Peugeot

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Peugeot 607 ) 2.0 HDI 109 przerywa, gaśnie a jak już zgaśnie to nie odpala



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum PEUGEOT Forum Strona Główna -> ( Peugeot 607 ) Silnik Diesel-układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stryj16

Stały Bywalec



Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 159
Skąd jesteś (miejscowość / region): pisarzowice
Posiadane auto: Audi A4 Avant 1.9 AFN
Piwa: 3/3
Wysłany: Czw 22 Maj 2014, 20:58
Temat postu:

2.0 HDI 109 przerywa, gaśnie a jak już zgaśnie to nie odpala


Witam. Koledzy mam cięzki przypadek do naprawy. Pacjent to Xsara z popularnym HDI z mało popularną usterką xD

- przerywa podczas postoju lub jazdy
-gaśnie na postoju i podczas jazdy nie ważne czy jedę stałą prędkością czy przyspieszam albo zwalniam i nie ważne czy ciepły czy zimny, moge przejechać 30 km i nie zgaśnie, a moge przejechać 10 lub 100 metrów i szarpnie dwa razy lub zgaśnie, jak juz zgaśnie to albo odpali od razu, albo po jakimś czasie(nie włącza pompy paliwa, ale chyba nie z winy pompy, a z winy komputera, nie podaje sygnału na przekaźnik, zaobserwowałem to jak rozebrałem dwuprzekaźnik) kluczyk po zgaśnięciu może zostać w pozycji włączonej, można wtedy siedzieć w ciszy aż do momentu samoczynnego włączenia sie pompy wstępnej
-sprawdzałem czujnik położenia wału(gdyż słuszałem że po nagrzaniu może płatać figle) mierzony miernikiem i podgrzewany, żadnego efektu oporność występuje cały czas

dwuprzekaźnik BITRON sprawny
podmieniałem regulator ciśnienia paliwa: efektów brak
wymieniłem obudowę filtra paliwa z wkładem gdyż to była początkowa diagnoza i niestety była mylna

Samochód zwiedził już serwis ASO, jakiegoś specjalista od pomp wtryskowych, elektroników, był podmieniany komputer silnika, sprawdzana pompa paliwa(nie wiem na ile została sprawdzona) nikt sobie z nim nie poradził

jedyne co mi teraz chodzi po głowie to czujnik ciśnienia na szynie i pompa paliwa

Z góry dziękuje za rady o podłączeniu komputera, nie znam kodów błędów itd., skoro tylu speców lepszych ode mnie bawiło się komputerem i nic nie znalazło to mnie to tym bardziej nic nie da Very Happy Proszę o konkrety! Z góry dzięki za pomoc jeśli jakakolwiek będzie Very Happy

Aha system bosch i Xsara jest z 2000 roku
Powrót do góry
gadu-gadu
KotBury

Auto Maniak



Dołączył: 25 Sie 2013
Posty: 970
Skąd jesteś (miejscowość / region): Goleniów k/Szczecina
Posiadane auto: 406 2,0 HDI 110 KM combi 2000, KIA CARNIVAL 2,9 CRDI 145 KM
Piwa: 92/1
Wysłany: Czw 22 Maj 2014, 22:59
Temat postu:

Re: ( Peugeot 607 ) 2.0 HDI 109 przerywa, gaśnie a jak już zgaśnie to nie odpala


Cytat:
Z góry dziękuje za rady o podłączeniu komputera, nie znam kodów błędów itd., skoro tylu speców lepszych ode mnie bawiło się komputerem i nic nie znalazło to mnie to tym bardziej nic nie da. Proszę o konkrety! Z góry dzięki za pomoc jeśli jakakolwiek będzie.
Skoro stado mechesów nie dało sobie rady z silnikiem, mając pełne dane z komputera sterującego, to czego oczekujesz od nas? Naprawdę, nie jesteśmy cudotwórcami! Nie diagnozujemy wirtualnie, "na nosa", "na doświadczenie". Poprosimy o konkrety właśnie takie jak tabele, wykresy, inną dokumentację. W przeciwnym razie zaczniemy zabawiać się we wróżbitów.

