407SW 2.0 HDI \'07
Piwa: 5/1
Wysłany: Wto 15 Paź 2013, 19:31
Temat postu:

P1447 - Depollution System Faulty


Witam, mam mały kłopot z moim autkiem. Wyskoczył mi ten błąd, PP napisało, że zatkany FAP. Zrobiłem wymuszone wypalanie na postoju i błąd dał się skasować.
Ale... czy mógłby ktoś mi wyjaśnić co i jak z tym moim FAP'em jest?
Szczególnie co oznacza, że "NIE NAŁADOWANY"?
I czemu tak często następuje samoczynne wypalanie?







Powrót do góry
KotBury

Auto Maniak



Dołączył: 25 Sie 2013
Posty: 970
Skąd jesteś (miejscowość / region): Goleniów k/Szczecina
Posiadane auto: 406 2,0 HDI 110 KM combi 2000, KIA CARNIVAL 2,9 CRDI 145 KM
Piwa: 92/1
Wysłany: Wto 15 Paź 2013, 22:24
Temat postu:

Re: ( Peugeot 407 ) P1447 - Depollution System Faulty


Do poczytania cały wątek tutaj, może coś się wyjaśni. Prześledzić zwłaszcza rysunki tam wstawione, ponieważ wyjaśniają powiązania FAP-u z uszkodzeniem recyrkulacji spalin (EGR) lub masowego przepływomierza powietrza (mpp). Jeżeli po przeczytaniu gruntownym nadal nic się nie wykluwa, dopiero wtedy można zadawać następne pytania.

Pzdr KotBury
Powrót do góry
1100101

Dyskutant



Dołączył: 21 Lut 2013
Posty: 94
Skąd jesteś (miejscowość / region): BIAŁYSTOK
Posiadane auto: PEUGEOT 407SW 2.0 HDI \'07
Piwa: 5/1
Wysłany: Wto 15 Paź 2013, 22:37
Temat postu:

Re: ( Peugeot 407 ) P1447 - Depollution System Faulty


Czytałem już ten wątek, nie mam innych usterek niż podałem. Auto nie dymi, spalanie w normie. Błąd wyskoczył jak na fotkach "różnica ciśnień". A moje główne pytanie jest o mój konkretnie filtr FAP. Co oznacza "NIE NAŁADOWANY"? Gdzie jest ilość pozostałego dodatku. Mam wrażenie, że nie dozuje mi tego dodatku, albo go nie ma. Czemu tak często włącza się wypalanie (filtr według PP był wymieniony 65000 km temu).
Powrót do góry
KotBury

Auto Maniak



Dołączył: 25 Sie 2013
Posty: 970
Skąd jesteś (miejscowość / region): Goleniów k/Szczecina
Posiadane auto: 406 2,0 HDI 110 KM combi 2000, KIA CARNIVAL 2,9 CRDI 145 KM
Piwa: 92/1
Wysłany: Wto 15 Paź 2013, 23:07
Temat postu:

Re: ( Peugeot 407 ) P1447 - Depollution System Faulty


Cytat:
Czemu tak często włącza się wypalanie (filtr według PP był wymieniony 65000 km temu).
Być może właśnie bezustanne "dobijanie" nadmiernej ilości sadzy z uszkodzonego EGR-u prowokuje komputer do ponawiania prób wypalania. Dlatego porada naprowadza Cię nie na czytanie o Twoim FAP-ie, tylko właśnie o innych, pobocznych czynnikach. Komputer tylko sygnalizuje Ci zakłócenia po stronie spalin, czyli układ wylotowy, katalizator, FAP, sonda lambda, ponieważ ma tam swoje czujniki. Natomiast nic nie wiadomo o pierwotnej przyczynie emisji sadzy, która szybko zapycha FAP i katalizator.
Jednym słowem, potrzeba więcej danych, nie tylko z zakresu FAP. Zwane są "parametrami bieżącymi w momencie występowania usterki", które komputer zapisuje w formie "ramek zamrożonych" (ang. freeze frames). Masz tę tabelkę wklejoną jako wzór we wskazanym wątku lub innym, którego tytuł może brzmieć podobnie: "problem z FAP", "zapalenie kontrolki antipollution fault", itp.

