Witam problem jak temacie posiadane auto to 607 2.2 benyzna 2006 rok skrzynia 4hp20 seria 20hz33 objawy to poszarpywanie przy zmianie biegu z 2 na 3 przez jakieś około 5 do 10 minut najbardziej szarpie jak jest na zewnątrz max 5,6 stopni jak sie troszke rozgrzeje to juz nie szarpie co może być nie tak. mało oleju w skrzyni, błedów nie ma sprawdzane wczoraj na pp2000, a moze elektrozawory padaja, ostatnio zauwazyłem pocenie sie pod skrzynią jak zmienialem olej w silniku prosze o porady jak ktos miał taki przypadek dzieki
Dołączył: 11 Lis 2010 Posty: 410 Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa Posiadane auto: wcześniej Peugeot 407 V6 3.0 z 2006 r., aktualnie Toyota RAV4 2,2 D-CAT z 2015 r.
Piwa: 57/0
Wysłany: Nie 23 Lut 2014, 19:30
Temat postu:
Re: ( Peugeot 607 ) szarpie skrzynia gdy jest zimna
Szarpanie może być spowodowane wieloma czynnikami ale: 1/ jaki rzeczywisty przebieg ma samochód?, 2/ czy w automatycznej skrzyni biegów był wymieniany olej?, 3/ jeśli nie, to sugeruję dokonać wymiany oleju w jakimś serwisie automatów, 4/ olej do tej skrzyni powinien bezwzględnie odpowiadać specyfikacji LT 71141, 5/ jeśli po wymianie oleju szarpanie nie ustanie, to niestety trzeba będzie myśleć o naprawie skrzyni, 6/ w tej skrzyni typu 4HP20 wg zaleceń producenta czyli firmy ZF konieczna jest wymiana oleju po przebiegu 80-120 tys km lub po 8 latach użytkowania, niestety instrukcja użytkowania samochodu milczy na ten temat
Re: ( Peugeot 607 ) szarpie skrzynia gdy jest zimna
dziekuje za sugestie auto ma 8 lat przebieg to 144000km olej był juz raz uzupełniany i do tej pory było wszystko ok zadnych problemów miałem juz 5 607 z innymi silnikami i wszystkie były w automacie ale dopiero teraz ten najmłodszy zaczyna mi podskakiwac ostatnio, najpierw zaczne od wymiany oleju moze pomoze jak nie to bedzie sie trzeba go pozbyc z tego co wiem ta własnie skrzynia jest nie do znalezienia 4hp20 20hz20 lub 29 jest ich pełno a tej własnie nigdzie nie ma ani tu ani w innym kraju
Re: ( Peugeot 607 ) szarpie skrzynia gdy jest zimna
witam ponownie widze ze nikt nie mial takiego przypadku wiec przyblize walniety był czujnik cisnienia oleju co w efekcie doszło do przypalenia tarcz ciernych efekt tego jest taki ze naprawa lub wymiana skrzyni to 4 tysie ja auta sie juz pozbyłem i niebawem kupie kolejny zamykam temat
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Peugeot 607 ) Silnik iskrowy-układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.