Naszym najważniejszym atutem jest analiza danych z silnika, wyciąganie wniosków z przedstawionych parametrów bieżących, ewentualnie wskazanie wariantów występowania usterki. Krótko mówiąc, praca mózgowa. Jednak musimy mieć "strawę", żeby te mózgi wykorzystać. To tak jak komputer: bez danych i programu jest bezużyteczny.

Proponuję zajrzeć np. na mój profil, gdzie są podobne tematy, może coś z nich wyciągniesz konkretnego?

Na koniec ogólna "wrzutka" diagnostyczna: najczęstszą przyczyną, w wypadku braku błędów w pamięci sterownika (12 - rys. poniżej), jest ciśnienie paliwa w zasobniku (5), zmierzone czujnikiem ciśnienia paliwa (7) i czujnikiem temperatury paliwa (6).

Komputer wyłącza silnik, mimo nienagannej kondycji pompy WC (10) i wtryskiwaczy (1-4), gdy ciśnienie w układzie wtryskowym albo gwałtownie spada, albo gwałtownie rośnie. Zgodnie z procedurami awaryjnymi, jeżeli ciśnienie szybko spada, oznacza przeciek paliwa na zewnątrz i co za tym idzie ewentualny pożar silnika. Dlatego sterownik z powodów oczywistych zatrzymuje silnik i przerywa dopływ paliwa do obwodu wtryskowego.

Jeżeli ciśnienie z kolei szybko rośnie, to również komputer unieruchamia silnik, przerywając zasilanie elektryczne wtryskiwaczy oraz otwierając maksymalnie zawór regulacyjny wysokiego ciśnienia (zrwc) (9) na przelew do zbiornika (żółte strzałki). Uaktywnia także sekcję wyłączania 3-go tłoczka (11 - tu zwana regulatorem wydatku) wspomagając szybki spadek ciśnienia paliwa. Po prostu wyłącza 3-ci tłoczek z pompowania.

Jednostka napędowa gaśnie, mimo pełnej sprawności pompy WC i wtryskiwaczy, w przeciwnym razie grozi rozsadzenie systemu. Tak jest zaprogramowany komputer.

W związku z tym aż się prosi, żeby te dwie opcje, tj. spadek lub wzrost ciśnienia wykluczyć z kręgu podejrzeń. Najprościej to wykonać obserwując narastanie i spadek ciśnienia w zasobniku mierzony bezustannie piezoelektrycznym czujnikiem ciśnienia paliwa (7) za pomocą zewnętrznego diagnoskopu, podłączonego do złącza 16-pinowego EOBD naszego komputera.

Obserwacji tych powinien dokonać na wstępie ASO mając zapewne do dyspozycji markowy diagnoskop. Umożliwia on ciągły odczyt i porównanie ciśnienia zadanego przez komputer silnikowy (12) z ciśnieniem rzeczywistym (wiersze 3 i 4 wraz z uwagami, tabela poniżej).

Jeżeli bowiem sygnał napięciowy czujnika nagle "skacze" na ciśnienie zerowe, a powinno być 600-800 bar, to sterownik odbiera jako niebezpieczny spadek ciśnienia, o czym mowa.

Mimo, że w rzeczywistości panuje idealne ciśnienie 600-800 bar w zasobniku, to komputer wyłącza silnik na podstawie fałszywych wskazań czujnika. I odwrotnie, jeśli napięcie elektryczne czujnika (od 0,5 do 4,8 V) "skacze" na maxa, oznacza dla komputera groźbę rozsadzenia systemu.

W razie braku dostępu do diagnoskopu zewnętrznego, można łatwo zmierzyć napięcie sygnału elektrycznego czujnika ciśnienia miernikiem uniwersalnym. Jeżeli woltomierz (nastawiony na napięcie stałe do 20 V) pokazuje 0 (zero) V sygnału, oznacza przerwę na kablach czujnika, a dla sterownika raptowny spadek ciśnienia do zera, prawda?