Jeśli chodzi o wiersz "NIE NAŁADOWANY", to być może chodzi o to, że nie wprowadzono odpowiednich zmian w pamięci sterownika poprzez PP. Może być tak, że sterownik widzi albo "stare dane" o napełnieniu zbiorniczka płynem eyols, albo uszkodzony jest czujnik poziomu płynu.

Pzdr KotBury
Powrót do góry
góral73

Auto Maniak



Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 693
Skąd jesteś (miejscowość / region): małopolska
Posiadane auto: 508 sedan 2012 2,0 HDI 163KM
Piwa: 74/3
Wysłany: Sro 16 Paź 2013, 07:34
Temat postu:

Re: ( Peugeot 407 ) P1447 - Depollution System Faulty


Skan nr 2 temp w przepływomierzu 41C Shocked kiedy robiłes diagnostyke bo wychodzi na to ze w klimacie równikowym Razz
Powrót do góry
Reklama








Wysłany: Sro 16 Paź 2013, 07:34
Temat postu:

reklama


Powrót do góry
1100101

Dyskutant



Dołączył: 21 Lut 2013
Posty: 94
Skąd jesteś (miejscowość / region): BIAŁYSTOK
Posiadane auto: PEUGEOT 407SW 2.0 HDI \'07
Piwa: 5/1
Wysłany: Sro 16 Paź 2013, 21:46
Temat postu:

Re: ( Peugeot 407 ) P1447 - Depollution System Faulty


Temperaturę wskazuje poprawnie, ten odczyt był robiony zaraz po wymuszonej regeneracji FAP na postoju stąd taka wartość.
20km po wymuszonej regeneracji znowu podczas jazdy była przeprowadzona ponownie mimo, że obciążenie filtra było tylko 7%, a masa sadzy niecały 1g.
Wygląda na to, że mimo czystego filtra komputer zarządza ponowne wypalanie, tylko dlaczego?

A propo EGR. Auto mi nie kopci, pali w normie i jeździ żwawo. Stąd moje pytania.
Gdzie dokładnie znajdę w PP2000 ile tego płynu jeszcze mam?
Powrót do góry
1100101

Dyskutant



Dołączył: 21 Lut 2013
Posty: 94
Skąd jesteś (miejscowość / region): BIAŁYSTOK
Posiadane auto: PEUGEOT 407SW 2.0 HDI \'07
Piwa: 5/1
Wysłany: Wto 24 Gru 2013, 10:12
Temat postu:

Re: ( Peugeot 407 ) P1447 - Depollution System Faulty


Czy w ogóle jest możliwe kopcenie na czarno silnika wyposażonego w filtr FAP? Próbowałem na zimnym, ciepłym, gaz do podłogi, mocno obciążony i nawet szarego nie zauważyłem?

Wnioski co do wejścia w tryb awaryjny - paliwo orlen verva, zmiana paliwa i auto wróciło prawie do normy. Jedynie wypalanie chyba za częste - w trasie co 500km w cyklu mieszanym co 200km.
Powrót do góry
KotBury

Auto Maniak



Dołączył: 25 Sie 2013
Posty: 970
Skąd jesteś (miejscowość / region): Goleniów k/Szczecina
Posiadane auto: 406 2,0 HDI 110 KM combi 2000, KIA CARNIVAL 2,9 CRDI 145 KM
Piwa: 92/1
Wysłany: Wto 24 Gru 2013, 16:52
Temat postu:

Re: ( Peugeot 407 ) P1447 - Depollution System Faulty


Opis kodu usterki i tłumaczenie na polski: P1447 - EDC15C2 - FAP filter pierced or differential pressure incorrect. / FAP: Particle emission filter. Clogged particle filter. / Sterownik BOSCH EDC15C2 - filtr FAP - przebity, dziurawy lub nieprawidłowe ciśnienie różnicowe. / Pozostałe sterowniki: Filtr FAP - zatkany.
Przypasować zatem objawy do swojego sterownika w silniku i postępować zgodnie z opisami powyżej.
Jeżeli zamontowany jest sterownik BOSCH, to szukać jakiejś dziury w obudowie filtra FAP lub katalizatora, albo nawet uszkodzonej siatce łączącej turbinę z wydechem. Jeżeli cały układ wylotowy spalin jest szczelny i nie ma uszkodzeń, np. pęknięć po wjechaniu na kamień, itp. to szukać w czujnikach różnicowych ciśnienia. Są mianowicie dwa: przed filtrem i za filtrem FAP.
Informują one komputer, jaka jest różnica ciśnień w obu punktach pomiarowych. Jeżeli różnica jest duża po stronie czujnika "za filtrem", oznacza właśnie zapchanie filtra.

