Peugeot

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Peugeot 307 ) Problem z temperaturą i spadek mocy



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum PEUGEOT Forum Strona Główna -> ( Peugeot 307 ) Silnik Diesel-układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mk1978

Czytelnik



Dołączył: 23 Wrz 2014
Posty: 4
Skąd jesteś (miejscowość / region): Łódź
Posiadane auto: Peugeot 307 sw 2.0 HDI 2003r.
Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 23 Wrz 2014, 11:18
Temat postu:

Problem z temperaturą i spadek mocy


Mam 307 sw 2.0 HDI 110 koni z FAP z 2003r., krajowy, pełna historia, przebieg obecny to lekko ponad 300 tyś, od jakiegoś czasu zauważyłem, że jak jeżdżę po mieście to temperatura płynu chłodzącego rośnie, czasem za bardzo wręcz, zwłaszcza w korku, nawet przy wyłączonej klimatyzacji i temperaturze na zewnątrz ok 18-20 stopni, pojechałem też nie dawno autem do Karpacza, podczas jazdy po górach temperatura tak skoczyła, że mieliśmy przymusowy postój, gdyż dochodziło do krytycznej, jechałem spokojnie, bez żyłowania, w aucie ja, żona i dwoje dzieci w fotelikach plus wózek dwuosobowy, nie są to przecież jakieś mega strome góry, a auto się znacznie zagrzało. Sprawdzono mi już wcześniej w ASO czy wentylator działa i jest ok, płyn jest jak trzeba, dodam że często kiedy auto tak się rozgrzeje to trochę jak by traci moc, moje pytanie co to może być, w ASO usłyszałem, że może mam zamuloną chłodnice, co myślicie?
Pozdrawiam
Marcin
_________________
mkk1978
Powrót do góry
NED
Moderator

Auto Maniak



Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 3511
Skąd jesteś (miejscowość / region): Podkarpacie
Posiadane auto: Seat Toledo Signo 1,820v+lpg 99 Peugeot 106 1,1 97r. r
Piwa: 191/38
Wysłany: Wto 23 Wrz 2014, 12:35
Temat postu:

( Peugeot 307 ) Problem z temperaturą i spadek mocy


Witam.
Zamuleni to są ale mechanicy [no chyba że parkujesz w jakimś stawie Laughing ]
To nie te czasy gdy jeździło się na wodzie co doprowadzało do "zamulenia " odkładania się kamienia w układzie chłodniczym. Do sprawdzenia w pierwszej kolejności termostat [ może nie otwierać się całkowicie i tym samym doprowadzać do przegrzewania się silnika] następnie płyn na obecność spalin .
Zepsuty termostat może powodować albo niedogrzanie silnika lub jego przegrzewanie w zależności od uszkodzenia. Przy takim wzroście temperatury prawdopodobnie komputer odczytuje to jako zagrożenie dla silnika i odcina moc przechodząc w tryb awaryjny, to takie zabezpieczenie przed poważniejszymi skutkami tej usterki.
_________________
Nie ma trudnych pytań , trudne są tylko odpowiedzi.
NED
Powrót do góry
gadu-gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum PEUGEOT Forum Strona Główna -> ( Peugeot 307 ) Silnik Diesel-układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
Ogłoszenia sprzedaży - Peugeot 307 »

Opinie o samochodach Peugeot 307 - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Peugeot 307 ) Silnik Diesel-układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy.


Peugeot508

49 900

2018r.

182 627 km

śląskie

Peugeot3008

72 800

2018r.

71 000 km

małopolskie

Peugeot3008

64 800

2017r.

213 494 km

podkarpackie

Peugeot108

39 900

2018r.

17 000 km

wielkopolskie

Peugeot407 SW

13 900

2005r.

110 000 km

śląskie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group



Partnerskie fora dyskusyjne: Peugeot 405 club   



Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System