Natomiast gdy miernik pokazuje w krytycznym momencie gaśnięcia maksymalne napięcie sygnału poza dopuszczalny zakres (5 V), oznacza zwarcie na kablach lub w obwodzie czujnika.

Dlaczego nie zrobiono tego w ASO? Zapytaj ich o to lub zleć konkretne pomiary, o których mowa. Być może zapomnieli zbadać najważniejszy parametr silnika? Czy myśli tam ktoś cóś?

Pzdr KotBury


Ostatnio zmieniony przez KotBury dnia Nie 08 Maj 2016, 07:41, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Wystawiono 2 piw(a)
stryj16

Stały Bywalec



Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 159
Skąd jesteś (miejscowość / region): pisarzowice
Posiadane auto: Audi A4 Avant 1.9 AFN
Piwa: 3/3
Wysłany: Sob 24 Maj 2014, 09:41
Temat postu:

Re: ( Peugeot 607 ) 2.0 HDI 109 przerywa, gaśnie a jak już zgaśnie to nie odpala


I takiej odpowiedzi oczekiwałem, konkretnie co i jak mogę jeszcze sprawdzić, co prawda mierzyłem już czujnik ale dzisiaj dokonam ponownego pomiaru i wskazań miernika. Dzięki za pomoc

Jeśli ktoś ma jeszcze jakieś pomysły to piszcie


No więc zmierzyłem multimetrem czujnik cisnienia paliwa, z tego co zaobserwowałem gdy ciśnienie w zasobniku rosło to wynik na wyświetlaczu spadał, w przypadku spadku cisnienia wynik rósł. Po odpaleniu wskazania w okolicach 3.68V-3.74 średnio zagrzany unormowało się do 3.71V plus minus 0.01 na zagrzanym tak jak na zimnym. W momencie gdy silnik zgasł wskoczyło na 2.88V (a więc ciśnienie się zwiększyło) po czym spadło do 4.7
Powrót do góry
gadu-gadu
KotBury

Auto Maniak



Dołączył: 25 Sie 2013
Posty: 970
Skąd jesteś (miejscowość / region): Goleniów k/Szczecina
Posiadane auto: 406 2,0 HDI 110 KM combi 2000, KIA CARNIVAL 2,9 CRDI 145 KM
Piwa: 92/1
Wysłany: Sob 24 Maj 2014, 23:43
Temat postu:

Re: ( Peugeot 607 ) 2.0 HDI 109 przerywa, gaśnie a jak już zgaśnie to nie odpala


Cytat:
W momencie gdy silnik zgasł wskoczyło na 2.88V (a więc ciśnienie się zwiększyło) po czym spadło do 4.7
Niestety, interpretacja jest odwrotna, tzn. przyrost napięcia sygnału (z 2,88 V na 4,7 V) oznacza dokładnie przyrost ciśnienia, nie spadek.

Według mnie wygląda na to, że czujnik ciśnienia jest w porządku, gdyż jego wartość napięciowa zmienia się logicznie w miarę zmian obrotów. W momencie zgaśnięcia silnika, ale nie wyjęcia kluczyka ze stacyjki, napięcie sygnału czujnika powinno wynosić 0,5 V. Oznacza to gotowość systemu do startu i jest jednocześnie kontrolą czujnika ciśnienia.

Ponadto sprawdzenie dokładne czujnika miernikiem uniwersalnym raczej nie jest możliwe. Powinno się zastosować oscyloskop, a najlepiej, jak wspomniałem, diagnoskop zewnętrzny.

W sumie dałbym na razie spokój czujnikowi jeśli jego wskazania są logicznie zmienne.

Następnym krokiem wobec tego, jaki zaproponowałbym, to badanie regulacji ciśnienia paliwa w zasobniku. Wytłuszczam te słowa, ponieważ podstawą do bezbłędnego działania wtrysku paliwa jest właśnie płynna regulacja ciśnienia w każdym ułamku sekundy pracy silnika.