Uwaga! Winny może być sam czujnik(ki) ciśnienia, który źle wskazuje wartości ciśnienia. Jeżeli któryś z czujników jest "zacięty" w jakimś stałym położeniu, to sterownik mylnie interpretuje ten sygnał i wymusza ciągłe wypalanie FAP, mimo nienagannej kondycji filtra i rzeczywistego braku konieczności wypalania.

Tak więc nie kombinuj, czy silnik kopci, czy nie kopci, tylko zajmij się konkretnymi usterkami, jakie wskazuje komputer.

Powodzenia w diagnozowaniu i nie zapomnij adresu forum...

Pzdr KotBury
Powrót do góry
1100101

Dyskutant



Dołączył: 21 Lut 2013
Posty: 94
Skąd jesteś (miejscowość / region): BIAŁYSTOK
Posiadane auto: PEUGEOT 407SW 2.0 HDI \'07
Piwa: 5/1
Wysłany: Sro 07 Maj 2014, 10:58
Temat postu:

Re: ( Peugeot 407 ) P1447 - Depollution System Faulty


Wrócę trochę do tematu ponieważ cykl wypalania mam już średnio co 180km.

Sprawdzałem EGR oraz przepływomierz i czytając różne przypadki wydają mi się być w porządku.

Skąd komputer "wie" ile sadzy zebrało się w FAP?

Obserwując wygląda to tak, że sadzy nie zebrało się dużo ale wzrasta różnica ciśnień do ok 350mbar.

Czy może to oznaczać konieczność mycia filtra?

Czy te częste wypalanie może też być skutkiem tego, że sporo jeżdżę po mieście, a poza miastem dytanse 20 do 50km?

A jeżeli mycie to jak dokładnie, bo gdzieś wyczytałem, że spokojnym strumieniem wody, w innym przypadku, że myjką ciśnieniową. Od której strony lać tą wodę i w końcu czy suszyć czy nie.

Jeszcze jedno, być może najważniejsze pytanie czy ma ktoś sposób na odkręcenie zapieczonych śrób od czujników na FAP'ie? Bo za nic w świecie nie chcą ani drgnąć.
Powrót do góry
KotBury

Auto Maniak



Dołączył: 25 Sie 2013
Posty: 970
Skąd jesteś (miejscowość / region): Goleniów k/Szczecina
Posiadane auto: 406 2,0 HDI 110 KM combi 2000, KIA CARNIVAL 2,9 CRDI 145 KM
Piwa: 92/1
Wysłany: Sro 07 Maj 2014, 12:18
Temat postu:

Re: ( Peugeot 407 ) P1447 - Depollution System Faulty


Cytat:
Wnioski co do wejścia w tryb awaryjny - paliwo orlen verva, zmiana paliwa i auto wróciło prawie do normy. Jedynie wypalanie chyba za częste - w trasie co 500km w cyklu mieszanym co 200km.
Wnioski nasuwają się same, jeśli przeczytasz uważnie co jest napisane na ten temat. Widzę bowiem, że czytasz, przynajmniej moje wypociny, więc porada brzmi: odejdź od "vervy" lub innego "v-power", itp. Nie jest niczym potwierdzone, ale podejrzanie często pompy WC zasilane tym paliwem, "sieją" metalowymi opiłkami. Powodem jest nadmierna "suchość" paliwa. Pamiętać należy, że zawsze objawi się jakimś zakłóceniem w spalaniu typu: "albo za mało powietrza, albo za dużo paliwa". Naiwnością jest stwierdzenie, że "co z tego, że mam opiłki, skoro nic się nie dzieje niedobrego".