Jest to w prostym tłumaczeniu bilansowanie ilości paliwa sprężonego przez pompę WC, a zużytego przez wtryskiwacze, którą przeprowadza bezustannie komputer silnika.

Jeżeli regulacja ciśnienia jest nieskuteczna, zakłócona, niepewna, to mimo pełnej sprawności pompy WC i wtryskiwaczy, silnik gaśnie tak jak tutaj lub ma zakłócone obroty. Przyczyną jest niewystarczająca ilość paliwa jaką otrzymują wtryskiwacze. Ta ilość po prostu jest nieadekwatna do potrzeb: albo za mało paliwa, albo za dużo.

W systemie wtryskowym Common Rail I-ej generacji (tak jak u Ciebie) za regulację ciśnienia paliwa w zasobniku odpowiadają:

1) zawory elektryczne - zrwc (9) i sekcja wyłączania 3-go tłoczka (11) (w zależności od wersji i producenta układów wtryskowych BOSCH lub SIEMENS) - pokazane na pierwszym rysunku;

2) zawory mechaniczne (sprężynowe).

Przy czym zaworami elektrycznymi steruje bezpośrednio komputer i dlatego ma on nad nimi nadzór (kontrolując ciśnienie czujnikiem ciśnienia).

Natomiast zaworami nieelektrycznymi komputer z oczywistych powodów nie może sterować, więc nie ma nad nimi kontroli.

Należą do nich zaworki sprężynowe rozmieszczone na drodze przejścia paliwa, jak np.:
a) zawór nadmiarowy (2 - rys. poniżej) w pompce elektrycznej zanurzonej w zbiorniku - otwiera się do przelewu powyżej ciśnienia 6 bar (system BOSCH). Uwaga! Kliknąć lewym przyciskiem w obrazek celem powiększenia.


b) zaworek ciśnieniowy w deklu filtra paliwa (czerwona strzałka) - utrzymuje ciśnienie na dojściu do pompy WC w granicach 2-6 bar.


c) zawór obiegu smarowania w pompie WC (1- rys. poniżej) - zamyka się jeżeli ciśnienie dopływu paliwa do wnętrza pompy WC spada poniżej 0,8 bar.


Celowo zapodaję rysunki, które nie są obce większości mechaników przynajmniej mających ambicję zapoznać się z budową systemu CR I-ej generacji. Każdy bowiem z tych niepozornych zaworków jest w stanie zatrzymać silnik.

Jeśli jednak silnik startuje zawsze bezbłędnie za pierwszym razem, jak to się mówi - "za dotknięciem" - nie ma powodu podejrzewać zaworków mechanicznych o taką kapryśność zachowań. Nie może się bowiem każdy z nich psuć i naprawiać w zależności od tego czy pęknie mu sprężyna i raptem się sklei.

Jeżeli więc taki zaworek pada, to jest totalna klapa z regulacją ciśnienia - silnik ani nie chce startować za pierwszym razem, ani pracuje równomiernie, ani nie ma przyspieszenia, mocy, itd.

Siłą rzeczy więc skłaniamy się do zaworów elektrycznych, którymi posługuje się bezpośrednio komputer w celu regulacji ciśnienia paliwa w zasobniku.

Podkreślam z naciskiem słowa "ciśnienie w zasobniku", ponieważ tam jest czujnik ciśnienia, prawda? Nie ma czujnika ciśnienia w pompie WC, czy gdzie indziej, więc na jakiej podstawie mechanik śmie twierdzić, że pompa WC jest do wymiany, skoro nie jest w stanie tego ocenić żadnym czujnikiem?

Mimo, że na pompie WC znajdują się zrwc, sekcja 3-go tłoczka, a także regulator wydatku (nowsze generacje HDI), to nie regulują one w żadnym wypadku pompy WC. Regulują wyłącznie ciśnienie w zasobniku.

Jeżeli ktoś tego nie rozumie i zarządza wymianę całkowicie sprawnej pompy WC, bo ciśnienie paliwa spada, jest fatalnie niedouczony.

Głównym zaworem regulacyjnym ciśnienia paliwa w zasobniku jest zrwc (9 - rysunek w moim pierwszym wejściu). Pomocniczym z kolei jest sekcja wyłączania 3-go tłoczka.

Dotyczy to układu wtryskowego I-ej generacji, w którym regulacja ciśnienia odbywa się po stronie bardzo wysokiego ciśnienia. Od roku mniej więcej 2000, gdy weszły HDI II-ej generacji, zrezygnowano z regulacji po stronie wysokiego ciśnienia z powodów oczywistych (duże siły do pokonania wysokiego ciśnienia). Zastosowano regulację po stronie niskiego ciśnienia za pomocą zaworów elektrycznych, zwanych "dozownikami". Jednak jest to oddzielny temat.

Jeśli zrwc jest głównym regulatorem ciśnienia, to jasnym jest, że należy skupić się nad jego sprawnością działania. Nie wystarczy prosta wymiana ze starego na nowy. Mechanicy często popełniają ten błąd automatycznie wymieniając zrwc i nie wnikając, że elektrozawór obsługiwany jest przez elektrykę.

Ze swej natury jest ona bardzo zawodna i przysparza najczęściej kłopotów użytkownikowi. Jak to się mówi: "gdzie wystają kable, tam bieda". Dlatego niejednokrotnie zdarzało się, że zawory i czujniki wymieniano po kilka razy, a usterka nie znikała. Nie sprawdzono bowiem kabli i styków, a jest to ponad 90% przyczyn usterek nastawników i czujników.

Dam tylko jeden przykład, żeby się nie rozwodzić, prostego testu zrwc na usterkę elektryczną. Potrzebny jest jednak koniecznie skaner zewnętrzny, którym mamy możność stałej kontroli ciśnienia paliwa (wiersze 3 i 4 w tabeli).

Jeżeli podczas testu nagle silnik gaśnie i wartość ciśnienia paliwa rzeczywista wynosi 100 bar, to oznacza dokładnie usterkę elektryczną po stronie zasilania zrwc. Po prostu zawór nie jest zasilany z jakiegoś powodu i ciśnienie spada do 100 bar, które zapewnia sprężyna powrotna (1 - rys. poniżej).


Jeżeli ciśnienie spada do 100 bar, zamiast utrzymywać się w granicach 600-800 bar, to nic dziwnego, że komputer wyłącza silnik, "wystraszony" nagłym spadkiem ciśnienia, a więc przeciekiem oraz pożarem.

Krótko mówiąc, należałoby się skupić nad tym zaworem, wykonując niezbędne testy i sprawdzenia, np. poprzez odłączanie przewodu giętkiego przelewu do zbiornika.
Powinni to przeprowadzić mechanicy już dawno, nie mając nawet żadnych informacji z pamięci komputera.

Przypominam, że cały czas wisi w powietrzu, tzn. w pamięci trwałej EPROM sterownika, kluczowa informacja określająca miejsce występowania usterki. Czy nikt tam wreszcie nie zajrzy i nie powie, jakie są numery kodów usterek?

Jak na razie bowiem obracamy się wokół spekulacji. Do czego zresztą zachęca sam autor tematu "jeśli ktoś ma jeszcze jakieś pomysły to piszcie"...

Powodzenia w diagnozowaniu i nie zapomnij adresu forum.

Pzdr KotBury


Ostatnio zmieniony przez KotBury dnia Sob 07 Maj 2016, 09:35, w całości zmieniany 13 razy
Powrót do góry
stryj16

Stały Bywalec



Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 159
Skąd jesteś (miejscowość / region): pisarzowice
Posiadane auto: Audi A4 Avant 1.9 AFN
Piwa: 3/3
Wysłany: Nie 25 Maj 2014, 00:30
Temat postu:

Re: ( Peugeot 607 ) 2.0 HDI 109 przerywa, gaśnie a jak już zgaśnie to nie odpala


A więc pozostaje mi pompa albo sekcja wyłączania 3 tłoczka, no chyba że mój zrwc na podmiankę też jest walnięty, a obudowa filtra wraz z wkładem jest nowa
Powrót do góry
gadu-gadu
Reklama