Jeśli jednak przyjmiemy słuszne założenie, że nic się nie dzieje samo z siebie i że zawsze skutkuje jakimś zakłóceniem, to wówczas wszystko zaczyna się składać w logiczną całość jak w puzlach... A więc jeśli włożymy brakujący puzel pt. "opiłki paliwa przyczyną nadmiernego dymienia", to łatwo skojarzymy, że może być następstwo przedwczesnego zapychania FAP i następnie notorycznych prób jego wypalania.
To samo dotyczy EGR, przepływomierza, katalizatora, sondy lambda oraz innych czujników, szczególnie ciśnienia różnicowego.

Proponuję więc nie eksperymentować dalej i nie dochodzić skąd komputer wie o ilości sadzy, tylko zająć się solidną analizą danych odczytanych nie tylko w formie błędów, ale przede wszystkim "parametrów bieżących", jakie przedstawiam w co drugim wątku. Skoro wykluczono EGR i przepływomierz jako całkowicie sprawne oraz silnik działa normalnie z wyjątkiem trybu awaryjnego sprowokowanego FAP-em, to pora zająć się przyczynami z jego otoczenia.
Ja zacząłbym od czujników różnicowych, nadto sprawdziłbym sondę lambda, a także pozostałe czujniki z tego kręgu. Jest to warunek podstawowy do przejścia ewentualnie na dalsze, inne elementy, jak nastawniki oraz konkretne podzespoły. Nie można bowiem sprawdzać kilku rzeczy naraz, tylko po kolei, ponieważ jedna wpływa na drugą, że w końcu nie wiadomo, która rzeczywiście wywołuje tryb awaryjny.

Co do pytania o to, skąd komputer wie o ilości sadzy, podam tylko dwa przykłady w postaci prostych schematów blokowych pt. "ograniczenie dymienia za pomocą regulacji lambda" i "przebieg adaptacji średniej dawki wtrysku..."


Akurat tylko te rysunki mam pod ręką, z grubsza podobne byłyby w sprawie FAP. Jednak z każdego z nich można wysnuć następujące wnioski:
1. Komputer wie co się dzieje w silniku w każdej chwili na podstawie informacji ze sprawnych czujników go otaczających (przepływomierz, sonda lambda, czujnik obrotowy, itd).
2. Jeżeli czujniki z jakiegoś powodu są niesprawne, m.in. zaśniedziałe lub zawilgocone kable lub styki (ponad 90% potwierdzonych usterek czujnikowych), to komputer w sposób wadliwy może sterować wtryskiem paliwa. Tu: podawać za dużą, albo za mała dawkę wtrysku paliwa, mimo nienagannej kondycji wszystkich elementów wykonawczych po stronie paliwa, powietrza i spalin.

Również z powodu wadliwie działających czujników komputer może zbyt często wypalać sadze w filtrze FAP, mimo że w rzeczywistości jest pusty (7% napełnienia).

3. Komputer w różnych procesach regulacji i ograniczania wtrysku paliwa, których jest bodaj ze 20 w matrycach wtryskowych, posługuje się metodami pośrednimi obliczeń na podstawie wskazań czujników. Obliczenia wykonuje bezustannie za pomocą szybkiego procesora.
Przykładem jest m.in. obliczanie ilości popiołu nagromadzonego w FAP. Zbiera bezustannie dane z czujników różnicowych ciśnienia, sondy lambda, przepływomierza, ciśnienia paliwa, dawki wtrysku i obrotów silnika, po czym "miesza" to wszystko ze sobą w pamięci i "wypluwa" gotowy wynik. Nie jest to bezpośredni pomiar jakimś czujnikiem, tylko pośredni. FAP nie ma czujnika ilości sadzy. Nie jest też pomiar idealnie odpowiadający rzeczywistości, a jaki? Tylko taki, który podadzą mu czujniki, prawda? A jeżeli którykolwiek czujnik jest niesprawny, albo "fałszuje"?

I to jest zawsze właściwa droga oraz pierwszy krok w kierunku rozwiązania problemu: jeśli nie wiadomo, o co chodzi, to chodzi o czujniki.