Wysłany: Nie 25 Maj 2014, 00:30
Temat postu:

reklama


Powrót do góry
KotBury

Auto Maniak



Dołączył: 25 Sie 2013
Posty: 970
Skąd jesteś (miejscowość / region): Goleniów k/Szczecina
Posiadane auto: 406 2,0 HDI 110 KM combi 2000, KIA CARNIVAL 2,9 CRDI 145 KM
Piwa: 92/1
Wysłany: Czw 29 Maj 2014, 09:59
Temat postu:

Re: ( Peugeot 607 ) 2.0 HDI 109 przerywa, gaśnie a jak już zgaśnie to nie odpala


Cytat:
no chyba że mój zrwc na podmiankę też jest walnięty.
Niekoniecznie zrwc jest walnięty. Przeczytaj uważnie, co napisałem odnośnie elektryki zaworu, a konkretnie kabli zasilających i styków. Podmienisz zrwc jeszcze ze 20 razy i dalej usterka nie zniknie. "Załap", na czym polega prosty trick z ciśnieniem 100 bar w momencie zgaśnięcia silnika lub próby zapłonu. Jeżeli Ty tego nie zrozumiesz lub mechanik, to będziecie kręcić się w kółko i podmieniać bez sensu różne rzeczy na ślepo.

Był taki przypadek nawet tutaj na forum, że pewien mechanik palnął młotkiem w zrwc i silnik zapalił, gdzie przedtem nie chciał. Okazało się, że przyczyną był zagięty pin we wtyczce zrwc, który raz dawał, raz nie dawał styk. Wskutek tego raz silnik nie chciał zapalać lub gasł nieoczekiwanie, a raz palił na "dotyk" i jechał normalnie. Taki kaprys: nie ma styku - nie pali, jest styk - pali.

Podkreślam więc jeszcze raz, jeżeli podczas uruchamiania silnika lub nagłego zgaśnięcia ciśnienie paliwa zmierzone sprawnym czujnikiem ciśnienia wynosi dokładnie 100 bar (system BOSCH) lub 50 bar (system SIEMENS), to zrwc nie ma zasilania elektrycznego. Oznacza to przerwę na kablach lub stykach, albo spalenie cewki elektromagnetycznej zaworu.

To ostatnie jest raczej niemożliwe, skoro silnik zapala i jedzie. Gdyby była cewka spalona, to silnik w ogóle by nie zapalił, ponieważ co? Maksymalne ciśnienie rozruchu wynosiłoby 100 bar (BOSCH), 50 bar (SIEMENS), tj. tyle ile daje sprężyna powrotna zaworu.

Do rozruchu zaś potrzebne jest co najmniej 150-180 bar ciśnienia. Jeżeli jest poniżej tej wartości, to sterownik odmawia zapłonu, ponieważ ciśnienie jest za niskie w stosunku do wymaganego w matrycach wtryskowych. Tak jest zaprogramowany.
Myślenie jest naprawdę w cenie!

Tak samo jeśli chodzi o pompę WC i sekcję wyłączania 3-go tłoczka, do których chcesz się dobierać zupełnie bezpodstawnie. Skąd wiesz, że pompa WC wymaga naprawy, skoro silnik gaśnie tylko okresowo, co jakiś czas? Natomiast zapala bezbłędnie i jedzie też bez najmniejszych zakłóceń obrotów. Czyli co? Tłoczki i cylinderki pękają okresowo, po czym się sklejają i silnik raz jedzie, a raz nie jedzie?

Nie ma zatem mowy o jakimkolwiek okresowym uszkodzeniu mechanicznym wymienionych podzespołów, dlatego że pęknięcie lub inne trwałe uszkodzenie mechaniczne eliminuje całkowicie dany element z normalnej pracy.
Pozostaje więc elektryka i to w ścisłym gronie instrumentów, które sterują wtryskiem paliwa.