Pzdr KotBury


Ostatnio zmieniony przez KotBury dnia Pon 14 Lip 2014, 22:55, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
góral73

Auto Maniak



Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 693
Skąd jesteś (miejscowość / region): małopolska
Posiadane auto: 508 sedan 2012 2,0 HDI 163KM
Piwa: 74/3
Wysłany: Sro 07 Maj 2014, 12:19
Temat postu:

Re: ( Peugeot 407 ) P1447 - Depollution System Faulty


Jezeli czujnik róznicy ciśnien jest ok , to właśnie sprowadza sie do trgo ze sadza zapycha FAP stąd duża róznica , masz Pp wieć sprawdz liczniki dodatku SA 2 , a dodatkowo sprawdz ile zostało Ci płynu Eolys w zbiorniku koło lewego tylnego koła . Jeżeli jezdzisz tylko miasto to faktycznie wypalanie może byc częste ale wydaje mi sie ze co 180 km to troche za często , ile masz przejechane ? Jaka kondycja silnika ? wszystko ok ?
Co do mycia woda , chociaż są juz środki do tego / allegro/ mycie zarówno z 1 jak i 2 strony do czasu aż bedzie lecieć tylko czysta woda , suszenie oczywiście wskazane .
Powrót do góry
1100101

Dyskutant



Dołączył: 21 Lut 2013
Posty: 94
Skąd jesteś (miejscowość / region): BIAŁYSTOK
Posiadane auto: PEUGEOT 407SW 2.0 HDI \'07
Piwa: 5/1
Wysłany: Sro 07 Maj 2014, 15:53
Temat postu:

Re: ( Peugeot 407 ) P1447 - Depollution System Faulty


Przejechane 170000KM, z tym, że ostatni rok tylko tak po mieście wcześniej głównie trasy. Silnik raczej w dobrej kondycji, jak wyżej pisałem: pali 5,5-7 l/100, żwawy, nie kopci nie szarpie, brak błędów w kalkulatorze silnika.

Nie wiem gdzie sprawdzić owe liczniki i ilość dodatku w zbiorniku (nie mogę znaleźć). Znalazłem tylko info, że minimalny poziom nie został osiągnięty.

Wyjąłbym sam filtr ale na razie problem z odkręceniem czujników (może na rozgrzanym spróbuje).

Czujnik wydaje się być ok. Po każdym wypalaniu różnica ciśnień spada do ok 10mbar na biegu jałowym i 70-90 na wyższych obrotach. Tyle, że szybko się zapycha i rośnie do 300-400mbar.

Dodam jeszcze kalkulator DELPHI bez kalkulatora dodatku FAP.

Do KotBury: błąd wyskoczył mi tylko raz i to prawdopodobnie z niewystarczającej wiedzy na temat procesu wypalania. Zamontowałem kotrolkę i pilnuje, żeby nie przerywać tego procesu. Obecny problem tkwi tylko w zbyt częstym wypalaniu. Może bym i nie wnikał w to za bardzo, ale niepokoi mnie niepotwierdzona informacja, że zbyt częste wypalanie prowadzi do rozrzedzenia oleju w silniku. Poza tym, jestem zdania, że jak coś już jest to ma działać sprawnie.
Powrót do góry
góral73

Auto Maniak



Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 693
Skąd jesteś (miejscowość / region): małopolska
Posiadane auto: 508 sedan 2012 2,0 HDI 163KM
Piwa: 74/3
Wysłany: Sro 07 Maj 2014, 18:17
Temat postu:

Re: ( Peugeot 407 ) P1447 - Depollution System Faulty


Moze na początek wez rodzinkę na wycieczkę i przejedz sie konkretnie po autostadzie .
Powrót do góry
KotBury

Auto Maniak



Dołączył: 25 Sie 2013
Posty: 970
Skąd jesteś (miejscowość / region): Goleniów k/Szczecina
Posiadane auto: 406 2,0 HDI 110 KM combi 2000, KIA CARNIVAL 2,9 CRDI 145 KM
Piwa: 92/1
Wysłany: Sro 07 Maj 2014, 19:36
Temat postu:

Re: ( Peugeot 407 ) P1447 - Depollution System Faulty


Cytat:
Może bym i nie wnikał w to za bardzo, ale niepokoi mnie niepotwierdzona informacja, że zbyt częste wypalanie prowadzi do rozrzedzenia oleju w silniku.
Prawdopodobnie raczej chodzi o zwiększenie ilości oleju w silniku? Sugeruje się, że jakoś paliwo lub spaliny przenikają do oleju lub odwrotnie i dlatego oleju przybywa zamiast ubywać. Jest to mitologia, ponieważ olej fizycznie nie ma kontaktu z paliwem. Chyba, że spada kompresja cylindra z powodu np. pęknięcia pierścienia tłokowego, jakiejś usterki (nieszczelności) w "klawiaturze", itp. Wówczas proces spalania w "kulawym" cylindrze jest zdefektowany i niedopalone paliwo miesza się po gładzi cylindrowej z olejem w karterze, albo poprzez nieszczelne zawory i ich prowadnice.

Ja byłbym bliższy opcji granicznego przebiegu (170-180 tysięcy), po którym zazwyczaj zbliża się termin zużycia FAP-u. Należałoby zatem zrobić gruntowny przegląd wszystkiego, co się z tym wiąże, łącznie z fizycznym oglądem stanu wydechu, kata, FAP-a, zbiorniczka dodatku, jego wtryskiwacza, pompki itd.

Na razie jednak nie przejmowałbym się tym zbytnio, skoro silnik nie stwarza żadnych problemów, ma zużycie paliwa w normie oraz nic się nie dzieje po stronie wtrysku paliwa i turbo. Poczekałbym aż zacznie się konkretnie coś pitolić - mam na myśli kontrolkę check engine/antipollution fault oraz tryb awaryjny. Na razie "lać i latać dalej".

Pzdr KotBury
Powrót do góry
Wystawiono 1 piw(a)
1100101

Dyskutant



Dołączył: 21 Lut 2013
Posty: 94
Skąd jesteś (miejscowość / region): BIAŁYSTOK
Posiadane auto: PEUGEOT 407SW 2.0 HDI \'07
Piwa: 5/1
Wysłany: Pon 12 Maj 2014, 13:59
Temat postu:

Re: ( Peugeot 407 ) P1447 - Depollution System Faulty


OK,przeglądając różne posty i opisy usterek dochodzę do wniosku, ze jednak mój FAP jest przypchany (spora różnica ciśnień mimo małej ilości sadzy zebranej w filtrze). Zastanawia mnie jeszcze wydatek powietrza: przed wypalaniem za mały, a po wypalaniu za duży.
Zrobiłem pare zrzutów ekranu:
Przed wypalaniem;
http://www.fotosik.pl/u/1100101/album/1619655

Po wypalaniu;
http://www.fotosik.pl/u/1100101/album/1619658

Może ktoś fachowym okiem spojrzy i przybliży mnie trochę do prawidłowych wniosków.

Wypalanie mam coraz częstsze, niezależnie od rodzaju jazdy. (120km)

Wiem, że póki nie zapala się "check" to trzeba jeździć, ale w między czasie lepiej pojąć w czym rzecz.

Dzięki serdeczne użytkownikowi Kotbury, wiele wiedzy zdobyłem dzięki Twoim postom.

I jeszcze jedno, wszędzie sie pisze o sondzie lambda, u mnie jej chyba nie ma. (nie znalazłem ani w parametrach ani na schemacie.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum PEUGEOT Forum Strona Główna -> ( Peugeot 407 ) Elektronika/Elektryka/Komunikaty. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2
Ogłoszenia sprzedaży - Peugeot 407 »

Opinie o samochodach Peugeot 407 - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Peugeot 407 ) Elektronika/Elektryka/Komunikaty.


Peugeot5008

32 900

2014r.

185 000 km

kujawsko-pomorskie

Peugeot206 CC

2 999

2002r.

154 000 km

pomorskie

Peugeot206

2 999

2002r.

154 000 km

pomorskie

Peugeot3008

49 900

2015r.

112 600 km

wielkopolskie

Peugeot2008

46 300

2016r.

125 645 km

podkarpackie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group



Partnerskie fora dyskusyjne: Peugeot 405 club   



Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System