W ten sposób drogą eliminacji zawężamy krąg poszukiwań. Podejrzane są tylko i wyłącznie następujące elementy:
1. Wtryskiwacze (elektromagnetyczne zawory sterujące w górnej części, zasilane elektrycznie prądem do 30 A i 80 V (w fazie wyrwania igieł z gniazd rozpylaczy)). Wskutek np. przetarcia izolacji kabli zasilających wtryskiwaczy ("skrętki") silnik gaśnie w zależności od tego, czy kabel zetknął się z metalowym elementem silnika, gdy auto podskoczyło np. na jakimś kamieniu.

2. Zawory regulacyjne ciśnienia (zrwc i sekcja 3-go tłoczka). Pierwszy jest zasilany elektrycznie prądem tzw. taktującym, czyli zmiennym o charakterystyce prostokątnej i napięciu pokładowym. Drugi jest zasilany 2-stanowo, tj. zasilany elektrycznie - pompa WC pracuje na 2 tłoczki, niezasilany elektrycznie - na 3 tłoczki.

3. Czujniki: wału korbowego i ciśnienia paliwa.

4. Obwód elektryczny w pętli: stacyjka/kluczyk/immo/sterownik

Pzdr KotBury


Ostatnio zmieniony przez KotBury dnia Sob 07 Maj 2016, 09:52, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Wystawiono 1 piw(a)
henek155

Czytelnik



Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 3
Skąd jesteś (miejscowość / region): Łańcut
Posiadane auto: Fiat Stilo 1.9 JTD
Piwa: 0/0
Wysłany: Nie 26 Paź 2014, 10:44
Temat postu:

sprężyna zwrotna


W którym miejscu znajduje się ta sprężyna zwrotna która utrzymuje ciśnienie zasobniku 50 bar w przypadku siemensa?
Powrót do góry
gadu-gadu
wegier1

Czytelnik



Dołączył: 28 Kwi 2015
Posty: 6
Skąd jesteś (miejscowość / region): ŁÓDŹ
Posiadane auto: peugeot 607,2.2 hdi 2000
Piwa: 0/0
Wysłany: Sob 07 Maj 2016, 08:29
Temat postu:

Re: ( Peugeot 607 ) 2.0 HDI 109 przerywa, gaśnie a jak już zgaśnie to nie odpala


Witam, piszę ten post po terminie, lecz miałem takie same problemy, auto gasło i nie można było uruchomić. Błędy czujnika ciśnienia paliwa i regulatora ciśnienia ( w pompie) wielu mechaników kombinowało i nie mogli dojść do żadnych efektów. Podmiana czujnika i regulatora dawała krótki efekt i awaria powracała. Zupełnie przypadkowa sam dokopałem się do przyczyny- uszkodzona izolacja przewodów elektrycznych dochodzących do czujnika ciśnienia paliwa- przy wyjściu z koszulki ( bardzo stwardniała i przecięła izolację. Dokładnie 1- 2 cm poniżej zakończenia koszulki wszystkie 3 przewody elektryczne były ponacinane w wychodziły z nich druty. po zaizolowaniu tych przewodów i skróceniu koszulki od 8 miesięcy spokój. Mechanicy zawsze podłączali komputer i te same błędy. Po moim zaizolowaniu żadnego błędu nie pokazał więc jest to chyba strzał a dychę.
_________________
węgierek
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum PEUGEOT Forum Strona Główna -> ( Peugeot 607 ) Silnik Diesel-układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
Ogłoszenia sprzedaży - Peugeot 607 »

Opinie o samochodach Peugeot 607 - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Peugeot 607 ) Silnik Diesel-układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy.


Peugeot4008

42 900

2012r.

164 681 km

mazowieckie

Peugeot208

59 900

2019r.

29 000 km

wielkopolskie

PeugeotPartner

9 900

2005r.

270 000 km

wielkopolskie

Peugeot207

13 400

2009r.

212 000 km

mazowieckie

Peugeot3008

87 300

2020r.

155 211 km

podkarpackie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group



Partnerskie fora dyskusyjne: Peugeot 405 club   



Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System